Dat was mijn vraag. Ze is dus veel in beeld.quote:Op woensdag 17 mei 2023 23:20 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Morgen en overmorgen ,of de rest van de week gaat het weer over Jeff, Eunie, Erik, ice of Zoe![]()
En ja het gaat veel over Mirthe omdat ze de laatste week veel op de streams is en uitspraken doet waar mensen hier op reageren . Net als dat we dat doen over acties ,uitspraken of gebeurtenissen van anderen
quote:Op woensdag 17 mei 2023 23:24 schreef engine het volgende:
[..]
Dat was mijn vraag. Ze is dus veel in beeld.
hij kan zoveel zegt hij met zijn grote bek ...............................veel woorden maar weinig dadenquote:Op woensdag 17 mei 2023 23:23 schreef Kakadylo het volgende:
Hoezo naait Jeff Mirthe geen tweede gele kaart aan? Dat zegt ie toch weleens dat ie dat makkelijk kan als ie wil?
Dan reageer ik even wat minderquote:
Dat bedoelde ik dan ookquote:Op woensdag 17 mei 2023 23:27 schreef cinsan het volgende:
[..]
hij kan zoveel zegt hij met zijn grote bek ...............................veel woorden maar weinig daden
Ze vinden zichzelf helemaal geweldigquote:Op woensdag 17 mei 2023 23:30 schreef Limbus het volgende:
Wat ik zie, Jef, Isaac, Erik 3 finalisten die snappen waar ze mee bezig zijn
Hij kan alleen een grote mond opzetten en friturenquote:Op woensdag 17 mei 2023 23:27 schreef cinsan het volgende:
[..]
hij kan zoveel zegt hij met zijn grote bek ...............................veel woorden maar weinig daden
Erik ,sasha en eunice o.a van de andere groep hebben dat zeker ook!quote:Op woensdag 17 mei 2023 23:35 schreef woxxel het volgende:
Marciano heeft ook een hoge Dunk van zichzelf ja.
Allemaal in dat groepje. Misschien trekken ze daarom zo naar elkaar
Nee die Marciano is erger, daar moeten ze 'n ringtone van makenquote:Op woensdag 17 mei 2023 23:36 schreef woxxel het volgende:
En die lach van babette kunnen ze wel gebruiken in een horrorfilm
Ja marciano en eunice hebben ook een vreselijke lach.en imi niet te vergeten, maar die heb ik al een paar dagen niet gehoord.quote:Op woensdag 17 mei 2023 23:39 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Nee die Marciano is erger, daar moeten ze 'n ringtone van maken
Ik zie wat anders, of ik mis iets, hoe bedoel je 'in de zeik nemen?'quote:
Ze praten met hem over dat hij er bij Esther en JW tussen zat en later bij JW en Eunice. Gewoon zoals het was dus. Kan dit niet in de zeik nemen noemen, maar goed.quote:Op woensdag 17 mei 2023 23:50 schreef woxxel het volgende:
Ze bedoelen gewoon dat ie altijd t derde wiel is. Ipv mediator of koppelaar.
En ja, hij heeft isaak voorman genoemd, dat wordt 100x herhaald
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |