Erg toch, je zal toch mis grijpenquote:Op dinsdag 16 mei 2023 09:44 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ooh dan kan Janet bij jou komen shoppen Fritsie...
Als we nou eens een overvloed aan mails naar de Febo sturen met de klacht dat we Erik te vaak in beeld zien eten( van allerlei zaken) zouden ze er dan mee stoppen?quote:
Alsof hij dagen niks heeft gegeten en ze zijne willen afpakken.quote:
Ze lezen het hier ook af en toe welquote:Op dinsdag 16 mei 2023 09:45 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Als we nou eens een overvloed aan mails naar de Febo sturen met de klacht dat we Erik te vaak in beeld zien eten( van allerlei zaken) zouden ze er dan mee stoppen?
Gelukkig zijn ze geteld ppquote:Op dinsdag 16 mei 2023 09:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Alsof hij dagen niks heeft gegeten en ze zijne willen afpakken.
Was het niet pp 2 pannenkoekjes? Of eet Erik ook die van JWquote:Op dinsdag 16 mei 2023 09:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Alsof hij dagen niks heeft gegeten en ze zijne willen afpakken.
En dan met name die close ups hoeven van mij niet..quote:Op dinsdag 16 mei 2023 09:45 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Als we nou eens een overvloed aan mails naar de Febo sturen met de klacht dat we Erik te vaak in beeld zien eten( van allerlei zaken) zouden ze er dan mee stoppen?
Zit nog wel in het budget.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 09:46 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Was het niet pp 2 pannenkoekjes? Of eet Erik ook die van JW
quote:Op dinsdag 16 mei 2023 09:46 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Was het niet pp 2 pannenkoekjes? Of eet Erik ook die van JW
Dan scroll je toch fijn.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 09:47 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
En dan met name die close ups hoeven van mij niet..
Rustag..ik bedoel die van de streamsquote:Op dinsdag 16 mei 2023 09:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dan scroll je toch fijn.
Of zet een TR.
quote:Op dinsdag 16 mei 2023 09:43 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Gelukkig deed hij het niet in zijn neus
Sorry.quote:
Exactquote:Op dinsdag 16 mei 2023 09:47 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
quote:
Ik dacht dat jij Erik fan wasquote:Op dinsdag 16 mei 2023 09:47 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
ice kan ook eens gewoon doen en geen hagelslag voor hem zoals de andere , hij profiteert wel van zoequote:Op dinsdag 16 mei 2023 09:47 schreef Monique___ het volgende:
oh oh ice en zowie clash..
hij mag geen hagelslag op de pannenkoek doen want dat is voor morgen
ice: zowie.. je moet ook buiten de lijntjes kleuren (meen dat hij dat net zei, half wakker hiero)
zowie; nee nee dat kan niet, kan niet tegen jou zeggen doe maar en de rest niet
ice: jawel dat kan wel
Het feit dat het jullie enorm bezig houdt zorgt juist voor meer Erik op de streamsquote:Op dinsdag 16 mei 2023 09:45 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |