Jampotten van Bonne Mamanquote:Op zaterdag 20 mei 2023 08:24 schreef stavromulabeta het volgende:
Nee, tenzij het voor iets is wat heel makkelijk beschadigd raakt zonder verpakking.
Wat ik wel soms bewaar zijn van die Griekse yoghurt emmertjes. Superhandig om van alles en nog wat in te doen, schroeven, spijkers, gedroogde peulvruchten of om even wat gatenvuller aan te maken.
Die inderdaad ook. Vooral dus twee-vakjes-bakjes zijn superhandig.quote:Op zaterdag 20 mei 2023 08:27 schreef maily het volgende:
[..]
Jampotten van Bonne Maman
Met die leuke roodwit geblokte deksels.
Bakjes van de chinees.
Onder andere om zelf weer andere dingen in in te vriezen.
Hier precies andersomquote:Op zaterdag 20 mei 2023 08:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ligt aan het artikel. Spelcomputers ja, tv ja, kaasplakken en worst, nee.
Ik ook. Gebruik ze als suikerpotje, paperclipspotjes, kleingeld enz. Vind het gewoon hele gezellige glaasjes met dat roodwit blokje.quote:Op zaterdag 20 mei 2023 08:27 schreef maily het volgende:
[..]
Jampotten van Bonne Maman
Met die leuke roodwit geblokte deksels.
Bakjes van de chinees.
ik heb ivm verhuizing al mn lego dozen weggedaan..quote:Op zaterdag 20 mei 2023 12:59 schreef kuolema het volgende:
Vroeger bewaarde ik zo'n beetje alle verpakkingen. Het ging richting hoarden. Gelukkig ben ik daarmee gestopt, want ik heb maar weinig ruimte. Alleen legodozen bewaar ik, en de doos van mijn blender omdat ik hem daarin opberg.
deed ik vroegah ook, maar sinds ik een vacumeer apparaatje heb gaat alles gewoon wegquote:Op zaterdag 20 mei 2023 08:27 schreef maily het volgende:
[..]
Bakjes van de chinees.
Het neemt in ieder geval stukken minder ruimte in in de vriezerquote:Op zaterdag 20 mei 2023 23:00 schreef Ferdii het volgende:
[..]
deed ik vroegah ook, maar sinds ik een vacumeer apparaatje heb gaat alles gewoon wegvacumeren is zoveel handiger dan die bakjes waarvan de deksels al kapot gaan als je er naar kijkt
Wie heb je nu weer in stukken gehakt? 😱quote:Op zaterdag 20 mei 2023 23:01 schreef maily het volgende:
[..]
Het neemt in ieder geval stukken minder ruimte in in de vriezer
Maximaal een maandje of twee na aanschaf. Het is gewoon handiger om een defect product terug te sturen in de originele verpakking. Al is dat niet verplicht. Wat verplicht is, is 'deugdelijk' verpakken bij retour.quote:Op zaterdag 20 mei 2023 07:29 schreef etuiedelapiel het volgende:
Ik was laatst bij iemand die alle orginele verpakkingen bewaarde van bv televisie, airfryer boormachine ed. Ik heb dat nooit gedaan.
Wie doet dat ook en waarom?
quote:Op dinsdag 23 mei 2023 09:51 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Wie heb je nu weer in stukken gehakt? 😱
Je kan beter stapelen ipv gooien. Dan passen er meer dozen in en hoef je dus langer niet op te ruimen. Gratis tip.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 10:32 schreef rival het volgende:
Ik doe dat. Omdat het toch niet in de weg ligt. (heb 2 ongebruikte kamers waar ik die dozen in gooi)
Als ik iets 2e hands verkoop dan heb ik een blije koper want die krijgt alles in de originele verpakking.
Het zijn 2 hele kamers. Hoeveel dozen denk je dat ik heb?quote:Op dinsdag 23 mei 2023 11:16 schreef vosss het volgende:
[..]
Je kan beter stapelen ipv gooien. Dan passen er meer dozen in en hoef je dus langer niet op te ruimen. Gratis tip.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |