Ze zegt genoeg alleen overschreeuwt hij haar steeds.quote:Op zondag 21 mei 2023 18:13 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Niet zo moeilijk toch want ze zegt helemaal niets.
Jeff is zelf ook niet zo goed in luisterenquote:Op zondag 21 mei 2023 18:13 schreef Dotteke het volgende:
Je luistert naar iedereen behalve naar mij zegt Jeff
Zij wint het niet van hem.quote:Op zondag 21 mei 2023 18:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze zegt genoeg alleen overschreeuwt hij haar steeds.
precies datquote:
Als ik zo gek tegen over mij had staan had ik mij omgedraaid en was weggelopenquote:Op zondag 21 mei 2023 18:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Knap hoor, iedereen kan van haar vinden wat je wil, maar ze weet zich prima te weren nu.
En maar schreeuwenquote:
Dat inderdaad. Zo iemand kan ik niet serieus nemen.quote:Op zondag 21 mei 2023 18:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als ik zo gek tegen over mij had staan had ik mij omgedraaid en was weggelopen
ik vind het knap van zoe, had dit niet verwacht.quote:Op zondag 21 mei 2023 18:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat snap ik wel, na zo'n agressieve tirade.
De alcoholist, om een paar fucking biertjesquote:
Zelfs speciaal het snoep uitzoeken wat Ice lekker vindtquote:Op zondag 21 mei 2023 18:16 schreef Silves het volgende:
Jef bedoelt gewoon te zeggen, laat ons zelf de keuze maken om wat we drinken en eten..Zooi doet alles voor Ice..steeds niet te vinden nu.
valt wel mee qua agressie, hij schreeuwt alleen maar, babs schreeuwt net zo hard trouwensquote:Op zondag 21 mei 2023 18:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, dat schijnt te wennen. Jammer Jeffquote:Op zondag 21 mei 2023 18:16 schreef 5thencounter het volgende:
Best wel leuk, dat Sjeffie geen greep krijgt met zijn tirade .. en steeds kwaaier wordt
Ik voorzie weer een "Ik wil naar huis, ik ga mijn 24uur aanvragen, Ik ga weg"
en als puntje bij paaltje komt nog blijvenquote:Op zondag 21 mei 2023 18:16 schreef 5thencounter het volgende:
Best wel leuk, dat Sjeffie geen greep krijgt met zijn tirade .. en steeds kwaaier wordt
Ik voorzie weer een "Ik wil naar huis, ik ga mijn 24uur aanvragen, Ik ga weg"
Ik kan mij nog wel herinneren dat er toen hji manager was altijd drank op kantoor wasquote:Op zondag 21 mei 2023 18:16 schreef Silves het volgende:
Jef bedoelt gewoon te zeggen, laat ons zelf de keuze maken om wat we drinken en eten..Zooi doet alles voor Ice..steeds niet te vinden nu.
En dat niet voor voedsel, maar om alcohol te krijgen.quote:Op zondag 21 mei 2023 18:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
quote:Op zondag 21 mei 2023 18:16 schreef KinKiJan het volgende:
Heeft iemand gezien of Zoe nou wel/niet gezegd heeft dat 'het idee' van Babs kwam?
Los van die onzinnige razernij geloof ik Zoe ook voor geen meter eigenlijk
ja net gezien en gehoord, en gisteravond ook gehoord ...heeft babs net voor de bus gegooid, maar babs heeft haar erop aangesproken.quote:Op zondag 21 mei 2023 18:16 schreef KinKiJan het volgende:
Heeft iemand gezien of Zoe nou wel/niet gezegd heeft dat 'het idee' van Babs kwam?
Los van die onzinnige razernij geloof ik Zoe ook voor geen meter eigenlijk
Hij schreeuwt tussen iedereen door met zijn gewijs en gefakking.quote:Op zondag 21 mei 2023 18:16 schreef Charmian het volgende:
[..]
valt wel mee qua agressie, hij schreeuwt alleen maar, babs schreeuwt net zo hard trouwens
En dat tegen een jong meisje van 22quote:Op zondag 21 mei 2023 18:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
hij moet het wel tegen 2 man/vrouw opnemenquote:Op zondag 21 mei 2023 18:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij schreeuwt tussen iedereen door met zijn gewijs en gefakking.
Omdat Zoe zelf niet kan zuipen om te zuipen, omdat ze niet dronken mag worden van Icequote:Op zondag 21 mei 2023 18:18 schreef Charmian het volgende:
mar waarom zou je dat bier naar boven brengen eigenlijk?
quote:Op zondag 21 mei 2023 18:17 schreef Silves het volgende:
[..]
[..]
ja net gezien en gehoord, en gisteravond ook gehoord ...heeft babs net voor de bus gegooid, maar babs heeft haar erop aangesproken.
Hij moet niks. Daar kiest hij voor door tegen twee mensen te schreeuwen.quote:Op zondag 21 mei 2023 18:18 schreef Charmian het volgende:
[..]
hij moet het wel tegen 2 man/vrouw opnemen
Druk maar doorquote:Op zondag 21 mei 2023 18:18 schreef Deisyy het volgende:
Genot dit hoor.
Ik ga een glaasje wijn inschenken
Omdat hij alles opzuipt, en dan heeft de rest niets.quote:Op zondag 21 mei 2023 18:18 schreef Charmian het volgende:
mar waarom zou je dat bier naar boven brengen eigenlijk?
staan in de verf (hoop ik)quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |