Die begrijp ik ook niet. Pleasen is bij mijn niet iedereen achter de rug zwart maken en stokenquote:Op zondag 21 mei 2023 18:22 schreef Ebinas het volgende:
Zoe wil iedereen pleasen want dat is haar karakter.
Ok, wist niet dat pleasen tegenwoordig een andere betekenis heeft gekregen.
Nietquote:Op zondag 21 mei 2023 18:24 schreef 5thencounter het volgende:
En nog steeds kom het bij die paar overgeblevenen op om die bizarre eikel keer op keer te nomineren
alle drank is altijd boven bewaard. Is niet begonnen met Zoe,quote:Op zondag 21 mei 2023 18:19 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Omdat Zoe zelf niet kan zuipen om te zuipen, omdat ze niet dronken mag worden van Ice
Daar snap ik dus ook niets van.quote:Op zondag 21 mei 2023 18:24 schreef 5thencounter het volgende:
En nog steeds kom het bij die paar overgeblevenen op om die bizarre eikel keer op keer te nomineren
Boven bewaard en boven genuttigd door sommige managers en hun vriendjes.quote:Op zondag 21 mei 2023 18:25 schreef Verida het volgende:
[..]
alle drank is altijd boven bewaard. Is niet begonnen met Zoe,
Is begonnen bij Jeffquote:Op zondag 21 mei 2023 18:25 schreef Verida het volgende:
[..]
Heeft hij net gedaan...quote:Op zondag 21 mei 2023 18:27 schreef 5thencounter het volgende:
Stel je voor.. dat Sjeffie dit morgen allemaal in gebarentaal moet doen
Dat maakt Babette niet uit, die roddelt zelf niet zo hard over anderen., incl Wendy.quote:Op zondag 21 mei 2023 18:28 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Waarom praat Babet voor Zoe, die heeft in haar roddelsessies de mond ook wel op de goede plek zitten
Daarmee valt ze weer zo erg door de mand bij mij.quote:Op zondag 21 mei 2023 18:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat maakt Babette niet uit, die roddelt zelf niet zo hard over anderen., incl Wendy.
Een standaard voorraad van alcohol op kantoor in ieder geval wel. De eerste twee maanden hadden ze zo weinig dat er in vergelijking tot nu weinig gezopen werd.quote:Op zondag 21 mei 2023 18:28 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat wist ik niet helemaal zeker, dus wilde hem niet vals beschuldigen
Wat dus aantoont hoe asociaal hij is....quote:Op zondag 21 mei 2023 18:28 schreef Silves het volgende:
[..]
Heeft hij net gedaan...![]()
2 middelvingers..
Een tokkie in discussie.quote:Op zondag 21 mei 2023 18:31 schreef mangalie het volgende:
[..]
Wat dus aantoont hoe asociaal hij is....
Het was inmiddels toch een herhaling van zetten.quote:
Ja wel lekker even. Jemig je zou als moeder zijnde toch bang worden als je dochter met zoiets thuis komt.quote:
Kan je hier vragen tijdstop en stream er bij zetten (stream2)quote:
En vooral die Jef was daar goed in, zat ook te zuipen met zijn maatjes in die manager kamer.quote:Op zondag 21 mei 2023 18:25 schreef Verida het volgende:
[..]
Ja er kwam niet veel anders bij, bier aansteker en een achtergesteld 31 jarige kleutertjequote:Op zondag 21 mei 2023 18:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het was inmiddels toch een herhaling van zetten.
Jappie schootteefje Chihuahua van groep Broquote:Op zondag 21 mei 2023 18:32 schreef Tuttebolleke het volgende:
Jappie: wauw…
Als jappie geen drank heeft ligt hij in bed 😂
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |