Uhm... hoe kan Zoë in hemelsnaam in een T-shirt van Jeff passen? Ze is toch wat steviger dan hij isquote:Op zaterdag 20 mei 2023 09:50 schreef Frummelie het volgende:
Jeff wilde het T-shirt terug wat Zoe aan had... en riep weer stem op mij... dat is wat ik mee kreeg.
Jezusquote:Op zaterdag 20 mei 2023 09:51 schreef Rhosyn het volgende:
Erik zegt 1 tabletje in de 20 dagen is genoeg.
Prima.
Doe je er lekker lang mee.
quote:Op zaterdag 20 mei 2023 09:51 schreef Rhosyn het volgende:
Erik zegt 1 tabletje in de 20 dagen is genoeg.
Prima.
Doe je er lekker lang mee.
mss oud schirt van jefquote:Op zaterdag 20 mei 2023 09:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Uhm... hoe kan Zoë in hemelsnaam in een T-shirt van Jeff passen? Ze is toch wat steviger dan hij is
jef jankt nogal veel stem maar op mij , ik zou zeggen doenquote:Op zaterdag 20 mei 2023 09:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Uhm... hoe kan Zoë in hemelsnaam in een T-shirt van Jeff passen? Ze is toch wat steviger dan hij is
Zoiets verstond ik... maar ik heb een kapot oor.. dus misschien verkeerd gehoord.quote:Op zaterdag 20 mei 2023 09:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
ik denk gewoon ergens mee bezig zijn.quote:Op zaterdag 20 mei 2023 09:44 schreef Rhosyn het volgende:
Aan de hand van een wiskunde boek, op havo niveau dacht ik, gaat Erik verder in zijn onderzoek naar hoeveelheden werkzame stof in zijn tabletjes.
Wat wil hij er mee doen?
Ze aanklagen?
Maar toch, je ziet toch wanneer ze hun reet of hun flappie wassenquote:Op zaterdag 20 mei 2023 09:22 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Je ziet toch verder niks... en dat wisten ze van te voren toch..
Dat heb ik al langer met haar en ze is onverstaanbaar vaak.quote:Op zaterdag 20 mei 2023 09:23 schreef cinsan het volgende:
[..]
trouwens morrie slaapt ook met bh aan , zien we ook niet of die natte lap over haar body gooit, morrie steekt me meer en meer tegen , bazig , hebberd , ik kandit niet , ik wil dit niet
oud schirt van jef mssquote:Op zaterdag 20 mei 2023 09:54 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Zoiets verstond ik... maar ik heb een kapot oor.. dus misschien verkeerd gehoord.
Haha... ja mij boeit dat niet, ik zit meer te luisteren naar de gesprekken als ze met meerdere in de badkamer zijn...quote:Op zaterdag 20 mei 2023 09:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar toch, je ziet toch wanneer ze hun reet of hun flappie wassen
Je ziet het niet en toch wel. Laat ze lekker in prive douchen denk ik dan
Eunice eindelijk aan de alcohol, gemiste kans voor JWquote:
Ja dat zou ook nog kunnen..quote:
Ze zeggen het wel op de stream dat ze alcohol op heeftquote:Op zaterdag 20 mei 2023 10:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Eunice eindelijk aan de alcohol, gemiste kans voor JW
Maar ik geloof niet dat Eunice alcohol op heeft
Ja, ze leeft in Morrie-world en iedereen heeft zich aan te passen. Ja ze kan grappig zijn, maar als persoon...quote:Op zaterdag 20 mei 2023 09:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat heb ik al langer met haar en ze is onverstaanbaar vaak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |