Stalker, niet normaal , dat ze net op de kamer een plan moeten bedenken om Zooi in toom te houden, ze chanteerd gewoon op los als ze kritiek krijgt, ze Drijft Ice en Babs wel in een akward positie .quote:Op dinsdag 16 mei 2023 16:40 schreef lojanda het volgende:
[..]
Zij is echt iemand die je lastig blijft vallen.. daar kom je gewoon niet meer van af.
Ja die was in minuut 1 al af.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 16:43 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Als er nu had gestaan "de faal van Moraima" ,dan had ik het nog begrepen
Bij iedere eliminatie zou ze gigantisch falen want dat doet ze al bij alle verdienopdrachtenquote:Op dinsdag 16 mei 2023 16:40 schreef lojanda het volgende:
[..]
Zij is echt iemand die je lastig blijft vallen.. daar kom je gewoon niet meer van af.
Daarom juistquote:Op dinsdag 16 mei 2023 16:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja die was in minuut 1 al af.
eunice heeft het echt bijna 2 uur volgehouden
wat een lullige opmerking.quote:
Ou,nou dat hoeft nou ook weer niet.quote:
Dagbesteding?quote:
-knip- niet doenquote:Op dinsdag 16 mei 2023 16:49 schreef Verida het volgende:
[..]
wat een lullige opmerking.
Volgens mij kan ze gewoon werken.
Als je haar op de stip zet met een eliminatie heb je geen planB nodig want gegarandeerd dat ze het niet haalt.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 16:47 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Bij iedere eliminatie zou ze gigantisch falen want dat doet ze al bij alle verdienopdrachten
300%quote:Op dinsdag 16 mei 2023 16:52 schreef Judiwi het volgende:
Nou ik heb liever groep Isaac, Babet en Wendy etc. Dan een groep Bern, Sasha, Janet etc.
quote:Op dinsdag 16 mei 2023 16:27 schreef lojanda het volgende:
[..]
Hoezo heeft dat met vertrouwen te maken van Wendy? Zoë vertrouwen ze niet en dat is niet meer dan terecht. Voor Wendy zijn ze bang dat ze haar mond weer voorbij praat als ze een bakkie op heeft.. dat is immers al vaker voor gekomen. Het is niet dat ze tegen haar spelen toch?
Ik snap wel dat ze zeggen beter niet met Wendy daar over te hebben.
Jeff heeft erge pijn in zijn lies.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |