Kan me voorstellen dat je kleding ook van invloed is op het type deken dat je uitkiest bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 20:42 schreef Dusthor92 het volgende:
Van alle dingen waaraan je je aan kan passen, waarom zou dit er één van zijn?
Vind je dat dan niet vervelend als hij dan tegen je aanplakt in de zomer bijvoorbeeld?quote:Op vrijdag 19 mei 2023 20:46 schreef Vlinder het volgende:
Ik heb last van plakbenen en slaap het liefstst lange pyjama broeken. Ook met lange shirts want dat ligt nou eenmaal beter. Mn man slaapt in de hoge zomer alleen in zn boxer. Dikke prima..
Waarom zou ik me aan hem moeten aanpassen? We hebben trouwens ook aparte de bedden sinds een paar jaar. Ik had het altijd koud en hij zweet te zich rot
Niet als mn veilige stoflaagje daar tussen zit. Kruip dan maar lekker tegen me aan.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 20:47 schreef Alexandrian het volgende:
[..]
Vind je dat dan niet vervelend als hij dan tegen je aanplakt in de zomer bijvoorbeeld?
Ahh, op die manier.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 20:46 schreef Alexandrian het volgende:
[..]
Kan me voorstellen dat je kleding ook van invloed is op het type deken dat je uitkiest bijvoorbeeld.
Zoiets is het hier ook: zij slaapt het liefst zelfs in de zomer nog onder een dekbed en ik slaap zelfs in de winter nooit onder meer dan alleen een (dun) overtrek. Vijf minuten onder een dekbed en ik word knettergek, maar als zij vijf minuten onder zo'n dun overtrek ligt heeft ze het koud. Dus jaquote:Op vrijdag 19 mei 2023 20:46 schreef Vlinder het volgende:
We hebben trouwens ook aparte de bedden sinds een paar jaar. Ik had het altijd koud en hij zweette zich rot
Duidelijk.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 20:49 schreef Vlinder het volgende:
[..]
Niet als mn veilige stoflaagje daar tussen zit. Kruip dan maar lekker tegen me aan.
_quote:Op vrijdag 19 mei 2023 20:55 schreef Alexandrian het volgende:
[..]
Vraag richting iedereen: hoe beïnvloed dit jullie seksleven? Enerzijds zou je zeggen dat je makkelijker toegang hebt als je beide naakt slaapt, anderzijds zou je ook kunnen bepleiten dat het je minder sensitief kan maken omdat je meer gewend bent om elkaar in een niet-seksuele setting naakt te zien.
Want dat doen ze niet met een broek aan?quote:Op vrijdag 19 mei 2023 22:27 schreef Discombobulate het volgende:
Naakt lijkt me echt zeer arelaxed zo met m'n zak en ballen die heen en weer gaan.
Als je gewoon een goede onderbroek hebt niet nee.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 22:33 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Want dat doen ze niet met een broek aan?
Denk dat als je zodanig zat bent van dat medegedrocht welke je nog leuk vond toen je jonger was en met je pik dacht en nu pas helder ziet wat voor potentaat je aan de haak hebt geslagen dat het echt geen fluit uitmaakt voor je aantrekkingskracht of je diegene elke dag in kleding of naakt ziet.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 20:55 schreef Alexandrian het volgende:
[..]
Duidelijk.
Vraag richting iedereen: hoe beïnvloed dit jullie seksleven? Enerzijds zou je zeggen dat je makkelijker toegang hebt als je beide naakt slaapt, anderzijds zou je ook kunnen bepleiten dat het je minder sensitief kan maken omdat je meer gewend bent om elkaar in een niet-seksuele setting naakt te zien.
quote:Op vrijdag 19 mei 2023 22:27 schreef Discombobulate het volgende:
Naakt lijkt me echt zeer arelaxed zo met m'n zak en ballen die heen en weer gaan.
Niet, want we hebben zelden seks in bed.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 20:55 schreef Alexandrian het volgende:
[..]
Duidelijk.
Ik slaap in de winter ook met een skipak aan ( bij wijze van spreken)quote:Op vrijdag 19 mei 2023 20:32 schreef Alexandrian het volgende:
Ik ben zelf een ontzettende koukleum. In de winter heb ik dan ook standaard een warme trui en joggingsbroek aan als pyjama tijdens het slapen. In de zomer vaak een t-shirt met dunnere zomerse broek. Vanaf 25 graden een boxer. Deels zit dit waarschijnlijk tussen de oren en is dit het gevolg van gewenning. Zo kan ik prima achter m’n bureau zitten zonder het koud te hebben maar als ik op de bank ga liggen pak ik altijd eerst een deken.
Nu naar de kern van het topic: passen jullie je aan aan je partner of verwacht je dat andersom of doen jullie beide gewoon je eigen ding? Ben ook benieuwd of er mensen zijn die uit zichzelf zijn veranderd wat dit betreft en waarom.
[poll=5625]
ik ben ook warmbloedig vind naakt of in boxer meer dan zat zo als nou alleen maar in t verleden met vriendinnen ook gewoon naakt en smorgens heerlijk wakker worden lepeltje lepeltje weetje wel wat er gebeurd denk ik , als die kont er paar x tegen aanschuurt hahaquote:Op vrijdag 26 mei 2023 07:25 schreef CharlyHighnoise het volgende:
Eigenlijk altijd maakt. In de winter bij uitzondering een T-shirt.
Een bedgenoot heeft daar toch helemaal niets over te zeggen?quote:Op vrijdag 7 juli 2023 11:49 schreef herverwijderd het volgende:
Ik slaap naakt maar als een bedgenoot daar een probleem mee heeft (wat ik raar zou vinden want de enige reden dat je in mijn bed ligt is omdat seks gehad hebben maar okee) wil ik ook wel een onderbroek aantrekken.
Natuurlijk, maar over een onderbroek ga ik geen ruzie lopen maken.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 13:56 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Een bedgenoot heeft daar toch helemaal niets over te zeggen?
Iedereen mag toch lekker slapen hoe hij/zij wil?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |