Daar gaat het helemaal niet meer om.quote:Op zondag 21 mei 2023 18:06 schreef engine het volgende:
Wat een zielige ventsta je dan te schreeuwen om je biertjes.
Ik heb geen statistieken bijgehoudenquote:Op zondag 21 mei 2023 18:07 schreef 5thencounter het volgende:
Is er al een patroon zichtbaar in Sjeffie's Paranoia uitvallen?
Per week , per maand?
Aantal uren dat hij droog staat.quote:Op zondag 21 mei 2023 18:07 schreef 5thencounter het volgende:
Is er al een patroon zichtbaar in Sjeffie's Paranoia uitvallen?
Per week , per maand?
Waarom zou je dat afpakken? Zoe loopt toch niet te krijsen dat ze te kort komt?quote:Op zondag 21 mei 2023 18:07 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Maar pak de rest dan ook alles af, de wimpertjes van Zoe en haar make-up. Wil haar dan wel eens horen janken
Hoeft ook niet, het gaat zoals altijd nergens overquote:Op zondag 21 mei 2023 18:09 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze brabbelen door elkaar, geen touw aan vast te knopen
Die spoort echt niet nog nooit zo zielig iemand meegemaaktquote:Op zondag 21 mei 2023 18:07 schreef spapaars het volgende:
Wat een zielig geval is Jef toch, die heeft echt een probleem.
Maar de baas zei: Helaas ik heb geen bananen, ik heb geen bananen vandaagquote:Op zondag 21 mei 2023 18:09 schreef Silves het volgende:
Waar is Ice? hij is dit begonnen met zijn steuken vanmorgen tegen zooi...hij wil bananen en geen bier.
en aanstekersquote:Op zondag 21 mei 2023 18:10 schreef Dotteke het volgende:
Hij heeft verdorie de afgelopen tijd 800 euro gekregen had die ook bier voor kunnen kopen
Slap excuus iedere keer. Heeft zichzelf gewoon niet onder controle.quote:Op zondag 21 mei 2023 18:10 schreef Deisyy het volgende:
En morgen of overmorgen weer zeggen dat zijn onhebbelijke gedrag een act is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |