Is de Flitsie.quote:Op woensdag 17 mei 2023 09:02 schreef cinsan het volgende:
[..]
weet niet hoe ze dat flikt die rode ogen
Piezo-ontsteking via afstandsbedieningquote:Op woensdag 17 mei 2023 09:02 schreef cinsan het volgende:
[..]
weet niet hoe ze dat flikt die rode ogen
quote:Op woensdag 17 mei 2023 08:56 schreef spapaars het volgende:
[..]
Erik zou te traag zijn, die likt na elke worstje zijn vingers schoon.
Erik was tijdens het oefenen juist supertraag, zelfs zonder likkenquote:Op woensdag 17 mei 2023 08:50 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik weet eigenijk helemaal niet wie er geoefend hebben, ik had gelezen dat Wendy het super had gedaan... Erik zou het ook goed kunnen, die duwt dat zo in z'n kanaaltje...
HF is wel leuk en lekker voor de deelnemers...quote:Op woensdag 17 mei 2023 08:59 schreef chufi het volgende:
Weer een HelloF pakket te winnen of welke sponsor deal krijgen we nu?
dan gaat erik weer mekkeren dat hij geen restjes krijgtquote:Op woensdag 17 mei 2023 09:12 schreef Frummelie het volgende:
[..]
HF is wel leuk en lekker voor de deelnemers...
Koud!quote:Op woensdag 17 mei 2023 09:10 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]
Vanuit het zwembad in de hottub vanmorgen![]()
morrie wou het allen met HAAR vrienden doen , tja was er maar 1 bijquote:Op woensdag 17 mei 2023 09:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Koud!
Blijkbaar vonden de vriendjes en vriendinnetjes dat ook of ze hadden er geen zin in.
Erik verbaast me gewoon..quote:Op woensdag 17 mei 2023 09:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Erik was tijdens het oefenen juist supertraag, zelfs zonder likken
Er mocht zelfs niet hardop over gepraat worden, anders kwam iedereen dat zwembad in vanmorgenquote:Op woensdag 17 mei 2023 09:15 schreef cinsan het volgende:
[..]
morrie wou het allen met HAAR vrienden doen , tja was er maar 1 bij
heb ik niet gehoord , nou ze hadden alle aandacht weerquote:Op woensdag 17 mei 2023 09:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er mocht zelfs niet hardop over gepraat worden, anders kwam iedereen dat zwembad in vanmorgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |