In stukjes met je handen maken en dan in je mond stoppen en voorzichtig met kiezen kauwen??? Kiezen = kauwen. Voortanden = voor uiterlijk en foto's.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 14:00 schreef Selenophilia het volgende:
Hoe moet je anders harde broodjes eten?
Voortanden zijn je snijtanden en kiezen kauwen???quote:Op dinsdag 16 mei 2023 14:01 schreef jarajosefff het volgende:
[..]
In stukjes met je handen maken en dan in je mond stoppen en voorzichtig met kiezen kauwen??? Kiezen = kauwen. Voortanden = voor uiterlijk en foto's.
Haha snijtanden 😂😂😂 nou ja lekker snijden dan zou ik zeggen, heerlijk bijten in spijkerhard stokbrood, of bijt die M&M Peanut ermee stuk, bijt er een lolly mee, bijt in een stukje kip!!!quote:Op dinsdag 16 mei 2023 14:04 schreef Selenophilia het volgende:
[..]
Voortanden zijn je snijtanden en kiezen kauwen???
Omg omg omg omg we hebben interactie
Wat een goed idee. Laten we samenzwerenquote:Op dinsdag 16 mei 2023 14:18 schreef jarajosefff het volgende:
[..]
Haha snijtanden 😂😂😂 nou ja lekker snijden dan zou ik zeggen, heerlijk bijten in spijkerhard stokbrood, of bijt die M&M Peanut ermee stuk, bijt er een lolly mee, bijt in een stukje kip!!!
Binnenkort verwacht ik allemaal tandprobleem topics van jou, dan.
Sterkte.
Jawel, maar die zetten hun tanden niet in zo'n baksteen 🤯quote:Op dinsdag 16 mei 2023 14:37 schreef Lienekien het volgende:
Het lijkt wel alsof je nooit eerder mensen een broodje hebt zien eten.
Nee hoor, gewoon in het mondje en er een stuk afbijten.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 14:59 schreef jarajosefff het volgende:
[..]
Jawel, maar die zetten hun tanden niet in zo'n baksteen 🤯
Ik bedoel, hoe eet jij dit:
[ afbeelding ]
Als jd daar je tanden inzet, mag je naar de tandarts. Ik pak een mes en snij er een klein stukje af, en dan stop ik het in mijn mond en laat ik het angstig smelten en dan kauwen met kiezen.
S van Selenophiliaquote:Op dinsdag 16 mei 2023 14:59 schreef jarajosefff het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als jd daar je tanden inzet, mag je naar de tandarts. Ik pak een mes en snij er een klein stukje af, en dan stop ik het in mijn mond en laat ik het angstig smelten en dan kauwen met kiezen.
Haha nooit....quote:Op dinsdag 16 mei 2023 15:01 schreef Momo het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon in het mondje en er een stuk afbijten.
Een stuk afbijten en dan kauwen.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 14:59 schreef jarajosefff het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je bent zelf grappig. Mondhygiëniste van Sanasmile zei toen ik 16 was tegen mij: Geen harde dingen afbijten met je tanden.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 16:18 schreef Lienekien het volgende:
Wie heeft jou toch wijsgemaakt dat tanden zo kwetsbaar zijn?
Hoe heb je jezelf wijsgemaakt dat wij serieus denken dat jij dat denkt?
En je denkt toch niet echt dat je grappig bent?
En dus ben je al bang dat je tanden doodgaan van een beetje hoesten.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 16:29 schreef jarajosefff het volgende:
[..]
Je bent zelf grappig. Mondhygiëniste van Sanasmile zei toen ik 16 was tegen mij: Geen harde dingen afbijten met je tanden.
Dus dan doe ik dat niet.
quote:Op dinsdag 16 mei 2023 13:56 schreef jarajosefff het volgende:
Hoe kan dit??? Ik bedoel harde broodjes???
Ik dacht dat dit niet mogelijk was? Hoe valt er niets uit haar mond?
Dit geldt ook voor jou madam....quote:Op dinsdag 16 mei 2023 15:13 schreef Solotovski het volgende:
Kan iedereen misschien ff lekker opdonderen met die tandentopics
Heb je even?quote:Op dinsdag 16 mei 2023 16:41 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En dus ben je al bang dat je tanden doodgaan van een beetje hoesten.
Waar ging het mis met jou?
Ik heb de memo dan kennelijk gemist.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |