abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 17 mei 2023 @ 23:57:54 #176
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_209191705
quote:
0s.gif Op woensdag 17 mei 2023 23:50 schreef woxxel het volgende:
Ze bedoelen gewoon dat ie altijd t derde wiel is. Ipv mediator of koppelaar.

En ja, hij heeft isaak voorman genoemd, dat wordt 100x herhaald
Ik hoor het nu voor het eerst :D
Ik zie helemaal niet dat ze bedoelen dat hij altijd het derde wiel is.
Erik is Erik en Erik is best okay , maar zeker geen geen mediator of koppelaar (in wat? vraag ik me dan af)
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  donderdag 18 mei 2023 @ 00:00:37 #177
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_209191719
quote:
0s.gif Op woensdag 17 mei 2023 23:57 schreef KinKiJan het volgende:

[..]
Ze praten met hem over dat hij er bij Esther en JW tussen zat en later bij JW en Eunice. Gewoon zoals het was dus. Kan dit niet in de zeik nemen noemen, maar goed.

Erik heeft Isaac naar anderen toe 'de voorman' genoemd, dat is bij Isaac terecht gekomen en Isaac laat hier op een normale maar duidelijke manier weten dat hij dat inmiddels weet. Erik speelt het spel, Isaac kaatst terug. Kan dit niet in de zeik nemen noemen. :)
Ja Erik speelt zeker het spel :Y
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_209191741
quote:
14s.gif Op donderdag 18 mei 2023 00:00 schreef Puzzie het volgende:

[..]
Ja Erik speelt zeker het spel :Y
Dat was al duidelijk sinds de eerste keer dat GJ van plan was zich te laten nomineren, maar uiteindelijk niet deed. Voor mij in ieder geval. Daar is ook niks mis mee, alleen de een doet dat wat beter dan de ander :P
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
pi_209191763
Eerlijk is eerlijk, de mensen die er nu zitten zijn wel de gangmakers. De andere groep die liggen vaak al vroeg op bed en zullen nooit zo gezellig met elkaar zitten. Saaie lui.
  donderdag 18 mei 2023 @ 00:06:22 #180
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_209191771
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2023 00:05 schreef Judiwi het volgende:
Eerlijk is eerlijk, de mensen die er nu zitten zijn wel de gangmakers. De andere groep die liggen vaak al vroeg op bed en zullen nooit zo gezellig met elkaar zitten. Saaie lui.
Ik vind het gesprek zeer vermakelijk ja :)
►►►https://www.twitch.tv/tonjatekenshow ◄◄◄◄
pi_209191789
wauw dat haar van jeff _O- _O-
  donderdag 18 mei 2023 @ 00:12:54 #182
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_209191809
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2023 00:02 schreef KinKiJan het volgende:

[..]
Dat was al duidelijk sinds de eerste keer dat GJ van plan was zich te laten nomineren, maar uiteindelijk niet deed. Voor mij in ieder geval. Daar is ook niks mis mee, alleen de een doet dat wat beter dan de ander :P
Dat was voor mij ook het moment dat ik zag dat Erik ook het spel speelt en er niet voor schroomt om mensen te gebruiken voor eigen gewin, roddelt ,dingen achterhoudt en/of doorspeelt
Ik moet wel eerlijk bekennen dat ik dat nooit achter hem had gezocht :D
Maar hij kan dat prima en ik moet er wel om lachen :D
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_209191826
Voor mij was het ook duidelijk met de opname van babs hoe hij daarmee omging! en ging splitzen
pi_209191840
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2023 00:12 schreef Puzzie het volgende:

[..]
Dat was voor mij ook het moment dat ik zag dat Erik ook het spel speelt en er niet voor schroomt om mensen te gebruiken voor eigen gewin, roddelt ,dingen achterhoudt en/of doorspeelt
Ik moet wel eerlijk bekennen dat ik dat nooit achter hem had gezocht :D
Maar hij kan dat prima en ik moet er wel om lachen :D
Ik vind het ook wel komisch, het meeste komt ook uit, zie nu ook dat 'voorman' ding, wat maar klein is in vergelijking met dat gedoe om die podcast of het waarschuwen van Kim D.

Het verbaast me daarom ook dat hij denkt dat men hem erop wilde hebben vanwege die föhn en dat Wendy daarachter zou zitten. Hij weet toch ook dat hij 'niet onschuldig' is in het spel? :')
pi_209191866
Jeff denkt niet dat Jappie op hem zou stemmen...... O-)
pi_209191870
jeff denkt ook dat janet niet op hem stemt
pi_209191879
de hele andere groep incl. Zoe stemt op hem!
pi_209191898
Jeff heeft bijgehouden, ze mochten bij GJ niet meer praten voor het stemmen, maar bij Kenzy en JW kregen ze een half uur. Jeff geeft aan dat hij erover heeft zitten denken 10k te pakken als ze niet meer mogen praten voor het stemmen door te roepen dat ze op hem moeten stemmen. Isaac zegt dat hij daar ook al over nagedacht had en noemt het een joker die ze in hun kontzak moeten laten zitten om het zo in de hand te kunnen houden.

Ze maken nog de grap dat ze hem dan niet tegelijk moeten trekken natuurlijk, wordt het nog vechten om wie hem dan gaat doen.
  donderdag 18 mei 2023 @ 00:35:15 #189
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_209191922
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2023 00:18 schreef KinKiJan het volgende:

[..]
Ik vind het ook wel komisch, het meeste komt ook uit, zie nu ook dat 'voorman' ding, wat maar klein is in vergelijking met dat gedoe om die podcast of het waarschuwen van Kim D.

Het verbaast me daarom ook dat hij denkt dat men hem erop wilde hebben vanwege die föhn en dat Wendy daarachter zou zitten. Hij weet toch ook dat hij 'niet onschuldig' is in het spel? :')
Beetje waar Mirthie ook wel een handje van heeft : zwart/wit ,aannames ,tunnelvisie en roddels die niet kloppen maar wat voor hem wel een bevestiging is dat het aan de anderen ligt en niet aan hem, dat mensen tegen hem zijn om in dit geval een föhn
(wel een beetje gechargeerd)
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_209191948
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2023 00:35 schreef Puzzie het volgende:

[..]
Beetje waar Mirthie ook wel een handje van heeft : zwart/wit ,aannames ,tunnelvisie en roddels die niet kloppen maar wat voor hem wel een bevestiging is dat het aan de anderen ligt en niet aan hem, dat mensen tegen hem zijn om in dit geval een föhn
(wel een beetje gechargeerd)
true alleen verdraaid mirthe ook vaak de boel en verzint ook graag haar eigen verhaal erbij
pi_209191981
Heerlijk gesprek. Dit zijn toch de tofste mensen.
pi_209192033
zodra groep wendy echt zeker in de meerderheid is... graag Zoe meteen lozen!!
  donderdag 18 mei 2023 @ 00:56:52 #193
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_209192043
Meloenen kopen ... nee das niet per/stuk maar per/kilo .. je ziet er 1 en denkt .. ah goedkoop :+
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_209192055
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2023 00:54 schreef Thorelf het volgende:
zodra groep wendy echt zeker in de meerderheid is... graag Zoe meteen lozen!!
Ook in deze groep zullen mensen elkaar weg moeten stemmen. Zo simpel als een meerderheid hebben gaat het niet zijn want mensen kunnen ook van kant veranderen. En dat gaat heus nog wel gebeuren als mensen in gevaar komen.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_209192076
quote:
2s.gif Op donderdag 18 mei 2023 00:57 schreef engine het volgende:

[..]
Ook in deze groep zullen mensen elkaar weg moeten stemmen. Zo simpel als een meerderheid hebben gaat het niet zijn want mensen kunnen ook van kant veranderen. En dat gaat heus nog wel gebeuren als mensen in gevaar komen.
klopt maar de overlopers zullen denk ik als eerste weg gestemd worden. en dan hoop ik Zoe....ja en dan moeten ze op elkaar gaan dat is logisch
pi_209192081
Zo gezellig in de loods, ze zijn nog wakker en we mogen het zien _O_
if it's meant to be, it will be
pi_209192095
De dronkenlui gaan mutsen.
pi_209192098
quote:
2s.gif Op donderdag 18 mei 2023 01:06 schreef engine het volgende:
De dronkenlui gaan mutsen.
Dronken? Zo klinken ze niet
if it's meant to be, it will be
pi_209192101
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2023 01:02 schreef Thorelf het volgende:

[..]
klopt maar de overlopers zullen denk ik als eerste weg gestemd worden. en dan hoop ik Zoe....ja en dan moeten ze op elkaar gaan dat is logisch
Als je met meerdere overlopers bent heb je ook een groepje. Ik kan niet wachten tot de samenzwering van bro's uit elkaar gaat vallen. En dat gaat ooit gebeuren ;)
pi_209192104
Zoe de manager heeft even niet opgelet bij janet ze was zich even aan het boetseren.... pff zij is manager en komt overal mee weg
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')