abonnement Unibet Coolblue
pi_209288989
In je nakie rondlopen zonder seksueel motief mag dus?
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_209289006
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 mei 2023 17:42 schreef Hyaenidae het volgende:
Hoeveel cm?
12
pi_209289041
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 mei 2023 18:42 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]
Lijkt me stug dat je je pik aan jonge meiden wilt showen als het niks voorstelt.
In dat soort landen kunnen ze geen dikke bak betalen, dus showen ze graag hun dikke lul als ze die wel hebben.

Maar Hollandse meisjes snappen niks van die cultuur, terwijl Afrikaanse vrouwen meteen toehappen.
Lmao. Alsof t niet sowieso gestoord gedrag is. Zo iemand houdt geen rekening met de lengte van z'n penis. Idioot om dat te denken.
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 vrijdag 26 mei 2023 @ 14:02:14 #29
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_209289284
Hoe kan dat nou niet strafbaar zijn?!
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_209289631
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 mei 2023 13:44 schreef sjorsie1982 het volgende:
In je nakie rondlopen zonder seksueel motief mag dus?
Hangt van de kleur van de penis af.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_209289734
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 mei 2023 14:02 schreef Straatcommando. het volgende:
Hoe kan dat nou niet strafbaar zijn?!
Je moet er blijkbaar ook bij zuipen :D

En ik maar denken dat 'schenning/schennis van de eerbaarheid' oid gewoon strafbaar was :')

Mooi, waarom zou ik me aankleden als ik naar de Super ga? Scheelt weer was!
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
  vrijdag 26 mei 2023 @ 15:07:44 #32
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_209290180
Totdat 52 jarige roomblanke Willem zijn pener laat zien aan kleine meisje op straat.

Gegarandeerd vervolgd.
pi_209290226
Als het OM de bevolking niet beschermt moeten ze dat zelf maar doen, san noeten ze die lui zelf maar een lesje leren daar.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  vrijdag 26 mei 2023 @ 15:21:25 #34
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_209290357
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 mei 2023 14:02 schreef Straatcommando. het volgende:
Hoe kan dat nou niet strafbaar zijn?!
Dader had trauma's, zijn verblijfsvergunning kan in gevaar komen en nog wat drogredenen. Binnenkort gewoon een huurhuis bij u in de straat.
pi_209290451
quote:
Volgens het OM is niet met zekerheid te zeggen dat er sprake is van een strafbaar feit, in dit geval het plegen van schennis. Het is namelijk niet vast te stellen dat de man een seksueel motief had. Wel noemt het OM het gedrag zeer verwerpelijk, ongepast en schokkend, „zeker in het zicht van kinderen.”
Weten we dat ook weer, potloodventen mag dus mits het niet seksueel bedoeld is.

Maar waar ligt de grens? Hoe wordt er in al die andere gevallen wel met zekerheid vastgesteld dat het seksueel bedoeld was? Als de penis in seksueel opgewonden toestand verkeert? Je lid aan kinderen laten zien is dus kennelijk niet per definitie strafbaar, mag je naar een schoolpleintje gaan en je broek laten zakken zolang er geen seksuele component is? Zoveel vragen.
  vrijdag 26 mei 2023 @ 16:16:40 #36
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_209290969
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
RED ONS HENNIEGOD
pi_209291385
En als de aanwezige klanten ze met een verdiend pak rammel de winkel uitgeflikkerd hadden zaten ze nu nog vast waarschijnlijk. :{

Die klanten wel te verstaan.
pi_209291429
quote:
7s.gif Op vrijdag 26 mei 2023 13:40 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Asielzoeker die broek liet zakken voor ogen kind niet vervolgd.

Een 27-jarige man die in mei dit jaar in Ter Apel zijn broek en onderbroek liet zakken op het parkeerterrein van winkelcentrum Promenade wordt hiervoor niet vervolgd, meldt het OM. Hij verbleef in het aanmeldcentrum in de Groningse plaats. Een van de ouders van een 11-jarig meisje, dat getuige was van het incident, had aangifte gedaan.

Volgens het OM is niet met zekerheid te zeggen dat er sprake is van een strafbaar feit, in dit geval het plegen van schennis. Het is namelijk niet vast te stellen dat de man een seksueel motief had. Wel noemt het OM het gedrag zeer verwerpelijk, ongepast en schokkend, „zeker in het zicht van kinderen.”

Het incident gebeurde op 18 mei. Een groepje van vijf mannen zorgde voor onrust door elkaar te duwen en trappen. Ze hadden volgens het OM ,,een behoorlijke slok op" en maakten veel herrie. Omstanders voelden ongemak, ook omdat het niet de eerste keer was dat mensen uit het nabijgelegen aanmeldcentrum voor onrust zorgden in het dorp, aldus het OM. De onrust nam toe toen de 27-jarige man zijn broek en onderbroek liet zakken. De politie hield de man hierna aan.
https://www.telegraaf.nl/(...)n-kind-niet-vervolgd
Maar als je een agent verkeerd aankijkt zijn ze er als de kippen bij. Toch wel fijn dat we deze poortwachters van de rechtstaat hebben.
#freeWillemM
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2682522/1/25#p209511850" target="_blank" >woensdag 14 juni 2023 19:05</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/221644" target="_blank" >timmmmm</a> het volgende:[/b]
Ik heb in ieder geval liever huidkanker dan dit topic lezen
  vrijdag 26 mei 2023 @ 17:08:13 #39
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_209291646
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 mei 2023 16:53 schreef NaarMensje het volgende:

[..]
Maar als je een agent verkeerd aankijkt zijn ze er als de kippen bij. Toch wel fijn dat we deze poortwachters van de rechtstaat hebben.
Denk dat het ook een 'kale kip kan je niet plukken' situatie is. Alle geld en energie die ze erin stoppen is als geld in een bodemloze put flikkeren. De asielzoeker heeft niets te verliezen in de huidige situatie. Een celstraf is zo ongeveer hetzelfde als de situatie waar ie nu in zit dus hem hebben ze er niet mee. De overheid daarintegen is tienduizenden euro's en schaarse mankracht kwijt

Waar je hem wel mee kan pakken is deporteren naar een Afrikaans land, daar is ie wel bang voor maar diverse mensenrechten advocaten en EU regels maken dit onmogelijk dus NL is machteloos
pi_209291713
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 mei 2023 17:08 schreef slashdotter3 het volgende:

[..]
Denk dat het ook een 'kale kip kan je niet plukken' situatie is. Alle geld en energie die ze erin stoppen is als geld in een bodemloze put flikkeren. De asielzoeker heeft niets te verliezen in de huidige situatie. Een celstraf is zo ongeveer hetzelfde als de situatie waar ie nu in zit dus hem hebben ze er niet mee. De overheid daarintegen is tienduizenden euro's en schaarse mankracht kwijt

Waar je hem wel mee kan pakken is per direct deporteren naar een Afrikaans land, daar is ie wel bang voor maar diverse mensenrechten advocaten en EU regeltjes maken dit onmogelijk dus er is niets om hem mee aan te pakken
Ik geloof inderdaad ook wel dat justitie een businessmodel is en totaal niet geïnteresseerd is in daadwerkelijke rechtvaardigheid.
#freeWillemM
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2682522/1/25#p209511850" target="_blank" >woensdag 14 juni 2023 19:05</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/221644" target="_blank" >timmmmm</a> het volgende:[/b]
Ik heb in ieder geval liever huidkanker dan dit topic lezen
  vrijdag 26 mei 2023 @ 17:40:49 #41
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_209292259
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 mei 2023 17:08 schreef slashdotter3 het volgende:

[..]
Denk dat het ook een 'kale kip kan je niet plukken' situatie is. Alle geld en energie die ze erin stoppen is als geld in een bodemloze put flikkeren. De asielzoeker heeft niets te verliezen in de huidige situatie. Een celstraf is zo ongeveer hetzelfde als de situatie waar ie nu in zit dus hem hebben ze er niet mee. De overheid daarintegen is tienduizenden euro's en schaarse mankracht kwijt

Waar je hem wel mee kan pakken is deporteren naar een Afrikaans land, daar is ie wel bang voor maar diverse mensenrechten advocaten en EU regels maken dit onmogelijk dus NL is machteloos
Precies dit geloof ik ook.

Daarom moet onze regering keihard in gaan grijpen, dat is de enige oplossing.

Maar natuurlijk gaan ze dat niet doen :')

Nee, ons land gaat volledig naar de sodemieter dankzij die laffe bende in Den Haag.

Kijk naar Parijs en Malmö, en denk dan even 10 a 15 jaar verder.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')