Ik snap het ook wel. Maar het is nu eenmaal zo dat zij manager is. Dan kan je haar niet opzij schuiven omdat het een 22-jarige onbenul is. Regeltjesquote:
Dat kan dus wel.quote:Op zondag 21 mei 2023 23:54 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik snap het ook wel. Maar het is nu eenmaal zo dat zij manager is. Dan kan je haar niet opzij schuiven omdat het een 22-jarige onbenul is. Regeltjes
Maar het maakt hem allemaal niet uit.quote:Op zondag 21 mei 2023 23:55 schreef engine het volgende:
Hij gaat nog steeds te keer![]()
Waarover ook alweer?
was het niet jeff die als manager stond te gillen "Als je wat wil hebben, moet je maar naar me toe komen " ?quote:Op zondag 21 mei 2023 23:55 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze moeten al maanden aan de manager om bepaalde produkten vragen. Wat is nou het probleem.
En ze doet het echt helemaal niet beroerd.quote:Op zondag 21 mei 2023 23:54 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik snap het ook wel. Maar het is nu eenmaal zo dat zij manager is. Dan kan je haar niet opzij schuiven omdat het een 22-jarige onbenul is. Regeltjes
Ik moet zeggen dat ik dat niet verwacht had van haar.quote:Op zondag 21 mei 2023 23:56 schreef mootie het volgende:
[..]
En ze doet het echt helemaal niet beroerd.
Het eigenlijke probleem is volgens mij dat Zoe gister het bier uit de koelkast heeft gehaald.quote:Op zondag 21 mei 2023 23:55 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze moeten al maanden aan de manager om bepaalde produkten vragen. Wat is nou het probleem.
Vooral dat hij een slachtoffer is. Iedereen krijgt alles, en Jeff eet eigenlijk bijna niks, maar krijgt ook niks.quote:Op zondag 21 mei 2023 23:56 schreef engine het volgende:
Dat hij zelf niet doorheeft dat hij zich als een idioot gedraagt is best wel sneu.
quote:Op zondag 21 mei 2023 23:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het eigenlijke probleem is volgens mij dat Zoe gister het bier uit de koelkast heeft gehaald.
Dat is hem se probleemquote:Op zondag 21 mei 2023 23:58 schreef mootie het volgende:
[..]
Vooral dat hij een slachtoffer is. Iedereen krijgt alles, en Jeff eet eigenlijk bijna niks, maar krijgt ook niks.
*stampvoet*
En hij kent het verschil tussen hun en zij niet
Nou, dan zou ook ook urenlang lopen janken stampvoeten en slachtoffer spelen.quote:Op zondag 21 mei 2023 23:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het eigenlijke probleem is volgens mij dat Zoe gister het bier uit de koelkast heeft gehaald.
Het probleem is alleen niet dat ze niet te vertrouwen zijn.quote:Op zondag 21 mei 2023 23:58 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
![]()
ipv de groep die er nu is te vertrouwen , aan hun over te laten..
als iedereen naar bed is alles gaan verstoppen is ook raar
En hij heeft gelijk in alles...quote:Op zondag 21 mei 2023 23:59 schreef engine het volgende:
Ik ben het grootste voorbeeld vanaf november toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |