Had het dan alleen na t seizoen gedaan.quote:Op zondag 21 mei 2023 10:56 schreef Hexagon het volgende:
Geheimzinnige branden heb je wel vaker bij horecatententen.
Dat zou ook kunnen.quote:Op zondag 21 mei 2023 11:06 schreef maily het volgende:
[..]
Speculaties:
Geen zin om daarop te wachten?
De concurrentie geen goed seizoen gunnen?
Ik denk dat je de Roxy bedoelt.quote:Op zondag 21 mei 2023 10:55 schreef tong80 het volgende:
In strandtent Beachclub Bloomingdale aan de Zeeweg in de gemeente Bloemendaal is in de nacht van zaterdag op zondag brand uitgebroken. De brand is geblust, maar van de strandtent is niets meer over.
[ afbeelding ]
Doet me denken aan de brand in de IT.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
Sowieso die hippe strandtenten daar.quote:Op zondag 21 mei 2023 12:34 schreef ZanneG het volgende:
Bloomingdale is the place to be voor BNers. Erg hoor voor de eigenaar. Zal het zijn aangestoken?
Wowquote:Op zondag 21 mei 2023 12:18 schreef golfer het volgende:
Hoorde vannacht de sirenes al richting Zeeweg gaan.
De Zeeweg vanuit Bloemendaal naar Bloemendaal aan Zee is op dit moment nog afgesloten ivm de slangen van het groot water transport en is naar verwachting tegen de middag pas vrij.
Door de afsluiting is er ook impact op het busvervoer.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooie vervlogen tijden inderdaad.quote:Op zondag 21 mei 2023 12:36 schreef Eightyone het volgende:
Recent nog steeds?
Ik heb wel de associaties met een rijke, cocktails zuipende bovenlaag, soort van tot leven gekomen oldschool Hed Kandi-hoezenplaatje, maar relateer dat meer aan een jaar of 20 terug.
Ouwe zooi (een voordeel als je ooit veel bladen las: een lading oude knipsels om in te graaien): https://i.ibb.co/zXFRZ7Y/Bloomingdale-juni-02.jpg
En die toch al veel te dure zender van ze, die na de etherveiling in 2003 nog veel duurder werd, en na een poosje in Slam!FM transformeerde. Die nog steeds bestaat, dus zakelijk was dat iig een goede beslissing.quote:Op zondag 21 mei 2023 14:30 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Mooie vervlogen tijden inderdaad.
ID&T ging destijds ook bijna ten onder aan al dit soort non-core business.
ok, dan missen we er ook niks aan, brengt de personeels druk ook weer wat naar benedenquote:Op zondag 21 mei 2023 14:55 schreef streamjohan het volgende:
Niet verzekerd
https://www.telegraaf.nl/(...)-zijn-niet-verzekerd
Ik neem aan dat ze goed verzekerd waren en binnen no time de zaak weer opgebouwd hebben.quote:Op zondag 21 mei 2023 15:02 schreef Hexagon het volgende:
Dat is dat einde verhaal voor die ondernemers denk ik.
Dat is dan niet zo slim van ze.quote:
Het werd tijd dat die tent wegging, tijd voor iets nieuws met beter management en een door policy voor enkel knappe vrouwen:quote:
quote:Op zondag 21 mei 2023 15:08 schreef BamiRammer het volgende:
[..]
Het werd tijd dat die tent wegging, tijd voor iets nieuws met beter management en een door policy voor enkel knappe vrouwen:
Hyaendale
Door wie dan?quote:Op zondag 21 mei 2023 12:34 schreef ZanneG het volgende:
Bloomingdale is the place to be voor BNers. Erg hoor voor de eigenaar. Zal het zijn aangestoken?
Luister even het filmpje #14quote:Op zondag 21 mei 2023 15:19 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Door wie dan?
Tam, tam, tam! (spannend muziekje)
Jullie hebben verkeerd gelezen. Bloomingdale is wel verzekerd. Dit gaat over de trampolinetent ernaast!quote:
Beachbop rond de eeuwwisseling was welquote:Op zondag 21 mei 2023 12:36 schreef Eightyone het volgende:
Recent nog steeds?
Ik heb wel de associaties met een rijke, cocktails zuipende bovenlaag, soort van tot leven gekomen oldschool Hed Kandi-hoezenplaatje, maar relateer dat meer aan een jaar of 20 terug.
Ouwe zooi (een voordeel als je ooit veel bladen las: een lading oude knipsels om in te graaien): https://i.ibb.co/zXFRZ7Y/Bloomingdale-juni-02.jpg
Nee. Er was niks gisteravond.quote:Op zondag 21 mei 2023 15:38 schreef __Fokker__ het volgende:
Ik was daar gisteren nog, volgens mij hadden ze ook een Feestje in de avond. Komt wel heel dichtbij zo.
quote:Op zondag 21 mei 2023 15:57 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Voor een lekkere hamburger moet je hier niet zijn.
[ afbeelding ]
Tijdens dagjes treinen +/- 2003, waarbij ook weleens het Bloemendaalse strand in zicht kwam, meed ik ze iig beiden.quote:Op zondag 21 mei 2023 15:37 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Beachbop rond de eeuwwisseling was welEen paar jaar later was het imho al niets meer, zelfs Q-Dance heeft daar ooit een strandtent gehad
Jouw beschrijving was destijds vooral op de Republiek van toepassingPrima tent overigens, kwam er graag
Hamburger met friet 22 euro lees ik.quote:Op zondag 21 mei 2023 16:06 schreef tjoptjop het volgende:
[..]![]()
En daar betaal je dan waarschijnlijk ¤25 voor
Nog een wonder dat het zo lang geduurd heeft voordat iemand die toko in de as heeft gelegdquote:Op zondag 21 mei 2023 15:57 schreef Bep-Vetklep het volgende:
[ afbeelding ]
Ziet er ranzig uit, zeg maar haast beschimmeld.quote:Op zondag 21 mei 2023 15:57 schreef Bep-Vetklep het volgende:
[ afbeelding ]
Ah zoquote:Op zondag 21 mei 2023 15:26 schreef golfer het volgende:
[..]
Jullie hebben verkeerd gelezen. Bloomingdale is wel verzekerd. Dit gaat over de trampolinetent ernaast!
https://haarlem.nieuws.nl(...)polinepark-verwoest/
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |