Ik heb imi überhaupt geen gesprek zien voeren deze 8 maandenquote:Op zondag 21 mei 2023 22:27 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ik vraag me af of rupi en ima echt goede gesprekken hebben, dat zie je helaas niet
ze vinden elkaar wel leuk en lief want hebben zelden gedoe en je ziet veel affectie, dat vind ik leuk
ja weinig hequote:Op zondag 21 mei 2023 22:39 schreef woxxel het volgende:
[..]
Ik heb imi überhaupt geen gesprek zien voeren deze 8 maanden
Bedoelde niet Eunicequote:Op zondag 21 mei 2023 22:42 schreef Judiwi het volgende:
Waar is iedereen,,??
Babet, Wendy, Isaac, Marciano, Jeffrey etc.
geen idee, ik zie bern en sas tandenpoetsen en verder een clubje rummikub spelen..quote:Op zondag 21 mei 2023 22:42 schreef Judiwi het volgende:
Waar is iedereen,,??
Babet, Wendy, Isaac, Marciano, Jeffrey etc.
Terwijl hij de nacht dat ze 48 uur lang wakker moesten blijven hij wel veel heeft verteld over zijn leven. Maar is niet op stream geweest. Maar rupi vertelde dat de volgende dag en was er door geraakt.quote:Op zondag 21 mei 2023 22:40 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ja weinig he
zonde wel, eigenlijk weet ik weinig van hem
ergens ook wel knap hpe iemand er zo lang in kan blijven terwijl diegene amper een rol heeft
Feestje buiten de poort?quote:Op zondag 21 mei 2023 22:44 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
geen idee, ik zie bern en sas tandenpoetsen en verder een clubje rummikub spelen..
quote:Op zondag 21 mei 2023 22:53 schreef FreshFruit het volgende:
Ik hou van je
Hmmm, morgen krijg ik het weer mss uit mijn strot.
WAT EEN WIJF....
Dat krijg je ervan als je je zo laat behandelen want enkel het zweepje en die bal ontbreken nogquote:Op zondag 21 mei 2023 22:53 schreef FreshFruit het volgende:
Ik hou van je
Hmmm, morgen krijg ik het weer mss uit mijn strot.
WAT EEN WIJF....
Dit is toch niet normaal?quote:
En hij pikt het ook nog.quote:Op zondag 21 mei 2023 22:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Daarom moet ik zo hard lachen.
Het is bijna net zo'n erg antwoord als "oke"
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen!
In het begin liepen ze juist vaak rondjes en ze hielp hem tijdens die waterbakquote:Op zondag 21 mei 2023 22:59 schreef Monique___ het volgende:
gesprekje mirthe en jeff
mirthe over haar gesprekje met eunice
jeff blijft al 9 maanden uit de buurt van eunice
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |