abonnement Unibet Coolblue
  Moderator maandag 22 mei 2023 @ 09:49:44 #201
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_209237189
quote:
0s.gif Op maandag 22 mei 2023 09:45 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]
Aan de andere kant, wat kun je bij Feyenoord nu nog verbeteren. Dan moet je volgend jaar naast kampioen nóg een prijs pakken, en zelfs dan is het niet dat opeens een Real Madrid aan de deur gaat kloppen ofzo. Ik zie Feyenoord ook niet opeens heel ver in de CL komen dus dan zou je ook kunnen stellen dat een faalclub als Spurs een leuk project is om wat te laten zien en als je daar bijv. als CL mee haalt is dat een prestatie.
We zagen Feyenoord ook niet de finale van de Conference league halen.
Een jaar later, met het vertrek van 7 basisspelers waren er ook weinig verwachtingen. We haalden de kwartfinale EL en werden kampioen.
Hoezo mag je niets verwachten? Natuurlijk gaan we de CL niet winnen maar het recente verleden toont aan dat er echt wel e.e.a. mogelijk is.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  maandag 22 mei 2023 @ 09:50:27 #202
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_209237198
  maandag 22 mei 2023 @ 09:50:29 #203
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_209237199
Spurs is wel echt het Utrecht van Engeland hoor. Elk jaar denken dat je de top kunt aanvallen maar uiteindelijk compleet kansloos ver buiten de top 4 eindigen. Tel daarbij zo'n Levy op die niet inziet dat meedoen om de titel niet realistisch is en je staat na 3 maanden weer op straat.

Ik zou nooit naar zo'n club willen, zeker niet als Kane vertrekt. Maar dat is misschien nog steeds meer vanuit mijn supportershart gedacht :+
  maandag 22 mei 2023 @ 09:55:11 #204
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_209237234
quote:
1s.gif Op maandag 22 mei 2023 09:50 schreef Irritatie100 het volgende:
Spurs is wel echt het Utrecht van Engeland hoor. Elk jaar denken dat je de top kunt aanvallen maar uiteindelijk compleet kansloos ver buiten de top 4 eindigen. Tel daarbij zo'n Levy op die niet inziet dat meedoen om de titel niet realistisch is en je staat na 3 maanden weer op straat.

Ik zou nooit naar zo'n club willen, zeker niet als Kane vertrekt. Maar dat is misschien nog steeds meer vanuit mijn supportershart gedacht :+
Pochettino lukte het toch om een paar jaar op rij om in de top 4 te eindigen. Dat zal Slot wel als leuke uitdaging zien. En ik twijfel totaal niet of ie dat kan.

Het is vervelend om te zien, maar wat @Caland al zei: de Premier League is het beloofde land tegenwoordig voor spelers en trainers. Een aanbod uit die hoek is van zichzelf al meteen aantrekkelijk, laat staan van een club waarmee je de top 4 kan halen.
pi_209237243
quote:
1s.gif Op maandag 22 mei 2023 09:50 schreef Irritatie100 het volgende:
Spurs is wel echt het Utrecht van Engeland hoor. Elk jaar denken dat je de top kunt aanvallen maar uiteindelijk compleet kansloos ver buiten de top 4 eindigen. Tel daarbij zo'n Levy op die niet inziet dat meedoen om de titel niet realistisch is en je staat na 3 maanden weer op straat.

Ik zou nooit naar zo'n club willen, zeker niet als Kane vertrekt. Maar dat is misschien nog steeds meer vanuit mijn supportershart gedacht :+
Het zal maar je staat dan wel met 10 mio op straat. Kan je een goed huis met dak voor kopen.
  maandag 22 mei 2023 @ 09:56:50 #206
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_209237250
Het grootste pijnpunt zit het hem vooral in het moment, de basis is echt nog veel te fragiel om nu de belangrijkste pion en ongetwijfeld enkele belangrijke stafleden te moeten vervangen. Idealiter zou je dat pas willen doen nadat een technisch manager is ingewerkt.

Kaartenhuisgenot.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_209237271
quote:
0s.gif Op maandag 22 mei 2023 09:56 schreef JaapKroket het volgende:

[..]
Het zal maar je staat dan wel met 10 mio op straat. Kan je een goed huis met dak voor kopen.
en daarna staan clubs als Ajax, PSV en Feyenoord nog steeds op de stoep om je weer een kans te bieden.

Pas als hij daarna weer binnen no-time op straat zou komen te staan ergens zou dat funest voor zijn carrière kunnen zijn. Maar tegen die tijd is hij een jaar of 50 en vindt hij het wellicht helemaal niet erg om vervroegd met pensioen te gaan.

Maar wellicht gaat hij het fenomenaal doen bij Tottenham en staan daarna clubs als Barcelona en Bayern München voor hem in de rij.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_209237273
quote:
0s.gif Op maandag 22 mei 2023 09:49 schreef onlogisch het volgende:

[..]
We zagen Feyenoord ook niet de finale van de Conference league halen.
Een jaar later, met het vertrek van 7 basisspelers waren er ook weinig verwachtingen. We haalden de kwartfinale EL en werden kampioen.
Hoezo mag je niets verwachten? Natuurlijk gaan we de CL niet winnen maar het recente verleden toont aan dat er echt wel e.e.a. mogelijk is.
Ik zeg niet dat je niets mag verwachten, maar welke club gaat er komen als je achtste/kwartfinale haalt?
En daarnaast zal Slot vooral denken welke clubs komen er als ik volgend jaar géén prijs pak.
Haal je bij Spurs niks dan kun je alsnog wel weer een leuk cluppie uitzoeken denk.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
  maandag 22 mei 2023 @ 10:00:17 #209
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_209237282
quote:
0s.gif Op maandag 22 mei 2023 09:56 schreef Caland het volgende:
Het grootste pijnpunt zit het hem vooral in het moment, de basis is echt nog veel te fragiel om nu de belangrijkste pion en ongetwijfeld enkele belangrijke stafleden te moeten vervangen. Idealiter zou je dat pas willen doen nadat een technisch manager is ingewerkt.

Kaartenhuisgenot.
Jep, 1 jaartje nog zou erg fijn zijn ook als je DtK gisteren hoorde over zo’n technisch manager.
pi_209237288
quote:
0s.gif Op maandag 22 mei 2023 09:56 schreef Caland het volgende:
Het grootste pijnpunt zit het hem vooral in het moment, de basis is echt nog veel te fragiel om nu de belangrijkste pion en ongetwijfeld enkele belangrijke stafleden te moeten vervangen. Idealiter zou je dat pas willen doen nadat een technisch manager is ingewerkt.

Kaartenhuisgenot.
Dat gevoel heb ik ook heel sterk. Als hij nog een jaartje zou blijven en Feyenoord wederom bij de beste 2 zou laten eindigen en de aankopen van komende zomer kan laten uitblinken zou er een steviger fundament liggen voor de jaren erna om op voort te borduren voor Feyenoord.

Zou ook behoorlijk klote zijn als hij 2 of 3 stafleden mee zou willen nemen.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_209237294
quote:
0s.gif Op maandag 22 mei 2023 09:59 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]
Ik zeg niet dat je niets mag verwachten, maar welke club gaat er komen als je achtste/kwartfinale haalt?
En daarnaast zal Slot vooral denken welke clubs komen er als ik volgend jaar géén prijs pak.
Haal je bij Spurs niks dan kun je alsnog wel weer een leuk cluppie uitzoeken denk.
Als je goed voetbal speelt in de CL en het ook nog 1 a 2 topclubs echt lastig maakt zonder de bus te parkeren komen die clubs echt wel hoor. Ook veel mindere zaadclubs dan Tottenham
* Verwijderd *
  maandag 22 mei 2023 @ 10:05:01 #212
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_209237320
quote:
0s.gif Op maandag 22 mei 2023 10:01 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]
Dat gevoel heb ik ook heel sterk. Als hij nog een jaartje zou blijven en Feyenoord wederom bij de beste 2 zou laten eindigen en de aankopen van komende zomer kan laten uitblinken zou er een steviger fundament liggen voor de jaren erna om op voort te borduren voor Feyenoord.

Zou ook behoorlijk klote zijn als hij 2 of 3 stafleden mee zou willen nemen.
Hij gaat sowieso Leigh Egger meenemen, dat zou wel kut zijn. Zo ongeveer het populairste staflid onder de spelers.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_209237349
quote:
0s.gif Op maandag 22 mei 2023 10:01 schreef zoekeenleven het volgende:

[..]
Als je goed voetbal speelt in de CL en het ook nog 1 a 2 topclubs echt lastig maakt zonder de bus te parkeren komen die clubs echt wel hoor. Ook veel mindere zaadclubs dan Tottenham
Als je goed voetbalt speelt in de PL en het ook nog 3 a 4 topclubs echt lastig maakt zonder de bus te parkeren komen die club echt wel hoor. Ook veel mindere zaadclubs dan Tottenham.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_209237377
quote:
0s.gif Op maandag 22 mei 2023 09:56 schreef Caland het volgende:
Het grootste pijnpunt zit het hem vooral in het moment, de basis is echt nog veel te fragiel om nu de belangrijkste pion en ongetwijfeld enkele belangrijke stafleden te moeten vervangen. Idealiter zou je dat pas willen doen nadat een technisch manager is ingewerkt.

Kaartenhuisgenot.
Sipke Hulshof die het gaat overnemen. :') Dennis van der Ree 2.0
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
  maandag 22 mei 2023 @ 10:12:57 #215
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_209237385
quote:
0s.gif Op maandag 22 mei 2023 10:11 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Sipke Hulshof die het gaat overnemen. :') Dennis van der Ree 2.0
Ja daar ben ik ook bang voor. Zo'n eeuwige assistent doorschuiven met alle gevolgen van dien.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 22 mei 2023 @ 10:13:46 #216
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_209237398
Spurs is geen zaadclub, heeft een rijke historie, heeft mogelijkheden en op dit moment instappen kun je een hoop winnen. Als je de club wat laat stijgen met leuk voetbal, dan kun je daar een hoop eer en credits mee behalen. Dat ligt hem beter dan een club die al bovenaan staat.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  maandag 22 mei 2023 @ 10:14:59 #217
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_209237405
Als Spurs komt ben je als trainer (helaas) gewoon weg. De grote pech die we hebben is dat er al zo snel een club van dit kaliber komt, normaal duurt dat langer, het is ook niet dat Slot de eerste is die benaderd is.

Verder is het afbreukrisico wel hoog (zeker aangezien daar geen sportief directeur is op dit moment) maar in het ergste geval krijg je binnen een paar maanden een afkoopsom van 20 miljoen mee. Plus, Tottenham zit op een punt dat het bijna niet slechter kan, das altijd een prettig punt om in te stappen.
Makkelijk tweede.
pi_209237411
quote:
10s.gif Op maandag 22 mei 2023 10:12 schreef Caland het volgende:

[..]
Ja daar ben ik ook bang voor. Zo'n eeuwige assistent doorschuiven met alle gevolgen van dien.
Dat soort 'tactische genieën' doen het zelden goed als hoofdcoach. Vaak de uitstraling en sociale vaardigheden van een zak aardappelen, en dat vind ik van Hulshof eigenlijk ook. Slot is nou juist vrij uniek in dat hij het complete pakketje beheerst.
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
  maandag 22 mei 2023 @ 10:16:31 #219
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_209237416
Grootste nadeel van werken bij Spurs is dat Daniel Levy alle touwtjes in handen heeft daar
pi_209237422
Lijkt me sterk dat als Slot weggaat dat hij dan andere mensen binnen de organisatie effe mee gaat nemen.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_209237425
quote:
0s.gif Op maandag 22 mei 2023 10:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
Grootste nadeel van werken bij Spurs is dat Daniel Levy alle touwtjes in handen heeft daar
Daarom gaat Arne het niet doen.

Arne wil zelf de touwtjes in handen hebben.
pi_209237427
quote:
0s.gif Op maandag 22 mei 2023 10:17 schreef klaasweetalles het volgende:
Lijkt me sterk dat als Slot weggaat dat hij dan andere mensen binnen de organisatie effe mee gaat nemen.
Dit gebeurt heel vaak Klaas.
  maandag 22 mei 2023 @ 10:18:04 #223
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_209237430
quote:
0s.gif Op maandag 22 mei 2023 10:17 schreef klaasweetalles het volgende:
Lijkt me sterk dat als Slot weggaat dat hij dan andere mensen binnen de organisatie effe mee gaat nemen.
Dat is eerder de standaard.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_209237435
quote:
0s.gif Op maandag 22 mei 2023 10:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Dit gebeurt heel vaak Klaas.
Daar zal gewoon over onderhandelt moeten worden. Volgens mij hebben ze allemaal doorlopende contracten.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_209237442
quote:
0s.gif Op maandag 22 mei 2023 10:08 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]
Als je goed voetbalt speelt in de PL en het ook nog 3 a 4 topclubs echt lastig maakt zonder de bus te parkeren komen die club echt wel hoor. Ook veel mindere zaadclubs dan Tottenham.
Ja spurs na een jaartje weer verlaten, dat zal goed werken voor je imago in engeland :')
* Verwijderd *
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')