Daar hebben ze het nu dus ook over.....quote:Op zondag 21 mei 2023 23:45 schreef engine het volgende:
[..]
Dat verbaasd mij dus ook al maanden lang.
Ik zit met verbazing te luisteren.quote:Op zondag 21 mei 2023 23:47 schreef Monique___ het volgende:
zowie vindt dat ze op bepaalde dingen op jeff lijkt
ja het is ook anders gegaan vanmiddagquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tiano.quote:
Dat van die deur heeft ze van Babs. Die riep dat vanmiddag dat ze dat expres deed.quote:Op zondag 21 mei 2023 23:48 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ja het is ook anders gegaan vanmiddag
maar dat ze zichzelf vergelijkt ook met jeff..
en dat de deur open mocht staan want iedereen mocht het horen?
gekke meid
quote:Op zondag 21 mei 2023 23:49 schreef Fritsie1960 het volgende:
Onweer kruipt steeds dichterbij Lelystad.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 21 mei 2023 23:49 schreef Fritsie1960 het volgende:
Onweer kruipt steeds dichterbij Lelystad.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
De buitendeur denk ik dan? Want de binnendeur van K2 wilde Babs juist dicht hebben. Jeff zei toen nog dat ie schijt heeft of iedereen het wel of niet hoordequote:Op zondag 21 mei 2023 23:49 schreef tonja het volgende:
[..]
Dat van die deur heeft ze van Babs. Die riep dat vanmiddag dat ze dat expres deed.
Kloptquote:Op zondag 21 mei 2023 23:50 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
De buitendeur denk ik dan? Want de binnendeur van K2 wilde Babs juist dicht hebben. Jeff zei toen nog dat ie schijt heeft of iedereen het wel of niet hoorde
Een alpha dingetje inderdaad. sad..quote:Op zondag 21 mei 2023 23:51 schreef Monique___ het volgende:
dit is het.. dat jeff zowie moet vragen voor een fles cola
Zou ook mijn eer te na zijn.quote:Op zondag 21 mei 2023 23:51 schreef Monique___ het volgende:
dit is het.. dat jeff zowie moet vragen voor een fles cola
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |