abonnement Unibet Coolblue
  Moderator zondag 21 mei 2023 @ 16:07:46 #51
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_209229770
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2023 16:06 schreef BoneThugss het volgende:
En ze had zelf ook wel wat op ja.
ja die zit op viva hetzelfde topic te typen :P
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_209230117
quote:
88s.gif Op zondag 21 mei 2023 16:07 schreef sp3c het volgende:

[..]
zou ik niet doen, ze weet zelf wel waar het voor is en dan is het ook niet zo smekerig/zeurderig

hoogstens bonethugs#allwaysreadycrew erop zou ik doen
Ik ga dat toch maar niet doen man ik ben ook geen 60 haha. Maar misschien gooi ik van de week wel een doos dure chocola door de bus.
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
pi_209230139
quote:
88s.gif Op zondag 21 mei 2023 16:07 schreef sp3c het volgende:

[..]
zou ik niet doen, ze weet zelf wel waar het voor is en dan is het ook niet zo smekerig/zeurderig

hoogstens bonethugs#allwaysreadycrew erop zou ik doen
Hahahaha. Laten we dat maar niet doen. Ik kijk wel of ik een vriendinnetje van haar kan benaderen en of die dan wat door kan geven over een paar weken.

Voor mijn gevoel is het een maandje laten rusten en dan random langs gaan met cadeautje nog altijd de beste 'oplossing'.
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
  zondag 21 mei 2023 @ 17:12:19 #54
444376 BaksteenMongool
Baksteen op je bek
pi_209230611
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2023 12:25 schreef maily het volgende:
Drank maakt meer kapot dan je lief is
Er blijkt toch nergens uit de OP dat hij straalbezopen was?
Lijkt mij een beetje voorbarig om alcohol hier de schuld van te geven.
  zondag 21 mei 2023 @ 17:40:54 #55
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_209230891
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2023 12:31 schreef CoolGuy het volgende:
En wanneer was je dan aanrakerig? Op het terras nog met je broertje erbij, op het terras zónder je broertje erbij of onderweg met haar alleen naar huis?

Want jij was bezopen, en jij weet het schijnbaar niet meer. Zij weet het wel nog, maar weet je dan ook wát je precies gedaan hebt? Want een extra knuffel is natuurlijk heel wat anders dan dat je dr bij d'r borsten hebt gegrepen. Heeft zij daar wat van gezegd?

Want óf ze zocht een excuus om met je om gaan af te kappen, óf je was daadwerkelijk erg aanrakerig en dan is het de hoogste tijd om te stoppen met zuipen.
En als ie nou haar borsten knuffelde ?? Daar heb ik al ooit eens goede ervaringen mee gehad.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_209230892
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2023 17:12 schreef BaksteenMongool het volgende:

[..]
Er blijkt toch nergens uit de OP dat hij straalbezopen was?
Lijkt mij een beetje voorbarig om alcohol hier de schuld van te geven.
Nouja ij had goed gezopen maar kon nog prima lopen etc. Weet gewoon niet wat ik hier mee moet. Ik ben zelfs langs het café gegaan en die barman zei ook je was zeker niet stomdronken ofzo. Ik vind het gewoon heel gek dat ze hier een dag erna mee komt.
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
  Moderator zondag 21 mei 2023 @ 17:46:58 #57
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_209230956
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2023 17:40 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]
En als ie nou haar borsten knuffelde ?? Daar heb ik al ooit eens goede ervaringen mee gehad.

Jajaja, dat weten we wel, maar aangezien die meid geen zin meer heeft in TS zal het haar wel niet zo bevallen zijn, dus misschien kun je iets inhoudelijks reageren waar TS eventueel wat aan heeft in plaats van die post als kapstokje te gebruiken om te laten weten wat jij al eens hebt mogen doen.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_209231009
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2023 17:40 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]
En als ie nou haar borsten knuffelde ?? Daar heb ik al ooit eens goede ervaringen mee gehad.

Volgens mij en ik zit me er suf over te piekeren heb ik echt alleen maar een arm om haar heen gehad de hele avond maar dat doe ik eigenlijk altijd of eigenlijk zij bij mij. Meestal komt het van haar kant af. Zij heeft me ook niet verteld wat ik precies heb gedaan.
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
  Moderator zondag 21 mei 2023 @ 18:00:12 #59
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_209231111
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2023 17:52 schreef BoneThugss het volgende:

[..]
Volgens mij en ik zit me er suf over te piekeren heb ik echt alleen maar een arm om haar heen gehad de hele avond maar dat doe ik eigenlijk altijd of eigenlijk zij bij mij. Meestal komt het van haar kant af. Zij heeft me ook niet verteld wat ik precies heb gedaan.
Dan is er ook geen reden om er over na te denken. Want jij weet het niet meer, en zij verteld het je niet. Ze verteld je wél ze om die reden niet meer met je om wil gaan, maar ze verteld niet wat je dan precies gedaan hebt. De barman beweert dat ie ook niks geks gezien heeft, dus dan kan het óf onderweg naar huis zijn gebeurt, óf het valt wel mee wat je gedaan hebt en ze gebruikt het als makkelijk excuus.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_209231164
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2023 18:00 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Dan is er ook geen reden om er over na te denken. Want jij weet het niet meer, en zij verteld het je niet. Ze verteld je wél ze om die reden niet meer met je om wil gaan, maar ze verteld niet wat je dan precies gedaan hebt. De barman beweert dat ie ook niks geks gezien heeft, dus dan kan het óf onderweg naar huis zijn gebeurt, óf het valt wel mee wat je gedaan hebt en ze gebruikt het als makkelijk excuus.
Ja nou je het zegt. Mijn broertje heb ik ook gebeld en zegt ook viel nog wel mee. Die ging om 8 uur naar huis en zij om 10 uur dus dat is ook max 2 uur geweest.
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
pi_209231165
Ik dacht bij de TT dat TS een trio met haar goede vriendin en onze koning had gehad :@
-
pi_209231183
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2023 18:03 schreef Haushofer het volgende:
Ik dacht bij de TT dat TS een trio met haar goede vriendin en onze koning had gehad :@
Was het maar zo'n feest _O-
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
  Moderator zondag 21 mei 2023 @ 18:41:14 #63
5428 crew  miss_sly
pi_209231636
Het is jammer dat zij niet duidelijk wil of kan vertellen wat de reden is van het blokkeren.

Hoe dan ook wil ze je op dit moment duidelijk niet zien of spreken. Ik zou dat zeker wel voorlopig even respecteren en haar met rust laten. Wellicht neemt ze zelf weer contact op, en anders kun jij het over een week of twee nog eens proberen, als je dat ziet zitten.

En als jullie contact weer hersteld wordt, is het wellicht wel handig om een en ander eens te bespreken en haar te vertellen dat je natuurlijk rekening met haar wil houden, maar dat het dan wel handig is als ze het zegt wanneer er iets gebeurt dat ze niet fijn vindt. Je zou zeggen dat dat binnen een goede vriendschap gewoon moet kunnen.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_209231690
quote:
7s.gif Op zondag 21 mei 2023 18:41 schreef miss_sly het volgende:
Het is jammer dat zij niet duidelijk wil of kan vertellen wat de reden is van het blokkeren.

Hoe dan ook wil ze je op dit moment duidelijk niet zien of spreken. Ik zou dat zeker wel voorlopig even respecteren en haar met rust laten. Wellicht neemt ze zelf weer contact op, en anders kun jij het over een week of twee nog eens proberen, als je dat ziet zitten.

En als jullie contact weer hersteld wordt, is het wellicht wel handig om een en ander eens te bespreken en haar te vertellen dat je natuurlijk rekening met haar wil houden, maar dat het dan wel handig is als ze het zegt wanneer er iets gebeurt dat ze niet fijn vindt. Je zou zeggen dat dat binnen een goede vriendschap gewoon moet kunnen.
Ik laat haar sws de komende 2 weken met rust. Ik denk niet dat ze vanuit zichzelf nog contact opneemt maar who knows. En ik ben het verder eens met bovenstaande. Over een weekje of 2 a 3 als ik dan nog niks gehoord heb ga ik gewoon random langs met een bloemetje en het eerste wat ik ga zeggen is 'He als je wil dat ik oprot ga ik nu weg maar wil je alsjeblieft even met me praten want ik heb er echt heel erg spijt van' zoiets. Maar goed ik heb nog tijd zat om eventueel wat anders te bedenken.
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
  Moderator zondag 21 mei 2023 @ 18:51:56 #65
5428 crew  miss_sly
pi_209231763
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2023 18:45 schreef BoneThugss het volgende:

[..]
Ik laat haar sws de komende 2 weken met rust. Ik denk niet dat ze vanuit zichzelf nog contact opneemt maar who knows. En ik ben het verder eens met bovenstaande. Over een weekje of 2 a 3 als ik dan nog niks gehoord heb ga ik gewoon random langs met een bloemetje en het eerste wat ik ga zeggen is 'He als je wil dat ik oprot ga ik nu weg maar wil je alsjeblieft even met me praten want ik heb er echt heel erg spijt van' zoiets. Maar goed ik heb nog tijd zat om eventueel wat anders te bedenken.
Is een bloemetje iets dat past bij jullie?

En dat spijt, waarvan heb je dan precies spijt? Ze maakt het je niet gemakkelijk om dat te weten. Je weet eigenlijk niet eens zeker of je wel iets hebt gedaan om spijt van te hebben. Ik zou dus wel een andere opening zoeken.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_209231801
quote:
7s.gif Op zondag 21 mei 2023 18:51 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Is een bloemetje iets dat past bij jullie?

En dat spijt, waarvan heb je dan precies spijt? Ze maakt het je niet gemakkelijk om dat te weten. Je weet eigenlijk niet eens zeker of je wel iets hebt gedaan om spijt van te hebben. Ik zou dus wel een andere opening zoeken.
Nouja ik ben blijkbaar over haar grenzen heen gegaan en daar heb ik spijt van plus het feit dat ze blijkbaar heeft proberen aan te geven dat ze het niet leuk vindt. Ik weet niet of een bloemetje bij ons past ik dacht misschien meer aan chocola ofzo.
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
pi_209232322
quote:
1s.gif Op zondag 21 mei 2023 12:21 schreef BoneThugss het volgende:
Ik heb niet meer helemaal helder want ik had goed gezopen. Rond een uurtje of 10 wou zij naar huis, nou prima ik heb haar naar huis gebracht
Je spreekt jezelf een beetje tegen.
pi_209232403
quote:
1s.gif Op zondag 21 mei 2023 12:21 schreef BoneThugss het volgende:
Allereerst wil ik graag mijn excuses aan @:Lienekien voor mijn vorige topic ik had niet moeten schelden.

Goed uk was vrijdag met 1 van mijn beste vriendinnen naar de kroeg geweest samen met mijn broertje. Was heel gezellig en we zaten oo het terras. Mijn broertje ging naar huis en wij zijn met zijn 2'en binnen aan de bar gaan zitten. Ik heb niet meer helemaal helder want ik had goed gezopen. Rond een uurtje of 10 wou zij naar huis, nou prima ik heb haar naar huis gebracht een knuffel gegeven en ben terug gegaan samen met een andere vriend van me.

Krijg ik zaterdagochtend een appje dat ik heel 'aanrakerig'zou zijn geweest en dat die vriendin van mij het nou lastig vindt om nog weer een keer met haar af te spreken. Ik ben hier best van geschrokken en heb 100 keer nijn excuses aangeboden. Het laatste wat ze tegen me heeft gezegd is 'ik ga het even laten bezinken, we spreken elkaar later succes met alles'. Ik heb terug geschreven dat het me verdomd veel spijt en ik haar niet kwijt wil als vriendin hier reageerde ze op met een hartje en toen heb ik nog terug geschreven dat ik haar niet kwijt wil etc etc.

Dat las ze en ze reageerde niet meer. Oke ik dacht bij mezelf ik app haar over 2 weken wel weer ofzo en laat haar nu gewoon met rust. Ondertussen was ik met een vriend van mij op WA aan het praten over zijn nieuwe baan en ik per ongeluk 2 gesprekken door elkaar gehaald en haar 3 berichten gestuurd die voor hem bestemd waren. Die las ze en vervolgens heeft ze geblokkeerd. Alleen op WA trouwens.

Wat is wijsheid? Ik dacht zelf ik laat haar minstens 2 weken met rust en dan DM ik haar via insta ofzo. En ik dacht ik wacht gewoon een maand dan ga ik bij haar aan de deur en bied nogmaals mijn excuses aan en zeg er gelijk bij dat als ze wil dat ik oprot ik gelijk weg ben.

Ik vind dit allemaal bij elkaar ontzettend klote.
Hoe oud ben je? :')
pi_209232477
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2023 19:43 schreef Alloch87 het volgende:

[..]
Hoe oud ben je? :')
Net 30 geworden.
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
pi_209232482
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2023 19:37 schreef -Sigaartje het volgende:

[..]
Je spreekt jezelf een beetje tegen.
Hoezo?
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
pi_209232505
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2023 19:48 schreef BoneThugss het volgende:

[..]
Hoezo?
Je zei dat je nooit achter het stuur stapt als je gedronken had.
  Moderator zondag 21 mei 2023 @ 19:52:01 #72
5428 crew  miss_sly
pi_209232520
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2023 19:50 schreef -Sigaartje het volgende:

[..]
Je zei dat je nooit achter het stuur stapt als je gedronken had.
Je kunt iemand ook te voet of met de fiets naar huis brengen.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_209232581
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2023 19:50 schreef -Sigaartje het volgende:

[..]
Je zei dat je nooit achter het stuur stapt als je gedronken had.
Ja dat is ook zo.
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
pi_209232592
quote:
7s.gif Op zondag 21 mei 2023 19:52 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Je kunt iemand ook te voet of met de fiets naar huis brengen.
Ze woont net als ik in de binnenstad haar huis is maar 6 of 7 lopen indd. Dacht dat dat wel duidelijk was maar bij deze alsnog.
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
pi_209232615
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2023 19:59 schreef BoneThugss het volgende:

[..]
Ze woont net als ik in de binnenstad haar huis is maar 6 of 7 lopen indd. Dacht dat dat wel duidelijk was maar bij deze alsnog.
Ik vind het wel apart. Ze beschuldigt je ervan dat je te aanrakerig was en ze vraagt je naar huis te brengen. Ik ben geen vrouw, maar als ik er één was en er was een vriend die wat te veel had gezopen en te opdringerig was dan was toch wel het laatste wat ik zou doen om die persoon te vragen me naar huis te brengen.
pi_209232625
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2023 20:01 schreef -Sigaartje het volgende:

[..]
Ik vind het wel apart. Ze beschuldigt je ervan dat je te aanrakerig was en ze vraagt je naar huis te brengen. Ik ben geen vrouw, maar als ik er één was en er was een vriend die wat te veel had gezopen en te opdringerig was dan was toch wel het laatste wat ik zou doen om die persoon te vragen me naar huis te brengen.
Ze vroeg het niet Ze zij gwn ik ben moe ik ga naar huis. Toen heb ik gezegd is goed ik breng je wel naar huis. Lekker relevant ook allemaal.
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
pi_209232736
Geen contact willen is geen contact willen, ook geen onaangekondigde bezoekjes of vervelende appjes dus. Ik snap ook nog steeds niet hoe ik dit sommige mensen kenbaar maak, hoe duidelijk je ook bent.
#freeWillemM
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2682522/1/25#p209511850" target="_blank" >woensdag 14 juni 2023 19:05</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/221644" target="_blank" >timmmmm</a> het volgende:[/b]
Ik heb in ieder geval liever huidkanker dan dit topic lezen
pi_209232864
quote:
1s.gif Op zondag 21 mei 2023 20:14 schreef NaarMensje het volgende:
Geen contact willen is geen contact willen, ook geen onaangekondigde bezoekjes of vervelende appjes dus. Ik snap ook nog steeds niet hoe ik dit sommige mensen kenbaar maak, hoe duidelijk je ook bent.
Mwha, het is niet dat ik haar stalk ofzo he en ik wil haar ook gewoon vragen wat ik nou helemaal precies fout heb gedaan met 'te aanrakerig' kan ik niet zo veel.
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
  Moderator zondag 21 mei 2023 @ 20:27:49 #79
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_209232886
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2023 20:26 schreef BoneThugss het volgende:

[..]
Mwha, het is niet dat ik haar stalk ofzo he en ik wil haar ook gewoon vragen wat ik nou helemaal precies fout heb gedaan met 'te aanrakerig' kan ik niet zo veel.
Nou, je moet snappen dat als iemand zegt geen contact, en jij doet precies het tegenovergestelde, dat dat niet gaat leiden tot een verbetering van de situatie.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_209232940
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2023 20:26 schreef BoneThugss het volgende:

[..]
Mwha, het is niet dat ik haar stalk ofzo he en ik wil haar ook gewoon vragen wat ik nou helemaal precies fout heb gedaan met 'te aanrakerig' kan ik niet zo veel.
Tuurlijk, iedereen heeft zo zijn of haar eigen mening over een situatie of omgangspatroon, maar als daar dan een keer iets over gezegd wordt (zeker als eerdere terughoudende of bescheiden signalen niet aankwamen) is het ook tijd om de antenne wat verder open te zetten. Ik voel ook niet de behoefte om uitleg te geven aan mensen waar ik het contact mee heb verbroken, ze moeten me gewoon met rust laten.
#freeWillemM
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2682522/1/25#p209511850" target="_blank" >woensdag 14 juni 2023 19:05</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/221644" target="_blank" >timmmmm</a> het volgende:[/b]
Ik heb in ieder geval liever huidkanker dan dit topic lezen
pi_209233174
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2023 20:27 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Nou, je moet snappen dat als iemand zegt geen contact, en jij doet precies het tegenovergestelde, dat dat niet gaat leiden tot een verbetering van de situatie.
Ik snap je punt helemaal maar wat kan ik dan doen om het proberen goed te maken. Niks doen tja, ik zal er eens over nadenken. Misschien appt ze me nog volgende week ofzo wie weet denk het niet trouwens hoor.
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
  Moderator zondag 21 mei 2023 @ 20:53:15 #82
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_209233243
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2023 20:48 schreef BoneThugss het volgende:

[..]
Ik snap je punt helemaal maar wat kan ik dan doen om het proberen goed te maken. Niks doen tja, ik zal er eens over nadenken. Misschien appt ze me nog volgende week ofzo wie weet denk het niet trouwens hoor.
Ik denk dat je alles hebt gedaan wat er logischerwijs verwacht mag worden van je. Je hoeft ook niet te gaan kruipen voor d'r he. Want dat is waar het op begint te lijken. Je krijgt een of andere vage beschuldiging naar je hoofd gegooid, er komen geen details, dan wordt je geblokkeerd, en jij zou nu hemel en aarde moeten gaan bewegen om haar er van te overtuigen dat het je spijt?

Dat heb je al gezegd, als dat niet genoeg is voor d'r, dan krijg ik toch echt steeds meer het gevoel dat ze het als excuus gebruikt. In dat laatste geval zou ik al helemaal geen moeite meer er in steken, want 'goede vrienden', kunnen op een normale manier ergens over praten.

Een halve beschuldiging zonder uitleg en dan lafjes blokkeren is niet iets wat past bij goede vrienden, of zelfs vrienden, dus dan zou ik mijn verlies nemen en denken 'joh, dan niet'.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_209233306
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2023 20:53 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Ik denk dat je alles hebt gedaan wat er logischerwijs verwacht mag worden van je. Je hoeft ook niet te gaan kruipen voor d'r he. Want dat is waar het op begint te lijken. Je krijgt een of andere vage beschuldiging naar je hoofd gegooid, er komen geen details, dan wordt je geblokkeerd, en jij zou nu hemel en aarde moeten gaan bewegen om haar er van te overtuigen dat het je spijt?

Dat heb je al gezegd, als dat niet genoeg is voor d'r, dan krijg ik toch echt steeds meer het gevoel dat ze het als excuus gebruikt. In dat laatste geval zou ik al helemaal geen moeite meer er in steken, want 'goede vrienden', kunnen op een normale manier ergens over praten.

Een halve beschuldiging zonder uitleg en dan lafjes blokkeren is niet iets wat past bij goede vrienden, of zelfs vrienden, dus dan zou ik mijn verlies nemen en denken 'joh, dan niet'.
Ja daar ben ik het wel mee eens vind het ook maar vaag allemaal. Helemaal omdat die barman niks is opgevallen ze zei letterlijk ' je was heel aanrakig en zelfs toen ik probeerde aan te geven dat ik dat niet fijn vond kon je jezelf niet helemaal beheersen. Misschien dat het door de alchol komt maar dat is voor mij geen excuus'.
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
  Moderator zondag 21 mei 2023 @ 21:05:50 #84
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_209233399
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2023 20:57 schreef BoneThugss het volgende:

[..]
Ja daar ben ik het wel mee eens vind het ook maar vaag allemaal. Helemaal omdat die barman niks is opgevallen ze zei letterlijk ' je was heel aanrakig en zelfs toen ik probeerde aan te geven dat ik dat niet fijn vond kon je jezelf niet helemaal beheersen. Misschien dat het door de alchol komt maar dat is voor mij geen excuus'.
Oke, maar dan is het dus belangrijk wanneer dat aanrakerige dan was. Want als de barman niks op is gevallen, dan kán het alleen maar onderweg naar huis zijn geweest. Maar als je niet 'zo erg' dronken was zou je daar toch nog wel IETS van moeten weten, maar dat weet je dus niet zeg je.

Nou ja, hoe het ook is. Als je wél aanrakerig was, dan heb je daar je excuses voor aangeboden. Dat dat dan niet helpt, dat kan, maar dan gaat het ook niet helpen als je dat nog 10x doet. Als ze het als excuus gebruikt dan is ze én niet eerlijk, en het is dan heel duidelijk dat ze geen trek meer heeft in je. Dat ga je dan ook niet kunnen forceren.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_209237837
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2023 20:57 schreef BoneThugss het volgende:

[..]
Ja daar ben ik het wel mee eens vind het ook maar vaag allemaal. Helemaal omdat die barman niks is opgevallen ze zei letterlijk ' je was heel aanrakig en zelfs toen ik probeerde aan te geven dat ik dat niet fijn vond kon je jezelf niet helemaal beheersen. Misschien dat het door de alchol komt maar dat is voor mij geen excuus'.
Je vindt haar leuker dan jij voor jezelf wil toe geven want het raakt je nogal allemaal.

Misschien heeft ze ongelijk, misschien niet. Hoe dan ook, welke reden dan ook, ze heeft het met je gehad. Goed maken wil ze niet, want ze wil geen contact. Mocht ze jou missen komt ze vanzelf wel over de brug.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_209238294
Geef het wat tijd. Ik snap dat je het allemaal graag zsm wilt oplossen en schoon schip maken etc., maar dit soort dingen kosten ook gewoon tijd. Accepteer dat, ook als dat betekent dat je heel lang of zelfs nooit meer iets van haar hoort.
pi_209239867
Bedankt voor de goede adviezen.

Ik ben haar net tegen gekomen heel random en ze geeft aan dat het niet aan mij licht en dat ze het gewoon even moet verwerken maar dat er tussen ons niet veel verandert is.

Mooi voel mij een stuk beter. Ik zei ook van we knuffelen toch altijd. Toen gaf ze aan dat ze dat dus eigenlijk helemaal niet prettig vindt maar begint er wel zelf mee. _O-

Vrouwen _O-
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
pi_209239882
Topic mag dicht wat mij betreft.
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
pi_209259208
Goed even een update ik heb haar dus gesproken en ze moet het alleen even 'verwerken' maar voor de rest niks aan de hand volgens haar. Alleen heeft ze me dus nog steeds geblokt, ze zei wel in unblock je ook wel. Kan zijn dat ze het vergeten is maarja geduld is een schone zaak.
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
pi_209266029
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2023 12:39 schreef BoneThugss het volgende:

[..]
Ik heb haar zeker niet aangerand ouwe pikkebaas. Ik heb er ook oprecht spijt van maar zij had ook gewoon kunnen zeggen ik vind het niet fijn als je de hele tijd aan me zit. Kwam echt een beetje als donderslag bij heldere hemel.
Definitie van aanranden wel een beetje he.
Waarom moet zij er precies last van hebben dat als jij drank op hebt dat je dan handtastelijk wordt? Heeft zij niet om gevraagd.
  woensdag 24 mei 2023 @ 17:43:15 #91
33189 RM-rf
1/998001
pi_209266175
ik durf bijna te wedden dat dat meisje zelf gewoon verliefd op je is, en nu zo moeilijk zit te doen vanuit een soort van reverse-psychologie...
ze hoopt uiteindelijk te horen dat je haar wél aantrekkelijk vind en best wel wat met haar zou willen (en nee, ze durf dat niet direkt 'op de man af' te zeggen, maar denkt op deze manier je 'hints' te geven of je te 'laten merken hoeveel je eigenlijk voor haar voelt')...

wat je verder met haar wel of niet zou willen is je eigen zaak (ik heb zo'n vermoeden dat je haar ook echt niet aantrekkelijk vind en haar domweg al in een 'friendzone'hebt zitten), maar als je dingen schrijft over "dat je haar niet kwijt wil", is het misschien goed te realiseren dat zij daar misschien een ander gevoel bij heeft dan je zelf denkt in die woorden te leggen als je ze schreef op Whatsapp (en dat verklaart mogelijk ook haar 'boze' reactie toen je daarna kennelijk wat niet-relevante berichten stuurde erna )
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_209266202
quote:
0s.gif Op woensdag 24 mei 2023 17:29 schreef Muisje22 het volgende:

[..]
Definitie van aanranden wel een beetje he.
Waarom moet zij er precies last van hebben dat als jij drank op hebt dat je dan handtastelijk wordt? Heeft zij niet om gevraagd.
Welnee ik heb het haar gevraagd en ze zei letterlijk 'het licht niet aan jou maar soms komen die gevoelens weer naar boven en ik heb gewoon even tijd nodig om dit te verwerken'. Ik heb haar zeker niet aangerand. Belachelijke insinuatie ook. Daarbij komt dat ze me zelf de hele tijd aanraakt en loopt te knuffelen.
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
pi_209266213
quote:
0s.gif Op woensdag 24 mei 2023 17:43 schreef RM-rf het volgende:
ik durf bijna te wedden dat dat meisje zelf gewoon verliefd op je is, en nu zo moeilijk zit te doen vanuit een soort van reverse-psychologie...
ze hoopt uiteindelijk te horen dat je haar wél aantrekkelijk vind en best wel wat met haar zou willen (en nee, ze durf dat niet direkt 'op de man af' te zeggen, maar denkt op deze manier je 'hints' te geven of je te 'laten merken hoeveel je eigenlijk voor haar voelt'')
Hmm zou wel chill zijn ze is namelijk best knap en mijn leeftijd.
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
  woensdag 24 mei 2023 @ 17:48:53 #94
33189 RM-rf
1/998001
pi_209266248
quote:
0s.gif Op woensdag 24 mei 2023 17:46 schreef BoneThugss het volgende:

[..]
Hmm zou wel chill zijn ze is namelijk best knap en mijn leeftijd.
iig dan wat minder zuipen en met heldere kop een keertje flirten en letten op haar reactie.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_209270642
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2023 12:39 schreef BoneThugss het volgende:

[..]
Ik heb haar zeker niet aangerand ouwe pikkebaas. Ik heb er ook oprecht spijt van maar zij had ook gewoon kunnen zeggen ik vind het niet fijn als je de hele tijd aan me zit. Kwam echt een beetje als donderslag bij heldere hemel.
Waar heb je spijt van dan, je hebt toch niets gedaan zeg je?
  donderdag 25 mei 2023 @ 07:33:51 #96
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_209272441
Wat moet ze dan verwerken?
pi_209272708
quote:
0s.gif Op donderdag 25 mei 2023 07:33 schreef scrub_nurse het volgende:
Wat moet ze dan verwerken?
Haat trauma naar eigen zeggen blijkbaar ben ik over haar grenzen gegaan. Ik weet het zelf ook niet echt.
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
pi_209272715
quote:
1s.gif Op woensdag 24 mei 2023 22:40 schreef Cockwhale het volgende:

[..]
Waar heb je spijt van dan, je hebt toch niets gedaan zeg je?
Dat ik over haar grenzen ben gegaan volgens haar broer. Ik wil haar niet kwijt als vriend.
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
  donderdag 25 mei 2023 @ 11:19:25 #99
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_209274477
quote:
1s.gif Op donderdag 25 mei 2023 08:28 schreef BoneThugss het volgende:

[..]
Ik wil haar niet kwijt als vriend.
Tja, de tijd zal het leren eh.
soooo, da's mooi!
  donderdag 25 mei 2023 @ 13:41:12 #100
33189 RM-rf
1/998001
pi_209275982
quote:
1s.gif Op donderdag 25 mei 2023 08:28 schreef BoneThugss het volgende:

[..]
Dat ik over haar grenzen ben gegaan volgens haar broer. Ik wil haar niet kwijt als vriend.
Maar ben jij dat ook?
Het is irrelevant wat haar broer wel of niet zou vinden.

Jij moet zelf duidelijk aangeven of je ook verkeerd gehandeld hebt;
als je dat niet vind, is het onzinnig te claimen _spijt_ te hebben van gedrag, dat je zelf verder niet grens-overschrijdend vind.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')