Oh vanmiddag, ja. Cabareteketet.quote:Op woensdag 17 mei 2023 21:22 schreef D. het volgende:
[..]
Hij liep weer eens volledig naast zijn schoenen met zijn act
Mijn vorige TT was een tikkeltje aangedikt en opgesmukt , gewoon omdat het kanquote:Op woensdag 17 mei 2023 21:23 schreef D. het volgende:
[..]
Ook dat, volgende TS mag het mijne weer ontkrachten als die behoefte er is
Ik had liever Batman, maar vond dat teveel off-topic om te meldenquote:Op woensdag 17 mei 2023 21:35 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Mijn vorige TT was een tikkeltje aangedikt en opgesmukt , gewoon omdat het kan
Maar Mirthe deed het met tegenzinquote:Op woensdag 17 mei 2023 21:34 schreef Judiwi het volgende:
Wat een bulshit van Mirthe. We zijn verdeeld. Ze zijn toch met hun achten op Moraima gegaan.
Maar dat was niet iedereens eerste keuze.quote:Op woensdag 17 mei 2023 21:34 schreef Judiwi het volgende:
Wat een bulshit van Mirthe. We zijn verdeeld. Ze zijn toch met hun achten op Moraima gegaan.
Maar Mirthe kan uitspraken doen die totaal vertekend zijn , bijna 'gevaarlijke' uitspraken zijn datquote:
Ja, Marciano vraagt of Rupert er ook zo over dacht. Rupert hoorde het aan...quote:Op woensdag 17 mei 2023 21:41 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Mar Mirthe kan uitspraken doen die totaal vertekend zijn , bijna 'gevaarlijke' uitspraken zijn dat
Heb je dat gesprek van afgelopen zondag gezien? Ging over JW en dat was best wel ziekquote:Op woensdag 17 mei 2023 21:44 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja, Marciano vraagt of Rupert er ook zo over dacht. Rupert hoorde het aan...
Mirthe: "Ja, nee, een beetje, ja eigenlijk wel"
Das link inderdaad.
Ze vindt dat Jeff het meteen had moeten zeggen... Deed ie, is ook beeld van
Was zeker een functioneringsgesprekquote:Op woensdag 17 mei 2023 21:48 schreef freaky40 het volgende:
Zoe vertelt even over haar gesprek in k5. Was niet leuk.
Gauw naar die stream is het over, wat is er gezegd dan?quote:Op woensdag 17 mei 2023 21:48 schreef freaky40 het volgende:
Zoe vertelt even over haar gesprek in k5. Was niet leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |