Meteen nog maar even een vraagje, misschien dat iemand het weet...
Als ik een spelletje download via m'n GSM (GPRS) dan komt het onder Spelletjes te staan. Als ik hem met de Nokia Application Installer installeer komt hij onder Toepassingen.
Dit is niet handig, heb geen zin om eerst alle spelletjes te uploaden en dan via GPRS te downloaden, of direct via GPRS downloaden, aangezien mobiele bytes vele malen duurder zijn als mijn ADSL-bytes.
Iemand een idee hoe je dit in het juiste menu plaatst? Ik heb de Nokia 6650
quote:www.siemens-java.com
Op vrijdag 7 november 2003 20:08 schreef kareltje_de_grote het volgende:
gister m'n siemens M55 binnen gekregen (gsmstunteractie) en vandaag datakabeltje besteld.
Maar nu kan ik vrij weinig games voor dit toestel vinden. Wie heeft er nog wat links? demo'tjes is ook goed, want ik ga toch geen uren op m'n phone spelen. gewoon voor ff tussendoor wat kleine spelletjes als ik me verveel.
quote:Puch
Op dinsdag 18 november 2003 17:02 schreef I_PANDA_I het volgende:
Weet iemand een site waar ik polyphone beltonen voor mijn (goedkope) alcatel 331.
K kan ze zelf niet echt vinden (helaas)...... misschien dat t komt omdat alcatel zo goedkoop is
Niemand?
quote:Hulde aan die link
Op maandag 17 november 2003 19:20 schreef onanymous het volgende:[..]
www.siemens-java.com
biedt aardig wat, waaronder mario. wil je mooiere (en meer) games dan moet je me ff mailen (ikbenopgevoeddoortijgers@hotmail.com) ik heb nog wel wat linkjes die de modjes hier niet zo zullen waarderen
quote:ik gebruik Siemens Data Suite..
Op vrijdag 12 december 2003 18:47 schreef Flying het volgende:
Een vraagje hier,
welke software hebben jullie voor jullie datakabel?
Ik heb Fone Data Suite.
Dat ding kan geen games op de gsm zetten.
Wie heeft iets dat wel games doet? (heb 3510i)
quote:De One Touch 331? Die ondersteunt helemaal geen polyfone beltonen ...
Op dinsdag 18 november 2003 17:02 schreef I_PANDA_I het volgende:
Weet iemand een site waar ik polyphone beltonen voor mijn (goedkope) alcatel 331.
K kan ze zelf niet echt vinden (helaas)...... misschien dat t komt omdat alcatel zo goedkoop is
quote:Misschien beetje lange post,... excuses daarvoor,...
Op dinsdag 23 december 2003 08:59 schreef MobileRingtonez het volgende:[..]
De One Touch 331? Die ondersteunt helemaal geen polyfone beltonen ...
Wel monofoon op www.mobileringtonez.com (niet gratis)
Quote:
FUNCTIES
functions
COMFORTFUNCTIES
Grafisch display met amberkleurige achtergrondverlichting en diapositieve weergave: maximaal 6 tekstregels (96 x 65 pixels)
DriveKey: navigatietoets met drie standen
Ingebouwde handsfree luidspreker
Nieuwe intuïtieve interface met grafische animaties en menusymbolen
Trilfunctie
Calculator en omrekenfunctie voor euro's* en vreemde valuta
Adresboeken (maximaal 250 nummers in het toestel + SIM-kaart /Groepadressenboek (3 bellergroepen) / 3 nummers per contactpersoon)
Afspraken, verjaardagen, wekfunctie
Directe toegang tot voicemail (toets "1") en trilfunctie (toets "5")
SMS-BERICHTEN EN FUN
Downloadbare melodieën (polyfoon of eenstemmig), (bewegende) logo's via WAP of SMS*
EMS-functies (logo's, sfeericonen, animaties, geluid) - EMS versie 4.0
35 standaard melodieën
Maak je eigen melodieën (2)
Spelletjes: Eyes&Star, KillerExpo en RunRunRun
Intuïtief gebruik van SMS
Karakters tellen bij schrijven SMS
Voorspellende tekstinvoer *
Standaard SMS-berichten (5) en vijf eigen standaard SMS-berichten
Verzendlijst (4)
SMS naar e-mail sturen *
Bron: www.my-onetouch.com
Tevens stond er destijds in het kruidvatkrantje ook dat hij polyphone was. En er staan al een aantal ringetones op de tel. zelf
quote:Prachtige link!
Op maandag 17 november 2003 19:20 schreef onanymous het volgende:
www.siemens-java.combiedt aardig wat, waaronder mario. wil je mooiere (en meer) games dan moet je me ff mailen (ikbenopgevoeddoortijgers@hotmail.com) ik heb nog wel wat linkjes die de modjes hier niet zo zullen waarderen
Weet iemand waar precies op mijn gsm ik die java games neer moet zetten?
Er staat een mapje 'Java' en daarin een mapje 'Jam' en ik heb via bovenstaande link twee bestanden gedownload, 'jac.jad' en 'jac.jar'. Waar moet ik die dumpen?
quote:Ik heb het zelf onderhand gevonden
Op dinsdag 30 december 2003 23:42 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Weet iemand waar precies op mijn gsm ik die java games neer moet zetten?Er staat een mapje 'Java' en daarin een mapje 'Jam' en ik heb via bovenstaande link twee bestanden gedownload, 'jac.jad' en 'jac.jar'. Waar moet ik die dumpen?
Voor een ieder die het nog niet weet. Je moet de .jad en de .jar files in een mapje stoppen die je de naam van het spel geeft. Deze map zet je vervolgens op je mobiel in de map java/jam.
Ik heb allemaal games gedownload voor mijn Nokia 6610. Nu wil ik deze eerst testen op mijn pc voordat ik ze allemaal via IR naar mijn foon ga zetten.
Ik zoek dus een emulator voor 6610 (7250) games.
Wie oh wie?
quote:schop
Op woensdag 7 januari 2004 11:59 schreef Doopy-X- het volgende:
Vraag:Ik heb allemaal games gedownload voor mijn Nokia 6610. Nu wil ik deze eerst testen op mijn pc voordat ik ze allemaal via IR naar mijn foon ga zetten.
Ik zoek dus een emulator voor 6610 (7250) games.
Wie oh wie?
quote:
Op woensdag 7 januari 2004 17:26 schreef SvenM het volgende:
Ik heb al een tijdje een Siemens C55 maar !
Als ik een midi file van 3 kb of meer wil downloaden dan lukt dat niet. met bestanden kleiner dan die 3 kb lukt dat wel :
weet iemand waar dit aan ligt.
Bedankt !
PS. Hij geeft de fout "Netwerk fout" ik heb Vodafone
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 16:12 schreef SvenM het volgende:[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |