Hij heeft een offdayquote:Op zondag 21 mei 2023 23:32 schreef engine het volgende:
[..]
Jeff heeft niet het meeste bij elkaar verdiend. Jeff heeft ook een paar keer goed gepresteerd zoals ook veel anderen. Het is echt een idioot om zo uren tekeer te gaan over bier. Iedere keer over bier. En maar schreeuwen en schelden....het is echt beschamend.
Mirthe kreeg daar een gele kaart voor. Die had een zeldzame offday die je zo een paar keer in je leven hebt. Jeff heeft het ongeveer wekelijks.quote:
quote:Op zondag 21 mei 2023 23:34 schreef Kakadylo het volgende:
Overal waar een gesprek in de pijplijn ligt daar is Babbel want ze heeft nog net geen oortje in
Dat snap ik wel. Zodra iemand ademhaalt om wat te zeggen brult ie er alweer overheen.quote:Op zondag 21 mei 2023 23:34 schreef Monique___ het volgende:
nu heeft zowie het hoogste woord.. bij jeff zei ze niet zooveel
'Je praat dom, dom ja, ik praat tegen een muur, je mag alles zeggen, dit slaat echt alles, heb veel meegemaakt maar dit...'quote:Op zondag 21 mei 2023 23:35 schreef tonja het volgende:
[..]
Dat snap ik wel. Zodra iemand ademhaalt om wat te zeggen brult ie er alweer overheen.
Mirthe had het K woord gezegd..quote:Op zondag 21 mei 2023 23:34 schreef engine het volgende:
[..]
Mirthe kreeg daar een gele kaart voor. Die had een zeldzame offday die je zo een paar keer in je leven hebt. Jeff heeft het ongeveer wekelijks.
dat doet ie goedquote:Op zondag 21 mei 2023 23:35 schreef tonja het volgende:
[..]
Dat snap ik wel. Zodra iemand ademhaalt om wat te zeggen brult ie er alweer overheen.
Dat is het wel zo'n beetje jaquote:Op zondag 21 mei 2023 23:37 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
'Je praat dom, dom ja, ik praat tegen een muur, je mag alles zeggen, dit slaat echt alles, heb veel meegemaakt maar dit...'
Ja dat bedoel ik. Het is erg scheef vergeleken met de honderden scheldwoorden die ik vandaag gehoord heb.quote:
Ja die mogen blijkbaar wel van de febo.........quote:Op zondag 21 mei 2023 23:38 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik. Het is erg scheef vergeleken met de honderden scheldwoorden die ik vandaag gehoord heb.
Dat geloof ik niet zo. Hij heeft het zichzelf al zo moeilijk gemaakt dat vanzelf iemand hem wel een keer eruit stemt.quote:Op zondag 21 mei 2023 23:39 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ja die mogen blijkbaar wel van de febo.........
zullen er alles aan doen om hem erin te houden
Dat verbaast me wel een beetje. Ik bedoel, voor mij als kijker smul ik van de ruzies en relletjes. Maar als je daar zit als groep zou ik die sfeer bederver er heel snel uit rotten.quote:Op zondag 21 mei 2023 23:41 schreef engine het volgende:
[..]
Dat geloof ik niet zo. Hij heeft het zichzelf al zo moeilijk gemaakt dat vanzelf iemand hem wel een keer eruit stemt.
Hij zorgt wel voor wat commotie daar.quote:Op zondag 21 mei 2023 23:41 schreef engine het volgende:
[..]
Dat geloof ik niet zo. Hij heeft het zichzelf al zo moeilijk gemaakt dat vanzelf iemand hem wel een keer eruit stemt.
quote:Op zondag 21 mei 2023 23:43 schreef FreshFruit het volgende:
De bierverstopper heeft opeens een moraal.
Dat verbaasd mij dus ook al maanden lang.quote:Op zondag 21 mei 2023 23:42 schreef tonja het volgende:
[..]
Dat verbaast me wel een beetje. Ik bedoel, voor mij als kijker smul ik van de ruzies en relletjes. Maar als je daar zit als groep zou ik die sfeer bederver er heel snel uit rotten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |