Dat zou geen invloed moeten zijn. Het is gedaan voor John.quote:Op zondag 21 mei 2023 16:02 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ongeacht de plek op de ranglijst denk ik dat dat sowieso al gaat gebeuren
Had het toen nog gezegd. mongolen bij Ajax zegquote:Op donderdag 27 januari 2022 14:17 schreef KingRoland het volgende:
[..]
SonGOD gaat dat varkentje wel even wassen
trouwens moet Ajax Kim Min-jae halen, ook wel 'het monster' genoemd.
Twente én AZ zijn in aardige vorm dus ik verwacht eigenlijk bij beide wedstrijden puntverlies. Maar het wordt heel close.quote:Op zondag 21 mei 2023 16:28 schreef Heeinz het volgende:
Tweede, derde of vierde na de laatste speelronde, bizar
In elke wedstrijd is er puntverlies, voor 1 of beide teams, dus wat wil je zeggen?quote:Op zondag 21 mei 2023 16:32 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Twente én AZ zijn in aardige vorm dus ik verwacht eigenlijk bij beide wedstrijden puntverlies. Maar het wordt heel close.
ajax gaat europese toptrainer binnen halenquote:Op zondag 21 mei 2023 16:58 schreef freaky40 het volgende:
John is weg kon ik uit het gesprek met Kraaij merken...volgende week na de wedstrijd meer duidelijkheid.
neuh, doe ik ook niet. Maar zolang het kan ervoor strijden.quote:
wat zei die dan?quote:Op zondag 21 mei 2023 16:58 schreef freaky40 het volgende:
John is weg kon ik uit het gesprek met Kraaij merken...volgende week na de wedstrijd meer duidelijkheid.
Ik zeg doenquote:Op zondag 21 mei 2023 17:01 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ajax gaat europese toptrainer binnen halen
Waar men zich zoal mee bezig houdt..quote:Op zondag 21 mei 2023 17:26 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ik zeg doen![]()
Lekker dat salarishuis nog wat verder opblazen
Moet jij je opa niet uitstrooien in een fontein ofzo?quote:Op zondag 21 mei 2023 17:26 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ik zeg doen![]()
Lekker dat salarishuis nog wat verder opblazen
Helemaal niets. Alleen dat er volgende week meer duidelijkheid is. Dus misschien mag hij blijven als Ajax tweede wordt.quote:
quote:Op zondag 21 mei 2023 17:39 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Helemaal niets. Alleen dat er volgende week meer duidelijkheid is. Dus misschien mag hij blijven als Ajax tweede wordt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RED ONS HENNIEGOD
Het is inderdaad de vraag wie de grootste choker is, ouwe reus.quote:Op zondag 21 mei 2023 17:59 schreef DeeBee het volgende:
Volgende week lekker CL wegchoken wanneer PSV verliest genot
Ga jij ff lekker met je capuchonnetje amateurvoetballers opwachten ouwe reusquote:Op zondag 21 mei 2023 17:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Moet jij je opa niet uitstrooien in een fontein ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |