normaal is dat eunice maar die laat het afweten vandaagquote:Op zaterdag 20 mei 2023 08:57 schreef Frummelie het volgende:
Jaja... de eerste die uit z'n mand komt is Erik, zoals elke dag..
Hoorde van Mirthe gisteren dat ze hippie kleding, maar ook kantoor kleding draagt thuisquote:Op zaterdag 20 mei 2023 08:47 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Het is echt een Sasha en Mirthe jurk, zij houden van dit stijltje..
Ooh ja foutje van mij... maar dat komt omdat zij altijd in die kas zit, dat zie ik dan over het hoofd..quote:Op zaterdag 20 mei 2023 08:58 schreef cinsan het volgende:
[..]
normaal is dat eunice maar die laat het afweten vandaag
Trekt zo uit bed direct de kleren aan die hij de dagen daarvoor ook al aanhad inclusief onderbroek en sokken.quote:Op zaterdag 20 mei 2023 08:57 schreef Frummelie het volgende:
Jaja... de eerste die uit z'n mand komt is Erik, zoals elke dag..
Ooh ja dat zie ik zo voor me... zo'n type is het echt..quote:Op zaterdag 20 mei 2023 08:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoorde van Mirthe gisteren dat ze hippie kleding, maar ook kantoor kleding draagt thuis
Hij doucht over het algemeen om de dag.. en trekt dan volgens mij een schone bamboe aan maar zeker weten doe ik het niet..quote:Op zaterdag 20 mei 2023 09:00 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Trekt zo uit bed direct de kleren aan die hij de dagen daarvoor ook al aanhad inclusief onderbroek en sokken.
![]()
Vies mannetje
eunicequote:Op zaterdag 20 mei 2023 09:11 schreef Judiwi het volgende:
Die net met een slaapmasker in bed las is dat Eunice of Rupert. Vind Eunice ook veel weg hebben van een man.
Echt fris is hij niet... maar is al een stuk beter dan in het begin..quote:Op zaterdag 20 mei 2023 09:11 schreef Rhosyn het volgende:
Erik verzamelt in een schaaltje wat hij vind op de grond in de keuken en buiten.
Hij heeft de badkamer nog niet van binnen gezien. Niks water over zijn gezicht of tandenpoetsen.
Hij heeft een lesje persoonlijke hygiëne nodig van Isaac bv.
( leef je alleen dat zal het iemand boeien of je vies bent en stinkt maar samen leven met iemand of in een groep vind ik persoonlijke hygiëne belangrijk en een teken van respect naar de ander)
sommige hebben dat wel oa morriequote:Op zaterdag 20 mei 2023 09:20 schreef Dotteke het volgende:
Waarom geven ze die mensen geen privacy bij het douchen eigenlijk,
Je ziet toch verder niks... en dat wisten ze van te voren toch..quote:Op zaterdag 20 mei 2023 09:20 schreef Dotteke het volgende:
Waarom geven ze die mensen geen privacy bij het douchen eigenlijk,
Is toch raar, dat kan toch nietquote:
trouwens morrie slaapt ook met bh aan , zien we ook niet of die natte lap over haar body gooit, morrie steekt me meer en meer tegen , bazig , hebberd , ik kandit niet , ik wil dit nietquote:Op zaterdag 20 mei 2023 09:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is toch raar, dat kan toch nietzou Moraima bij een ander zeggen
Janetquote:Op zaterdag 20 mei 2023 09:24 schreef Frummelie het volgende:
Dr zijn meer bewoners die ik nooit zie douchen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |