Ik hoor het nu voor het eerstquote:Op woensdag 17 mei 2023 23:50 schreef woxxel het volgende:
Ze bedoelen gewoon dat ie altijd t derde wiel is. Ipv mediator of koppelaar.
En ja, hij heeft isaak voorman genoemd, dat wordt 100x herhaald
Ja Erik speelt zeker het spelquote:Op woensdag 17 mei 2023 23:57 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ze praten met hem over dat hij er bij Esther en JW tussen zat en later bij JW en Eunice. Gewoon zoals het was dus. Kan dit niet in de zeik nemen noemen, maar goed.
Erik heeft Isaac naar anderen toe 'de voorman' genoemd, dat is bij Isaac terecht gekomen en Isaac laat hier op een normale maar duidelijke manier weten dat hij dat inmiddels weet. Erik speelt het spel, Isaac kaatst terug. Kan dit niet in de zeik nemen noemen.
Dat was al duidelijk sinds de eerste keer dat GJ van plan was zich te laten nomineren, maar uiteindelijk niet deed. Voor mij in ieder geval. Daar is ook niks mis mee, alleen de een doet dat wat beter dan de anderquote:
Ik vind het gesprek zeer vermakelijk jaquote:Op donderdag 18 mei 2023 00:05 schreef Judiwi het volgende:
Eerlijk is eerlijk, de mensen die er nu zitten zijn wel de gangmakers. De andere groep die liggen vaak al vroeg op bed en zullen nooit zo gezellig met elkaar zitten. Saaie lui.
Dat was voor mij ook het moment dat ik zag dat Erik ook het spel speelt en er niet voor schroomt om mensen te gebruiken voor eigen gewin, roddelt ,dingen achterhoudt en/of doorspeeltquote:Op donderdag 18 mei 2023 00:02 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dat was al duidelijk sinds de eerste keer dat GJ van plan was zich te laten nomineren, maar uiteindelijk niet deed. Voor mij in ieder geval. Daar is ook niks mis mee, alleen de een doet dat wat beter dan de ander
Ik vind het ook wel komisch, het meeste komt ook uit, zie nu ook dat 'voorman' ding, wat maar klein is in vergelijking met dat gedoe om die podcast of het waarschuwen van Kim D.quote:Op donderdag 18 mei 2023 00:12 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat was voor mij ook het moment dat ik zag dat Erik ook het spel speelt en er niet voor schroomt om mensen te gebruiken voor eigen gewin, roddelt ,dingen achterhoudt en/of doorspeelt
Ik moet wel eerlijk bekennen dat ik dat nooit achter hem had gezocht![]()
Maar hij kan dat prima en ik moet er wel om lachen
Beetje waar Mirthie ook wel een handje van heeft : zwart/wit ,aannames ,tunnelvisie en roddels die niet kloppen maar wat voor hem wel een bevestiging is dat het aan de anderen ligt en niet aan hem, dat mensen tegen hem zijn om in dit geval een föhnquote:Op donderdag 18 mei 2023 00:18 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel komisch, het meeste komt ook uit, zie nu ook dat 'voorman' ding, wat maar klein is in vergelijking met dat gedoe om die podcast of het waarschuwen van Kim D.
Het verbaast me daarom ook dat hij denkt dat men hem erop wilde hebben vanwege die föhn en dat Wendy daarachter zou zitten. Hij weet toch ook dat hij 'niet onschuldig' is in het spel?
true alleen verdraaid mirthe ook vaak de boel en verzint ook graag haar eigen verhaal erbijquote:Op donderdag 18 mei 2023 00:35 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Beetje waar Mirthie ook wel een handje van heeft : zwart/wit ,aannames ,tunnelvisie en roddels die niet kloppen maar wat voor hem wel een bevestiging is dat het aan de anderen ligt en niet aan hem, dat mensen tegen hem zijn om in dit geval een föhn
(wel een beetje gechargeerd)
Ook in deze groep zullen mensen elkaar weg moeten stemmen. Zo simpel als een meerderheid hebben gaat het niet zijn want mensen kunnen ook van kant veranderen. En dat gaat heus nog wel gebeuren als mensen in gevaar komen.quote:Op donderdag 18 mei 2023 00:54 schreef Thorelf het volgende:
zodra groep wendy echt zeker in de meerderheid is... graag Zoe meteen lozen!!
klopt maar de overlopers zullen denk ik als eerste weg gestemd worden. en dan hoop ik Zoe....ja en dan moeten ze op elkaar gaan dat is logischquote:Op donderdag 18 mei 2023 00:57 schreef engine het volgende:
[..]
Ook in deze groep zullen mensen elkaar weg moeten stemmen. Zo simpel als een meerderheid hebben gaat het niet zijn want mensen kunnen ook van kant veranderen. En dat gaat heus nog wel gebeuren als mensen in gevaar komen.
Als je met meerdere overlopers bent heb je ook een groepje. Ik kan niet wachten tot de samenzwering van bro's uit elkaar gaat vallen. En dat gaat ooit gebeurenquote:Op donderdag 18 mei 2023 01:02 schreef Thorelf het volgende:
[..]
klopt maar de overlopers zullen denk ik als eerste weg gestemd worden. en dan hoop ik Zoe....ja en dan moeten ze op elkaar gaan dat is logisch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |