Ze dronk gister uit de beker van Babs en Wendyquote:Op zaterdag 20 mei 2023 10:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Eunice eindelijk aan de alcohol, gemiste kans voor JW
Maar ik geloof niet dat Eunice alcohol op heeft
Vond haar in het begin zeker grappig, maar dat is al een tijdje niet meer. ook dat actje voor de camera begint storend te worden.quote:Op zaterdag 20 mei 2023 10:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja, ze leeft in Morrie-world en iedereen heeft zich aan te passen. Ja ze kan grappig zijn, maar als persoon...
Eens... gewoon een lui stuk vretenquote:Op zaterdag 20 mei 2023 10:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vond haar in het begin zeker grappig, maar dat is al een tijdje niet meer. ook dat actje voor de camera begint storend te worden.
Ik zie haar altijd met dat potje met thee of water.quote:Op zaterdag 20 mei 2023 10:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze zeggen het wel op de stream dat ze alcohol op heeft
Waarom niet. Zij is geen heilige Matiaquote:Op zaterdag 20 mei 2023 10:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Omdat ze normaal gesproken niet vaak drinkt.quote:Op zaterdag 20 mei 2023 10:03 schreef Judiwi het volgende:
[..]
Waarom niet. Zij is geen heilige Matia
Ja dronken vrouw engel in bed...quote:Op zaterdag 20 mei 2023 10:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb gisteren geen streams gekeken wilde babette ontwijken en die sloop gewoon steeds de stream in waaar ik was. Was echt onvoorstelbaar. En ik hou toch al niet zo van die feestjes daar dus maar afgeslotenquote:Op zaterdag 20 mei 2023 10:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zie haar altijd met dat potje met thee of water.
Eunice heeft gisteren dus ook een lekker drankje op
En toen met dat halfjaarsfeest (volgens mij) dat ze met Isaac op de bank aan het stoeien wasquote:Op zaterdag 20 mei 2023 10:07 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja dronken vrouw engel in bed...![]()
Ik heb alleen het begin gezien en toen zat ze nog niet aan het bier maar over het algemeen drinkt ze niet tot weinig.
Ze hadden het gezellig met elkaar, ze hebben lekker gedanst, maar er is niets bijzonders gebeurd, tenminste niet op de streams, maar later wel begreep ik hier, helaas werd dat van de streams gehoudenquote:Op zaterdag 20 mei 2023 10:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb gisteren geen streams gekeken wilde babette ontwijken en die sloop gewoon steeds de stream in waaar ik was. Was echt onvoorstelbaar. En ik hou toch al niet zo van die feestjes daar dus maar afgesloten
Nou zie je, heb ik het toch goed gehoord...quote:Op zaterdag 20 mei 2023 10:11 schreef Dotteke het volgende:
Wilde JEff nu gisteren bij Zoe een shirt uittrekken omdat ze er een van hem aanhad?
Heb je nog lang volgehouden danquote:Op zaterdag 20 mei 2023 10:07 schreef spapaars het volgende:
Ben dat baasje spelen van Isaac ondertussen wel spuugzat.
Raar verhaal of niet?quote:Op zaterdag 20 mei 2023 10:12 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Nou zie je, heb ik het toch goed gehoord...
Jammer dat overschakelen elke keer..quote:Op zaterdag 20 mei 2023 10:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze hadden het gezellig met elkaar, ze hebben lekker gedanst, maar er is niets bijzonders gebeurd, tenminste niet op de streams, maar later wel begreep ik hier, helaas werd dat van de streams gehouden
Het is wel Zoë die het zegt he meestal met een korreltje zout nemen omdat ze het groter maakt dan het is.quote:Op zaterdag 20 mei 2023 10:14 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja vaag, hij schijnt het ook bij haar uitgetrokken te hebben..
Babette hunt jou...quote:Op zaterdag 20 mei 2023 10:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb gisteren geen streams gekeken wilde babette ontwijken en die sloop gewoon steeds de stream in waaar ik was. Was echt onvoorstelbaar. En ik hou toch al niet zo van die feestjes daar dus maar afgesloten
Daarom zeg ik al, het schijnt..quote:Op zaterdag 20 mei 2023 10:18 schreef danaqui het volgende:
[..]
Het is wel Zoë die het zegt he meestal met een korreltje zout nemen omdat ze het groter maakt dan het is.
Maar we wachten af of de andere er ook over praten straks en horen we meer dan.
Dat heeft ze wel eens eerder gedaan.....toen ook ziek daarna en vette kater zei ze toenquote:Op zaterdag 20 mei 2023 10:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze zeggen het wel op de stream dat ze alcohol op heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |