announce trainer + nieuwe selectiequote:Op vrijdag 19 mei 2023 01:10 schreef freaky40 het volgende:
Nou Svenke, snaveltjes toe straks an die arbeit. Oh wacht, dat was je al...oder nicht?
Waren wel z'n 15 seconds of fame, kan moeilijk een speler verwijten dat hij een keer z'n werk doet.quote:
Nee maar goed, als ik de naam hoor of lees schiet mijn brein in storing.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 07:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Waren wel z'n 15 seconds of fame, kan moeilijk een speler verwijten dat hij een keer z'n werk doet.
Daar doen ze dat dan blijkbaar voorquote:Op vrijdag 19 mei 2023 08:55 schreef dimmak het volgende:
[..]
Nee maar goed, als ik de naam hoor of lees schiet mijn brein in storing.
Sven weet wat hem te doen staat.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 08:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
...meer van dit soort wedstrijden spelen...
Verwacht maar gewoon dat Heitinga gaat blijven. Dat is toch wel in de lijn van het beleid van afgelopen jaar.quote:
Dat was niet echt een lijn, meer een vrije val.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 10:27 schreef henkklaas1994 het volgende:
[..]
Verwacht maar gewoon dat Heitinga gaat blijven. Dat is toch wel in de lijn van het beleid van afgelopen jaar.
Maar Haller was wel al wat ouder.quote:Op donderdag 18 mei 2023 11:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
Denk dat de problemen bij Ajax vooral elders liggen maar een goeie concurrent erbij zou wel lekker zijn, Haller werd ook enorm onderschat maar daar was het toch wel fijn mee voetballen zo blijkt.
Hij is nog vrij jong en heeft potentie.quote:Op donderdag 18 mei 2023 14:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Waardeloos seizoen maar het is meer een gebrek aan vertrouwen en instelling (geweest) dan kwaliteit. Hoe hij wegdraait en vervolgens zich vrijspeelt is een goede specifieke kwaliteit waar heel veel dreiging van komt in ieder geval.
Alleen de arrogantie spatte er van af, als je dan een trainer hebt die je niet kan inspireren en je het blijkbaar heel normaal vindt dat je bij het Nederlands elftal zit terwijl momenteel Michiel Kramer een beter seizoen draait dan valt het kwartje echt niet. Maar goed, misschien nu wel.
Brobbey.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 10:55 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Maar Haller was wel al wat ouder.
Bij Brubbey moet ik denken aan zo'n Zivkovic, Kluivert en Lang, die zichzelf enorm overschatten en denken niet teveel moeite te hoeven doen.
Al die spelers op Zivkovic na kunnen echt wel ballen, maar toch niet die topvoetballer mentaliteit ervoor of hoe je het ook wil noemen.
[youtube]https://www.youtube.com/shorts/RWU0tinj8NM[/youtube]quote:
quote:Op vrijdag 19 mei 2023 11:56 schreef Simmertje het volgende:
[..]
[youtube]https://www.youtube.com/shorts/RWU0tinj8NM[/youtube]
Shorts werkt nog niet op fok forum? Naja dan maar zelf even kopiëren en plakken.
Ah ik snapte dat hele brubbey gedoe al niet. Hopelijk schiet de Brub er volgend jaar 25 in.quote:
FC Twente-uit wordt verschrikkelijk.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 13:54 schreef manny het volgende:
Alles 14:30 deze zondag. Mooi.
Eens kijken of we ons ten schande gaan maken, of gewoon winnen en dan wordt het nog spannend zat die laatste pot in Enschede.
Dat lijkt me nou exact de verkeerde volgordequote:Op vrijdag 19 mei 2023 13:23 schreef Bugno3 het volgende:
Ergens hoop je inderdaad dat de nieuwe trainer allang rond was, maar niet aangekondigd kon worden voor de officiële eerste werkdag van Misintlat. Helaas..
wat zou de prijs moeten zijn volgens jou? Ik heb 111 euro betaald voor mijn pp, zit/sta wel volgens mij op 1 van de goedkoopste plekken op zuid2.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 16:01 schreef Simmertje het volgende:
Benieuwd wat Ajax durft te vragen volgend jaar voor een pas partout EL (of CCL). Mag toch hopen dat ze het uit hun hoofd laten om CL prijzen te gaan vragen.
denk wel meer vingers nodigquote:Op vrijdag 19 mei 2023 14:12 schreef Tjacka het volgende:
Volgend jaar weer met drie vingers in de neus kampioen
In mijn vak was dit 140 euro, een groepsfase wedstrijd EL is in mijn eigen ogen niet meer waard dan zo'n 30 euro. CCL is van het niveau bekerwedstrijden.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 16:28 schreef Malavita het volgende:
[..]
wat zou de prijs moeten zijn volgens jou? Ik heb 111 euro betaald voor mijn pp, zit/sta wel volgens mij op 1 van de goedkoopste plekken op zuid2.
Wellicht wordt dat rond de 80 voor 3, ook prima
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |