Geeft niks, we kunnen niet allemaal hooggeleid zijn.quote:
Ik dacht morgen nog even te gaan. De xtc is uit mijn lichaam getrokken en dat wil ik even zo houden.quote:Op zaterdag 20 mei 2023 23:21 schreef Centenbak het volgende:
[..]
Geeft niks, we kunnen niet allemaal hooggeleid zijn.
Om een beetje te levellen op jouw niveau: Heb je nog mooie treinreizen in petto?
Dus jij doet XTC zonder drank of wiet? Hoe haal je de scherpe randjes ervan af dan?quote:Op zaterdag 20 mei 2023 23:27 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik dacht morgen nog even te gaan. De xtc is uit mijn lichaam getrokken en dat wil ik even zo houden.
Ik drink niet en ik rook niet. Ik neem steeds halfjes. Bij mij gaat het geleidelijk en ik weet dan ook niet wat je bedoelt met scherpe randjes. Ik speel ook niet met messen.quote:Op zaterdag 20 mei 2023 23:30 schreef NaarMensje het volgende:
[..]
Dus jij doet XTC zonder drank of wiet? Hoe haal je de scherpe randjes ervan af dan?
Hoe oud ben jij joh?quote:Op zaterdag 20 mei 2023 23:15 schreef Centenbak het volgende:
Terwijl ik nog wel zo goed mijn best had gedaan op school![]()
Maar toch behandelt hij mij niet eerlijk vind ik![]()
Hij ziet altijd maar het slechte in mij, maar nooit het goede.
Als hij mij eerlijk zou behandelen dan zou hij niet alleen maar moeten mopperen, maar ook een keer moeten toegeven dat ik goede cijfers haal op school. Want volgend jaar mag ik namelijk naar de uni omdat ik het VWO heb afgerond. Ik ga dan leren voor geneeskunde.
Klacht: Vader zegt dat ik voor altijd zijn schandknaapje zal blijven
Ook niet met schuurpapier?quote:Op zaterdag 20 mei 2023 23:38 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik drink niet en ik rook niet. Ik neem steeds halfjes. Bij mij gaat het geleidelijk en ik weet dan ook niet wat je bedoelt met scherpe randjes. Ik speel ook niet met messen.
Ik wens je veel succes daarmee, weet niet of het je gaat lukken.quote:Op zondag 21 mei 2023 07:21 schreef Centenbak het volgende:
[..]
Oud genoeg om seks te hebben met jouw moeder.
Door al die inteelt krijg je ook een rare kin schijnbaar, kijk maar naar zijn avatarquote:Op zondag 21 mei 2023 09:12 schreef de_boswachter het volgende:
TS woont op Urk. Straks weer naar de hoogmis TS? En vervolgens vader die bij jou voor het zingen de kerk weer uit gaat. Sterkte! Maar maak er een fantastische dag van!!
Geloof mij ondanks dit zal je altijd het schandknaapje blijven.quote:Op zaterdag 20 mei 2023 23:15 schreef Centenbak het volgende:
Want volgend jaar mag ik namelijk naar de uni omdat ik het VWO heb afgerond. Ik ga dan leren voor geneeskunde.
Werkeloze 35+'er vrijgezellen-life beste lifequote:Op maandag 22 mei 2023 10:46 schreef Muisje22 het volgende:
[..]
Geloof mij ondanks dit zal je altijd het schandknaapje blijven.
Je kan beter een beetje streetsmart worden, maar dat word je ook wel door te levellen met al die werkeloze 35+ mannen op FOK hier, die hebben al zoveel levenservaring.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |