Wat bedoel je met boetseren?quote:Op donderdag 18 mei 2023 01:07 schreef Thorelf het volgende:
Zoe de manager heeft even niet opgelet bij janet ze was zich even aan het boetseren.... pff zij is manager en komt overal mee weg
dan blijf je dus met de zelfde groepjesquote:Op donderdag 18 mei 2023 01:07 schreef engine het volgende:
[..]
Als je met meerdere overlopers bent heb je ook een groepje. Ik kan niet wachten tot de samenzwering van bro's uit elkaar gaat vallen. En dat gaat ooit gebeuren
Voorlopig nog niet joh....quote:Op donderdag 18 mei 2023 01:07 schreef engine het volgende:
[..]
Als je met meerdere overlopers bent heb je ook een groepje. Ik kan niet wachten tot de samenzwering van bro's uit elkaar gaat vallen. En dat gaat ooit gebeuren
ja het is meer plamuren, je hebt ook een plamuurmes nodig om het eraf te halenquote:
Nee juist niet dus. Er kan maar één persoon dit programma winnen. Groepjes gaan niet winnen.quote:Op donderdag 18 mei 2023 01:09 schreef Thorelf het volgende:
[..]
dan blijf je dus met de zelfde groepjes
niemand volgens mij ,maar er zijn mensen die vinden als je een biertje drinkt dat je meteen dronken bentquote:Op donderdag 18 mei 2023 01:12 schreef Aardbeienmoes het volgende:
maar wie zijn er dan dronken? Of zijn die naar bed?
Aah oké, dank je.quote:Op donderdag 18 mei 2023 01:13 schreef Thorelf het volgende:
[..]
niemand volgens mij ,maar er zijn mensen die vinden als je een biertje drinkt dat je meteen dronken bent
klopt, maar als je in een sterkere groep zit red je het wat langer...maar er is maar 1 winnaarquote:Op donderdag 18 mei 2023 01:13 schreef engine het volgende:
[..]
Nee juist niet dus. Er kan maar één persoon dit programma winnen. Groepjes gaan niet winnen.
Ik hoop in ieder geval dat de winnaar zit in het leuke groepje van sfeermakersquote:Op donderdag 18 mei 2023 01:15 schreef Thorelf het volgende:
[..]
klopt, maar als je in een sterkere groep zit red je het wat langer...maar er is maar 1 winnaar
ik ook proost!quote:Op donderdag 18 mei 2023 01:15 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Heb net ook een wijntje ingeschonken, ben ook al stomdronken
Na 1 glas ben je al niet meer nuchter, maar ze zijn zeker niet dronkenquote:Op donderdag 18 mei 2023 01:18 schreef engine het volgende:
Ze hebben de hele avond bier gedronken. Die zijn niet nuchter hoor.
Wel eigen bier ...quote:Op donderdag 18 mei 2023 01:18 schreef engine het volgende:
Ze hebben de hele avond bier gedronken. Die zijn niet nuchter hoor.
laveloosquote:Op donderdag 18 mei 2023 01:24 schreef Silves het volgende:
Kijk Wen stomdronken nog ff de was doen..waar zijn die andere liggen die al stomdronken in bed, Mirthe en haar bende?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |