Om dit tijdstip? Bijzonderquote:Op woensdag 17 mei 2023 06:25 schreef cinsan het volgende:
goede morgen![]()
schrok effe toen ik de stream aanzette , morrie en jef in de in de hottub
echt wel , maar zou morrie om gevraagd hebben , ze wilde de zonsopkomst zien met HAAR vriendenquote:Op woensdag 17 mei 2023 06:27 schreef engine het volgende:
[..]
Om dit tijdstip? Bijzonder![]()
Goedemorgen
Oh haha ik dacht dat ze zonsondergang bedoelde maar zal wel half geluisterd hebbenquote:Op woensdag 17 mei 2023 06:30 schreef cinsan het volgende:
[..]
echt wel , maar zou morrie om gevraagd hebben , ze wilde de zonsopkomst zien met HAAR vrienden
Hadden ze gisteren avond afgesprokenquote:Op woensdag 17 mei 2023 06:25 schreef cinsan het volgende:
goede morgen![]()
schrok effe toen ik de stream aanzette , morrie en jef in de in de hottub
Moeten juist deze twee zeggenquote:Op woensdag 17 mei 2023 06:32 schreef mootie het volgende:
Mori en Jeff die klagen dat mensen aandacht willen hebben
Eigenlijk doen ze dat allemaal wel een beetje, Babette is er net zo een altijd te horen is het niet luid pratend dan wel luid lachend.quote:Op woensdag 17 mei 2023 06:36 schreef cinsan het volgende:
[..]
ja de 2 grootsteaandachtstrekkers uit de loods ow ik vergeet eunice nog
oh ja bep zeker , wat een irritant mens is toch , word erger met de dag ze waant zich heel watquote:Op woensdag 17 mei 2023 06:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Eigenlijk doen ze dat allemaal wel een beetje, Babette is er net zo een altijd te horen is het niet luid pratend dan wel luid lachend.
ze zit ok veel te krabben als ze haar pruik opheeft , gezond is het zeker nietquote:Op woensdag 17 mei 2023 06:55 schreef Dotteke het volgende:
Dat eigen haar van Moraima moet toch vies zijn, lijkt mij erg zweten onder zo pruik. Waarom niet lekker even wassen als je onder de douche staat.
Lijkt mij ook te stinken onder die pruikquote:Op woensdag 17 mei 2023 07:05 schreef cinsan het volgende:
[..]
ze zit ok veel te krabben als ze haar pruik opheeft , gezond is het zeker niet
wil niet weten hoe haar hoofdhuid eruit zietquote:Op woensdag 17 mei 2023 07:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lijkt mij ook te stinken onder die pruik
Aangepast aan haar karakterquote:Op woensdag 17 mei 2023 07:34 schreef cinsan het volgende:
eunice heeft toch lelijke brandwonde op haar arm
Ze wast regelmatig haar eigen haar, al een paar keer gezien.quote:Op woensdag 17 mei 2023 06:55 schreef Dotteke het volgende:
Dat eigen haar van Moraima moet toch vies zijn, lijkt mij erg zweten onder zo pruik. Waarom niet lekker even wassen als je onder de douche staat.
quote:Op woensdag 17 mei 2023 07:44 schreef danaqui het volgende:
[..]
Ze wast regelmatig haar eigen haar, al een paar keer gezien.
Mogge
We krijgen niet elke dag de bewoners onder de douche te zien, dus hoe kunnen wij oordelen of iemandquote:Op woensdag 17 mei 2023 07:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb haar wel zien douchen maar nog nooit haar eigen haar, eigenlijk zou je dat iedere dag moeten doen als het verstopt zit onder zo warmte bron denk ik.
De keren dat ik haar onder de douche zie staan gebeurd het in ieder geval nietquote:Op woensdag 17 mei 2023 08:10 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
We krijgen niet elke dag de bewoners onder de douche te zien, dus hoe kunnen wij oordelen of iemand
wel of niet zijn/haar haar wast
quote:Op woensdag 17 mei 2023 08:11 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Geeft ze hier toe dat ze getikt is?
quote:
Dit zag ik haar eerder doen.Wat doet ze?quote:
Jij kan dat.zag je cap op FB al terug.quote:Op woensdag 17 mei 2023 08:13 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ja hoor She-devil is er weer, nu nog ff de rode lampjes in haar ogen aan
Dan was ze even in trance.quote:
quote:Op woensdag 17 mei 2023 08:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jij kan dat.zag je cap op FB al terug.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |