Dat heb je vaak met goedkope troep. Snap echt niet dat ze dat doen. Ze willen zoveel verschillende dingen kopen terwijl je van te voren al kan weten dat het gewoon troep is.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 11:35 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja nee precies dat![]()
Slippers zijn ook al niet goed
ze weten niet waarom ze zo hoestquote:
ow apartquote:Op dinsdag 16 mei 2023 11:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze weten niet waarom ze zo hoest
maar heeft niks met haar longen te doen
sinds ze uit Curaçao naar NL is gegaan
Kan dat niet geloven…..ze klinkt als iemand hier in de straat en die heeft COPDquote:Op dinsdag 16 mei 2023 11:38 schreef Verida het volgende:
[..]
longen zijn al heel vaak nagekeken, daar is niets mis mee
COPD is ze op getest en dat heeft ze nietquote:Op dinsdag 16 mei 2023 11:40 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Kan dat niet geloven…..ze klinkt als iemand hier in de straat en die heeft COPD
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Vorige week heeft ze het nog maar weer eens uitgelegd aan Jasper. Het is niet iets van haar longen.. dat is allemaal goed en niets mee aan de hand. Het zit in haar keel.. daar zit iets wat kriebels veroorzaakt en daar moet ze van hoesten. Ze heeft dit inmiddels 20 jaar zei ze en is er al aan gewend. Het doet verder ook geen pijn zei ze er ook nog bij.quote:
Ik vind het altijd zo’n eng gezicht als de camera op een slapende Erik staat.quote:
Net een schedel danquote:Op dinsdag 16 mei 2023 11:42 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik vind het altijd zo’n eng gezicht als de camera op een slapende Erik staat.
het is een ramp, ik ken iemand die dit ook heeft, heeft te maken met middenrif enz maar vreselijk om te hebben. Ze had tijdens de corona periode echt vreselijke mensen op haar pad die opmerkingen maakte, en nog Ze dorst nergens meer heen. Longen zijn schoon, geen ontstekingen of bacteriën enz. Klinkt als moiramaquote:Op dinsdag 16 mei 2023 11:38 schreef Verida het volgende:
[..]
Is kriebelhoest ze legde het laatst uitquote:Op dinsdag 16 mei 2023 11:40 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ik kan me niets anders voorstellen, want het lijkt nogal een chronisch iets te zijn.
Net een dode en dan ook nog die ingevallen ogen..quote:
Wat Greys net post klopt.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 11:40 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ik kan me niets anders voorstellen, want het lijkt nogal een chronisch iets te zijn.
Wat heeft ze dan ? Want ze heeft wel ietsquote:Op dinsdag 16 mei 2023 11:38 schreef Verida het volgende:
[..]
Volgens Mori heeft ze niksquote:Op dinsdag 16 mei 2023 11:44 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Wat heeft ze dan ? Want ze heeft wel iets
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |