Jaquote:Op dinsdag 16 mei 2023 19:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zodat iedereen alle vleeshompen kunnen zien
Omdat het een grote mopperkont isquote:Op dinsdag 16 mei 2023 19:47 schreef Tuttebolleke het volgende:
Hai ben er weer 👋
Waarom is Jeff niet blij ?
heeft pijn in zn lies en is daar chagrijnig vanquote:Op dinsdag 16 mei 2023 19:47 schreef Tuttebolleke het volgende:
Hai ben er weer 👋
Omdat het niet gaat zoals Jeff wenst?quote:Op dinsdag 16 mei 2023 19:47 schreef Tuttebolleke het volgende:
Hai ben er weer 👋
quote:
Dat heb ik nog wel meegekregen.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 19:50 schreef Ilovemyself4fa het volgende:
[..]
heeft pijn in zn lies en is daar chagrijnig van
Wat een aanstellerquote:Op dinsdag 16 mei 2023 19:50 schreef Ilovemyself4fa het volgende:
[..]
Ik vind dat ze smerig om te zien, ze deed ze gisteren ook het eliminatie spel, ze staat er mooi op zo op tvquote:Op dinsdag 16 mei 2023 19:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zodat iedereen alle vleeshompen kunnen zien
Begrijp sowieso de keuze voor JW niet want staat eigenlijk aan dezelfde kantquote:Op dinsdag 16 mei 2023 19:50 schreef Ilovemyself4fa het volgende:
[..]
en denk dat hij ergens ook beetje baalt dat jw weg is
Aan alle complotdenkers: Babs is dus een ventquote:Op dinsdag 16 mei 2023 20:00 schreef Deisyy het volgende:
Babs wil niet tegen Mirthe boksen, want Mirthe is supersterk en dan durft Babs niet vol gas te gaan
Is dat ook eindelijk opgelostquote:Op dinsdag 16 mei 2023 20:03 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Aan alle complotdenkers: Babs is dus een vent
sporten toernooi doen ze volgens mij niet meer ivm de vele blessures die ze ervan krijgenquote:Op dinsdag 16 mei 2023 20:12 schreef engine het volgende:
Komt er weer een toernooi of is dit gewoon sporten?
Ah okay zag ook al niks in de agenda staanquote:Op dinsdag 16 mei 2023 20:17 schreef Ilovemyself4fa het volgende:
[..]
sporten toernooi doen ze volgens mij niet meer ivm de vele blessures die ze ervan krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |