Anoniem is in NL verbodenquote:Op donderdag 18 mei 2023 13:43 schreef Gibson88 het volgende:
Ja hoor dat kan gewoon. Er kunnen ook gewoon afspraken over gemaakt worden. En ja ook vooraf kan dat, tenzij het een anonieme donor is.
quote:Op donderdag 18 mei 2023 13:33 schreef SnodeSnuiter het volgende:
Kan dan de donor de buurman zijn, of weet de ontvangende partij vooraf van wie het is?
quote:
De vraag is dus: weet de ontvanger vooraf waar de lauwe but vandaan komt? Zoals ook in de OP staatquote:
In dezelfde wereld waarin de tweede je eigenlijk jouw moet zijn?quote:Op donderdag 18 mei 2023 16:47 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
In wat voor waanzinnige wereld bedenkt iemand dat er tussen "je" en "je" een komma hoort te staan?
quote:Op donderdag 18 mei 2023 17:17 schreef golfer het volgende:
In dezelfde wereld waarin de tweede je eigenlijk jouw moet zijn?
Het plaatsen van een komma tussen 'je' en 'je' kun je, je moet het haast zelfs, als er sprake is van een bijzin na de 'je' die ook weer met 'je' begint.quote:Op donderdag 18 mei 2023 16:47 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
In wat voor waanzinnige wereld bedenkt iemand dat er tussen "je" en "je" een komma hoort te staan?
Dit is denk ik nog de makkelijkste manier om vader te kunnen worden van het kind van je buurvrouw.quote:
Geil ditquote:Op donderdag 18 mei 2023 23:04 schreef fokexpert het volgende:
Ja het kan! Heb ik gedaan. Gewoon 's nachts als ze slaapt, erin duwen en snel 💉 en dan snel weg!
Misschien wil de buurvrouw wel heel graag een kind van jou.quote:Op donderdag 18 mei 2023 13:33 schreef SnodeSnuiter het volgende:
In theorie dan
Stel dat iemand zijn zaad doneert aan de spermabank, en zijn buurvrouw heeft zaad nodig om zwanger te raken.
Kan dan de donor de buurman zijn, of weet de ontvangende partij vooraf van wie het is?
Ooooooohhhhh.quote:Op donderdag 18 mei 2023 13:33 schreef SnodeSnuiter het volgende:
In theorie dan
Stel dat iemand zijn zaad doneert aan de spermabank, en zijn buurvrouw heeft zaad nodig om zwanger te raken.
Ja met een lul van 3 bij 2 cm kan dat ja. Ik met mijn 32 x 15 cm gaat lastig wordenquote:Op donderdag 18 mei 2023 23:04 schreef fokexpert het volgende:
Ja het kan! Heb ik gedaan. Gewoon 's nachts als ze slaapt, erin duwen en snel 💉 en dan snel weg!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop