zowie gaf gisteravond bij wendie aan dat ze altijd zo vroeg op is als manager maar dat dat helemaal geen afpspraak/ regel is..quote:
Mirthe weet dat hij haar leuk vindt , heeft ze ook vaker gezegdquote:Op dinsdag 16 mei 2023 09:36 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Daar ben ik het helemaal mee eens. Mirthe is wat Erik betreft verkeerd bezig. Die heeft echt niet door dat Erik een beetje verliefd op haar is en denkt dat hij een kans bij haar maakt.
Ik gebruik beide en ik heb ontsmettingsspray voor het aanrecht ed, zouden zij ook eens aan moeten schaffen.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 09:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik gebruik nooit vaatdoekjes
Heb die wegwerp dingen
Ik voorzie een Berend Mirthe incident tussen die twee.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 09:38 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Mirthe weet dat hij haar leuk vindt , heeft ze ook vaker gezegd
jaa en wie slaapt er / sliep er nu nog?quote:Op dinsdag 16 mei 2023 09:40 schreef greysbones het volgende:
Jeff
Zoe wtf ben je aan het doen
( 10 x mic check)
Bern ??quote:Op dinsdag 16 mei 2023 09:41 schreef Monique___ het volgende:
[..]
jaa en wie slaapt er / sliep er nu nog?
quote:Op dinsdag 16 mei 2023 09:41 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ik voorzie een Berend Mirthe incident tussen die twee.
Ik heb hier die microvezeldoekjes, elke avond worden ze in de was gedaan en pak ik schone.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 09:39 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik gebruik beide een ik heb ontsmettingsspray voor het aanrecht ed, zouden zij ook eens aan moeten schaffen.
Ooh moet hij haar nu ook al elke dag een knuffel geven...quote:Op dinsdag 16 mei 2023 09:41 schreef greysbones het volgende:
Ice gaf zoe geen knuffel
Dat wordt weer een dingetje
Hij gaf anderen een knuffel maar zoe nietquote:Op dinsdag 16 mei 2023 09:42 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ooh moet hij haar nu ook al elke dag een knuffel geven...
quote:Op dinsdag 16 mei 2023 09:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij gaf anderen een knuffel maar zoe niet
Die ligt nog in Mirthes bedquote:Op dinsdag 16 mei 2023 09:43 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Zou kunnen, die heb ik inderdaad nog niet gezien
Ooh dan kan Janet bij jou komen shoppen Fritsie...quote:Op dinsdag 16 mei 2023 09:42 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik heb hier die microvezeldoekjes, elke avond worden ze in de was gedaan en pak ik schone.
Heb ook 'n flinke voorraad schoonmaakmiddel/wasmiddel/bleek/afwas etc. tic overgehouden
aan de corona, Vaatdoekjes heb ik iets van 120 in voorraad![]()
Wordt vervolgd...quote:Op dinsdag 16 mei 2023 09:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij gaf anderen een knuffel maar zoe niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |