Hebben een voormalig keeper die niet fantastisch schijnt te functioneren als AD.quote:Op maandag 22 mei 2023 14:33 schreef Intint het volgende:
Bizar dat het ajax van Duitsland ook naast de titel lijkt te gaan grijpen.
ik zie toch weer veel gelijkenissen met ajaxquote:Op maandag 22 mei 2023 14:46 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Hebben een voormalig keeper die niet fantastisch schijnt te functioneren als AD.
Schijnt dat Thommy Tuchel wel nog op pole position staat voor het trainerschap aankomend seizoen.
Dit was dan ook een heel vreemd seizoen met dat WK er tussen, het valt me nog mee wat er aan verrassingen zijn in Europa maar bijvoorbeeld zoveel serieA clubs zo ver in Europa is toch ook wel een verrassing, tenminste voor mij dan.quote:Op maandag 22 mei 2023 14:35 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Dat soort seizoen zullen er altijd tussenzitten.
Wat moet die man gaan doen dan bij ons?quote:Op maandag 22 mei 2023 15:42 schreef Houniet het volgende:
Komen al die Cruijff geruchten weer boven water.
Waar lees je die?quote:Op maandag 22 mei 2023 15:42 schreef Houniet het volgende:
Komen al die Cruijff geruchten weer boven water.
voetbalprimeur, vorige week toen hij aankondigde dat ie bij Barca weg zou gaan had ik al zo'n voorgevoel, van der Sar word gewipt, tijd voor veranderingquote:Binnen Ajax doet een gerucht de ronde dat Jordi Cruijff de macht gaat krijgen. Dat vertelt NOS-commentator Jeroen Grueter in de voetbalpodcast van de omroep. Bij de Amsterdammers moeten belangrijke functies worden ingevuld en Cruijff zou een belangrijke kandidaat zijn.
"In de wandelgangen wordt er gezegd dat Jordi Cruijff straks de boel gaat overnemen daar", begint Grueter, die het lastig vindt om in te schatten hoe betrouwbaar de verhalen zijn. "Daarom zijn het ook nadrukkelijk wandelgangen, maar het zou inderdaad gewoon een machtsovername kunnen betekenen. Ik zeg het met enige voorbehoud en aarzeling, maar het komt van iemand die het wel zou kunnen weten."
Welke rol Cruijff moet krijgen binnen Ajax is niet bekend. De 49-jarige Nederlander kondigde onlangs zijn vertrek aan bij FC Barcelona, waar hij als sportief directeur werkzaam is. Samen met directeur voetbalzaken Mateu Alemany gaat hij onder meer over het transferbeleid in Camp Nou. In de Johan Cruijff Arena is Sven Mislintat onlangs begonnen als technische baas.
De zoon van Johan Cruijff werd na het vertrek van Marc Overmars al eens met Ajax in verband gebracht. Dat werd echter nooit concreet. "Ajax is natuurlijk wel een speciale club, dat is duidelijk. Er is altijd wel een warme band, maar ik zit nu hier", zei hij ruim een jaar geleden. Als het daadwerkelijk een machtsovername betreft, dan lijkt Edwin van der Sar te moeten vrezen. De algemeen directeur is de gebeten hond onder de Ajax-fans en werd zondag nog uitgefloten.
Ajax moet ondertussen meerdere belangrijke functies gaan invullen. Het is nog de vraag wie de nieuwe trainer, nieuwe hoofd jeugdopleiding en nieuwe hoofdscout worden bij de Amsterdammers.
Niet dat er alleen Italianen in de Serie A spelen, maar Italië deed niet mee aan het WK. Zou het toch effect hebben gehad?quote:Op maandag 22 mei 2023 15:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dit was dan ook een heel vreemd seizoen met dat WK er tussen, het valt me nog mee wat er aan verrassingen zijn in Europa maar bijvoorbeeld zoveel serieA clubs zo ver in Europa is toch ook wel een verrassing, tenminste voor mij dan.
Ik geloof er niet zoveel van, maar we gaan het zien, zelf zegt hij dat hij per 30/06 wat anders gaat doen maar of dat bij Ajax is betwijfel ik.quote:Op maandag 22 mei 2023 15:57 schreef michiel_merk het volgende:
'In wandelgangen wordt gezegd dat Cruijff de boel gaat overnemen bij Ajax'
[..]
voetbalprimeur, vorige week toen hij aankondigde dat ie bij Barca weg zou gaan had ik al zo'n voorgevoel, van der Sar word gewipt, tijd voor verandering
Een verrassing is het zeker, maar dat ze de laatste jaren aan een ongelooflijke opmars bezig zijn is niet te ontkennen.quote:Op maandag 22 mei 2023 15:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dit was dan ook een heel vreemd seizoen met dat WK er tussen, het valt me nog mee wat er aan verrassingen zijn in Europa maar bijvoorbeeld zoveel serieA clubs zo ver in Europa is toch ook wel een verrassing, tenminste voor mij dan.
We gaan vierde worden hoor.quote:
Same here. Zal wel weer een deceptie wordenquote:
Maar die voorronde heb je toch ook op plek 3 maar dan voor eventuele EL of Conference League?quote:Op maandag 22 mei 2023 17:10 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Plek 2 is uiteindelijk alleen maar leuk als je ook door die twee voorrondes heenkomt, anders kun je net zo goed Conference League spelen. Ajax is meestal enorm ruk op de laatste speeldag dus ik ga ook uit van plek 3 of 4, niet van plek 2.
ach we zijn natuurlijk wel gewoon geplaatstquote:Op maandag 22 mei 2023 17:01 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Same here. Zal wel weer een deceptie worden
Maar zou wel een hoop schelen qua aantrekken van een trainer en spelers.
Plek 2 derde voorronde Champions Leaguequote:Op maandag 22 mei 2023 17:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar die voorronde heb je toch ook op plek 3 maar dan voor eventuele EL of Conference League?
Dan blijft plek 2 toch gewoon het beste ook al haal je CL niet, enige voordeel met plek 3 is dat je een weekje later aan de voorbereiding kan beginnen.quote:Op maandag 22 mei 2023 17:34 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Plek 2 derde voorronde Champions League
Plek 3 play-offs Europa League
Plek 4 derde voorronde Conference League
Uitschakeling in voorronde Champions League zal wel naar de EL leiden gok ik.
als je 2e kan worden moet je er voor gaan natuurlijk. Lukt het niet wordt je 3e of 4e. Het is wat het isquote:Op maandag 22 mei 2023 17:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dan blijft plek 2 toch gewoon het beste ook al haal je CL niet, enige voordeel met plek 3 is dat je een weekje later aan de voorbereiding kan beginnen.
het is wat het is....quote:Op maandag 22 mei 2023 18:21 schreef Malavita het volgende:
[..]
als je 2e kan worden moet je er voor gaan natuurlijk. Lukt het niet wordt je 3e of 4e.
Plek 2 is 8/9 augustus beginnen met de 3e voorronde CL. Verlies is rechtstreeks naar groepsfase Europa League.quote:Op maandag 22 mei 2023 17:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dan blijft plek 2 toch gewoon het beste ook al haal je CL niet, enige voordeel met plek 3 is dat je een weekje later aan de voorbereiding kan beginnen.
Waar is die kleine kans op gebaseerd?quote:Op maandag 22 mei 2023 19:34 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Plek 2 is 8/9 augustus beginnen met de 3e voorronde CL. Verlies is rechtstreeks naar groepsfase Europa League.
Plek 3 is 24 augustus beginnen met play-offs EL of zelfs nog een kleine kans op rechtstreekse toelating aan de groepsfase.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |