Ik vind het top van Mirthe hoe goed ze deze situatie met Eunice door heeft.quote:Op zondag 21 mei 2023 23:00 schreef FreshFruit het volgende:
Top van Jeff dit even met Mirthe te bespreken.
Absoluut.Vanmiddag heel goed in het gesprek.quote:Op zondag 21 mei 2023 23:02 schreef engine het volgende:
[..]
Ik vind het top van Mirthe hoe goed ze deze situatie met Eunice door heeft.
Aan wie of wat? Ze doet alsof maar waar is ze nou eigenlijk zo overtuigd van? Wat doet ze voor beroep eigenlijk? Ze doet maar wat maar ze maakt het vooral zelf heel belangrijk.quote:Op zondag 21 mei 2023 23:06 schreef chufi het volgende:
Ik heb gewoon het idee dat Eunice als buitenlandse gewoon heel hard probeert om haar best te doen om zichzelf te bewijzen ....
Maar zo beïnvloedbaar als ze is loopt ze zo weer in een andere valquote:Op zondag 21 mei 2023 23:02 schreef engine het volgende:
[..]
Ik vind het top van Mirthe hoe goed ze deze situatie met Eunice door heeft.
ook waarquote:Op zondag 21 mei 2023 23:10 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Maar zo beïnvloedbaar als ze is loopt ze zo weer in een andere val
Jeff doet dit imo heel netjes.quote:Op zondag 21 mei 2023 23:12 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
En dan doel ik in dit geval dus nog niet eens op Jeff
Dat zag ik in dit gesprek totaal niet.quote:Op zondag 21 mei 2023 23:13 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Maar ook hij heeft meerdere dubbele agenda's
Aan het feit dat ze hier mag wonen en een verblijfsvergunning heeft ... maar goed das slechts een hersenspinsel hier ...quote:Op zondag 21 mei 2023 23:09 schreef engine het volgende:
[..]
Aan wie of wat? Ze doet alsof maar waar is ze nou eigenlijk zo overtuigd van? Wat doet ze voor beroep eigenlijk? Ze doet maar wat maar ze maakt het vooral zelf heel belangrijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er zit altijd een diepere laag onder als je goed luistertquote:Op zondag 21 mei 2023 23:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat zag ik in dit gesprek totaal niet.
die zijn er in de loods ook dus wat is het verschilquote:Op zondag 21 mei 2023 23:14 schreef Monique___ het volgende:
lkkr tussen de muizen en ander ongedierte
buiten zal meer ongedierte zitten dan binnenquote:Op zondag 21 mei 2023 23:15 schreef IkFok het volgende:
[..]
die zijn er in de loods ook dus wat is het verschil
dat ja ... muis Bern ligt alquote:Op zondag 21 mei 2023 23:15 schreef IkFok het volgende:
[..]
die zijn er in de loods ook dus wat is het verschil
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |