SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het blijft een merkwaardige sport, dat wielrennen.
Healy kan dit nog 12x doen en alsnog de rit winnen met 3 minuten voorsprongquote:Op zondag 21 mei 2023 13:30 schreef hhh38 het volgende:
Erg jammer dat Healy en Rubio energie verspillen aan de altijd nutteloze bergtrui
Niet leuk iddquote:Op zondag 21 mei 2023 13:30 schreef hhh38 het volgende:
Erg jammer dat Healy en Rubio energie verspillen aan de altijd nutteloze bergtrui
Dat is zo.quote:Op zondag 21 mei 2023 13:32 schreef franklop het volgende:
[..]
Healy kan dit nog 12x doen en alsnog de rit winnen met 3 minuten voorsprong
Zonde, hier zat een nieuwe dagwinst in.quote:
Wij hebben een potentiele dagwinnaar in ons midden!quote:
Vrijdag is vroeg genoeg! En anders sparen voor zaterdagquote:Op dinsdag 23 mei 2023 06:54 schreef franklop het volgende:
De klassementrennere zullen toch wel een keer ervoor gaan?
Mja mijn gevoel zegt dat het peloton ervoor gaat, maar meestal volg ik dan alsnog de meute om uiteindelijk alsnog 'gelijk' te krijgen.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 07:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Parcours geeft alle kans voor een flopgroep maar ook alle kans voor uren voorsprong
Genoeg namen die ik geregeld heb opgesteld, maar buiten VPP niet vandaag inderdaadquote:Op dinsdag 23 mei 2023 13:37 schreef hhh38 het volgende:
Was deze kopgroep afgelopen zaterdag of zondag maar vooruit geweest
Zat bij dat groepje toch?quote:Op dinsdag 23 mei 2023 17:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
1, 2, 3, 4, 6, 7 volgens mij?
Dit is leuk. Ook fijn dat Carthy er doorheen is gezakt.
Oh was ie er wel bij daar? Nouja alsnog maar 11e ofzo dan. Dan levert ie maar marginaal meer op dan mijn VPP.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |