quote:Op dinsdag 16 mei 2023 09:25 schreef Rhosyn het volgende:
Toevallig heb ik gisteren een heel stuk gelezen over het verspreiden van bacteriën.
Voornamelijk gebeurt dat met een vaatdoek. Daar zitten veel bacteriën in omdat dat ding altijd vochtig is.
Poep bacteriën zijn het gevaarlijkst.
Als je dan weet dat Janet een maand met een wc-rol doet, constant aan haar reet krabbelt en haar handen niet wast na toiletgebruik.
I rest my case
quote:Op dinsdag 16 mei 2023 09:30 schreef greysbones het volgende:
Hoe zeg je bon appetit
Hoe zeg je dat in het Engels
Gewoon zo zegt Jappie
Ja hè zegt janet![]()
![]()
Enjoy your meal.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 09:30 schreef greysbones het volgende:
Hoe zeg je bon appetit
Hoe zeg je dat in het Engels
Gewoon zo zegt Jappie
Ja hè zegt janet![]()
![]()
quote:Op dinsdag 16 mei 2023 09:23 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Valt me mee dat Jappie nog geen uitbrander heeft gehad..
ahh dat dus..quote:Op dinsdag 16 mei 2023 09:31 schreef Rhosyn het volgende:
Erik staat bij Mirthe. Die heeft in sasha's bed geslapen.
Ik kan het niet helpen.
Erik is voor mij nu Erik engerd.
Nu pas? Waarom is hij een engerd?quote:Op dinsdag 16 mei 2023 09:31 schreef Rhosyn het volgende:
Erik staat bij Mirthe. Die heeft in sasha's bed geslapen.
Ik kan het niet helpen.
Erik is voor mij nu Erik engerd.
En dat ze hem echt als vriend ziet en niet meer dan datquote:Op dinsdag 16 mei 2023 09:33 schreef pingu66 het volgende:
Erik met Mirthe hoe ie tegen haar praat , ik denk dat Mirthe ook bij hem haar grenzen moet aangeven...
Erik denkt dat hij nu wel kans maaktquote:Op dinsdag 16 mei 2023 09:33 schreef pingu66 het volgende:
Erik met Mirthe hoe ie tegen haar praat , ik denk dat Mirthe ook bij hem haar grenzen moet aangeven...
Ontsmetten doet ook wonderen, elke dag een vaatdoek weg gooien gaat ook een beetje ver.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 09:27 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
![]()
daarom zou je die iedere dag moeten weggooien of wassen ook..
maar in janets geval mag het vaker![]()
bij haar is het echt een 1000 dingen doekje
Ik gebruik nooit vaatdoekjesquote:Op dinsdag 16 mei 2023 09:35 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ontsmetten doet ook wonderen, elke dag een vaatdoek weg gooien gaat ook een beetje ver.
Daar ben ik het helemaal mee eens. Mirthe is wat Erik betreft verkeerd bezig. Die heeft echt niet door dat Erik een beetje verliefd op haar is en denkt dat hij een kans bij haar maakt.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 09:33 schreef pingu66 het volgende:
Ja maar hij denkt er meer vanquote:Op dinsdag 16 mei 2023 09:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
En dat ze hem echt als vriend ziet en niet meer dan dat
gebruiken ze in JAA ook.. die gele wegwerpdingenquote:Op dinsdag 16 mei 2023 09:35 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ontsmetten doet ook wonderen, elke dag een vaatdoek weg gooien gaat ook een beetje ver.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |