quote:Op dinsdag 16 mei 2023 22:13 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Van Facebook zeker want dan is het waar....
Lang niet zoveel als voor het rokenquote:
Van zulke types moet ze het wel hebben jaquote:Op dinsdag 16 mei 2023 22:13 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Van Facebook zeker want dan is het waar....
Ik vind het echt steeds meer en meer smerig bezig zijnquote:Op dinsdag 16 mei 2023 22:06 schreef Verida het volgende:
[..]
Stoer van Bep.
Wat mij betreft zakt Bep dagelijks meer door het ijs
Ja dat is ook zo maar ergens vind ik het onzinnig om een lading snoep van 64 euro te bestellen maar ja. Vind het ook wel netjes dat Zoë daar wel aan denkt.quote:
2 zakjes kikkersquote:Op dinsdag 16 mei 2023 22:01 schreef engine het volgende:
Zoë praat ook best onduidelijk soms. Ik hoor niet goed of ze nou 4,60 of 64 zegt
Zeker netjes, ze is er wel steeds mee bezig. .quote:Op dinsdag 16 mei 2023 22:19 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dat is ook zo maar ergens vind ik het onzinnig om een lading snoep van 64 euro te bestellen maar ja. Vind het ook wel netjes dat Zoë daar wel aan denkt.
Op dat vlak scoort Zoe dus beter dan Wendyquote:Op dinsdag 16 mei 2023 22:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zeker netjes, ze is er wel steeds mee bezig. .
Dan zorgt Zoe inderdaad toch dat de belofte wordt ingelost, wat de vorige managers 'vergeten' zijn.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 22:19 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dat is ook zo maar ergens vind ik het onzinnig om een lading snoep van 64 euro te bestellen maar ja. Vind het ook wel netjes dat Zoë daar wel aan denkt.
Ja geloof het wel.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 22:32 schreef woxxel het volgende:
Had babette t over marciano dat ze geïrriteerd was ?
Ik vraag me af of ze dat willen om met zo weinig mensen over te blijven in die loods dan is er dus op een gegeven moment helemaal geen zak meer te beleven en iedereen is al uit geluld tegen elkaar. Bloedsaai dus.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 22:52 schreef Kakadylo het volgende:
Overigens kun je imo om de twee weken een eliminatie inplannen zodat je met tien mensen naar de finalemaand gaat
Het kan juist heel erg interessant worden en je weet onderhand al welke de spraakmakers zijn en wie vooral niet. Op dit moment zie je ook steeds dezelfde kliekjes bij mekaar en bovendien zijn er maar twee streams. Dus dat valt echt wel mee.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 22:56 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik vraag me af of ze dat willen om met zo weinig mensen over te blijven in die loods dan is er dus op een gegeven moment helemaal geen zak meer te beleven en iedereen is al uit geluld tegen elkaar. Bloedsaai dus.
Er wordt gedaan alsof Zoe er altijd zit, maar volgens mij moet ze uuuuren bovenzitten omdat ice, bep en co steeds op de computer willen, of daar willen snaaien.quote:
Zoë zit er wel veel maar ik zie inderdaad vooral anderen op die pc bezig.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 23:17 schreef mootie het volgende:
[..]
Er wordt gedaan alsof Zoe er altijd zit, maar volgens mij moet ze uuuuren bovenzitten omdat ice, bep en co steeds op de computer willen, of daar willen snaaien.
volgende maand gewoon nog een keer 500quote:Op dinsdag 16 mei 2023 22:21 schreef woxxel het volgende:
Gaan ze nog een stelling opgooien of is t geld nog niet op?
quote:Op dinsdag 16 mei 2023 23:17 schreef mootie het volgende:
[..]
Er wordt gedaan alsof Zoe er altijd zit, maar volgens mij moet ze uuuuren bovenzitten omdat ice, bep en co steeds op de computer willen, of daar willen snaaien.
`Waar zat die piercing?quote:Op dinsdag 16 mei 2023 23:29 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
D'r gat op aan het meten
van de piercing
Ze wilde er misschien een bestellen maar weet de maat nietquote:
SPOILER: Wendy met piercingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op dinsdag 16 mei 2023 23:34 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ze wilde er misschien een bestellen maar weet de maat nietJe tweet staat in dit artikel.SPOILER: Wendy met piercingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Ze gebruiken die 'computor' alsof ze heel YT afstruinen johquote:
Heb ik al eens vaker gezegd want Zoe heeft iets weg van een huisvrouwtje met ook haar manier van kleden enzoquote:
quote:Op dinsdag 16 mei 2023 23:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je tweet staat in dit artikel.
Lol! Vond al raar, relatief veel likes voor zo'n gifjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op dinsdag 16 mei 2023 23:34 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ze wilde er misschien een bestellen maar weet de maat nietBeter van nietSPOILER: Wendy met piercingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
ik dacht meer aan een verlopen temeierquote:Op dinsdag 16 mei 2023 23:39 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Heb ik al eens vaker gezegd want Zoe heeft iets weg van een huisvrouwtje met ook haar manier van kleden enzo
Ze heeft blijkbaar ook in 'Hotter Than My Daughter' gezeten als 'passant' op straat die haar mening mocht gevenquote:Op dinsdag 16 mei 2023 23:40 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
ik dacht meer aan een verlopen temeier
Om dit tijdstip? Bijzonderquote:Op woensdag 17 mei 2023 06:25 schreef cinsan het volgende:
goede morgen![]()
schrok effe toen ik de stream aanzette , morrie en jef in de in de hottub
echt wel , maar zou morrie om gevraagd hebben , ze wilde de zonsopkomst zien met HAAR vriendenquote:Op woensdag 17 mei 2023 06:27 schreef engine het volgende:
[..]
Om dit tijdstip? Bijzonder![]()
Goedemorgen
Oh haha ik dacht dat ze zonsondergang bedoelde maar zal wel half geluisterd hebbenquote:Op woensdag 17 mei 2023 06:30 schreef cinsan het volgende:
[..]
echt wel , maar zou morrie om gevraagd hebben , ze wilde de zonsopkomst zien met HAAR vrienden
Hadden ze gisteren avond afgesprokenquote:Op woensdag 17 mei 2023 06:25 schreef cinsan het volgende:
goede morgen![]()
schrok effe toen ik de stream aanzette , morrie en jef in de in de hottub
Moeten juist deze twee zeggenquote:Op woensdag 17 mei 2023 06:32 schreef mootie het volgende:
Mori en Jeff die klagen dat mensen aandacht willen hebben
Eigenlijk doen ze dat allemaal wel een beetje, Babette is er net zo een altijd te horen is het niet luid pratend dan wel luid lachend.quote:Op woensdag 17 mei 2023 06:36 schreef cinsan het volgende:
[..]
ja de 2 grootsteaandachtstrekkers uit de loods ow ik vergeet eunice nog
oh ja bep zeker , wat een irritant mens is toch , word erger met de dag ze waant zich heel watquote:Op woensdag 17 mei 2023 06:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Eigenlijk doen ze dat allemaal wel een beetje, Babette is er net zo een altijd te horen is het niet luid pratend dan wel luid lachend.
ze zit ok veel te krabben als ze haar pruik opheeft , gezond is het zeker nietquote:Op woensdag 17 mei 2023 06:55 schreef Dotteke het volgende:
Dat eigen haar van Moraima moet toch vies zijn, lijkt mij erg zweten onder zo pruik. Waarom niet lekker even wassen als je onder de douche staat.
Lijkt mij ook te stinken onder die pruikquote:Op woensdag 17 mei 2023 07:05 schreef cinsan het volgende:
[..]
ze zit ok veel te krabben als ze haar pruik opheeft , gezond is het zeker niet
wil niet weten hoe haar hoofdhuid eruit zietquote:Op woensdag 17 mei 2023 07:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lijkt mij ook te stinken onder die pruik
Aangepast aan haar karakterquote:Op woensdag 17 mei 2023 07:34 schreef cinsan het volgende:
eunice heeft toch lelijke brandwonde op haar arm
Ze wast regelmatig haar eigen haar, al een paar keer gezien.quote:Op woensdag 17 mei 2023 06:55 schreef Dotteke het volgende:
Dat eigen haar van Moraima moet toch vies zijn, lijkt mij erg zweten onder zo pruik. Waarom niet lekker even wassen als je onder de douche staat.
quote:Op woensdag 17 mei 2023 07:44 schreef danaqui het volgende:
[..]
Ze wast regelmatig haar eigen haar, al een paar keer gezien.
Mogge
We krijgen niet elke dag de bewoners onder de douche te zien, dus hoe kunnen wij oordelen of iemandquote:Op woensdag 17 mei 2023 07:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb haar wel zien douchen maar nog nooit haar eigen haar, eigenlijk zou je dat iedere dag moeten doen als het verstopt zit onder zo warmte bron denk ik.
De keren dat ik haar onder de douche zie staan gebeurd het in ieder geval nietquote:Op woensdag 17 mei 2023 08:10 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
We krijgen niet elke dag de bewoners onder de douche te zien, dus hoe kunnen wij oordelen of iemand
wel of niet zijn/haar haar wast
quote:Op woensdag 17 mei 2023 08:11 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Geeft ze hier toe dat ze getikt is?
quote:
Dit zag ik haar eerder doen.Wat doet ze?quote:
Jij kan dat.zag je cap op FB al terug.quote:Op woensdag 17 mei 2023 08:13 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ja hoor She-devil is er weer, nu nog ff de rode lampjes in haar ogen aan
Dan was ze even in trance.quote:
quote:Op woensdag 17 mei 2023 08:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jij kan dat.zag je cap op FB al terug.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |