abonnement Unibet Coolblue
pi_560022
ik ga winnen? Nee, jezum hee!! Zit Zowie de hele dag kansberekeningetjes te maken, heeft allerlei redenaties ("ik mag niet op de bank, want dan breken ze Bart en mij op en da's niet eerlijk") ...en dan nog serieus zelf geloven in haar eigen rol...ikke onschulidg, ikke lief (NOT, dametje)..

Als er me iets opvalt in deze bus, is dat iedereen zo gotvergeten de hele dag maar bezig is met 'winnen'...Duuuuhhhh! We zijn toch niet gek?

DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
pi_560025
Wat zou je zelf doen als het om zoveel geld gaat. En kom me nou niet met; geld maakt niet gelukkig
pi_560032
Nee, dat is wel zo, ik zou ook voor het geld gaan... DAT vind ik niet erg, ik vind de huichelarij irritant: ik zit hier voor mijn persoonlijke groei, ja niet: je zit er voor het geld. Is niet erg, maar je zit er voor het geld!
DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
pi_562435
Ja catootje je heb gelijk natuurlijk wil iedereen winnen,maar het licht er bij Zoe wel erg dik bovenop.Ze zat niet te rekenen ook wie op wie zou stemmen,en is het jullie niet opgevallen dat ze zo achter Hans aan loopt met haar gemaakte lachje.
Ze wil bij hem volgens mij in een goed blaadje komen ,dat hij niet op haar stemt.
Ik ben benieuwd vanavond de 18 e December,het zal wel weer van haar gezicht af te lezen zijn als iemand een stem uitbrengt.
Een dag geen zorgen:is een dag niet geleefd?????.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')