Ze hebben ook zo’n aromatherapie ding staanquote:
Ooh ja die houdt wel van wierook..quote:Op dinsdag 16 mei 2023 08:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Had het nog nooit gehoord, weer wat geleerd
Eunice nog steeds met haar oefeningen bezig, er staat iets in de kas wat rook? Heeft ze wierook aan gedaan of zo?
Die komt nietquote:
Zou wel mooi zijn als er nu een achteraan komt. Zonder dat ze kunnen overleggen en zonder dat ze weten wat ze doen moetenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
Straks gaat hij zijn neus weer leegetenquote:Op dinsdag 16 mei 2023 09:10 schreef Rhosyn het volgende:
De gekke bekken show in beeld. Erik scheert zich.
Die Zweedse kok is nog grappig en nooit boos, Janet daarintegen......quote:Op dinsdag 16 mei 2023 09:13 schreef Frummelie het volgende:
Als ik Janet zie koken moet ik altijd denken aan die Zweedse kok uit de muppet-show.. dat gefladder met die armen en dat drukke gedoe.
Als dat doekje kon praten...quote:Op dinsdag 16 mei 2023 09:19 schreef pingu66 het volgende:
Janet weer bezig met haar 1000 en 1 dingen doekje.
Valt me mee dat Jappie nog geen uitbrander heeft gehad..quote:Op dinsdag 16 mei 2023 09:20 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Die Zweedse kok is nog grappig en nooit boos, Janet daarintegen......
Ja die heeft haar ware aard al wel laten zienquote:Op dinsdag 16 mei 2023 09:20 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Die Zweedse kok is nog grappig en nooit boos, Janet daarintegen......
quote:Op dinsdag 16 mei 2023 09:25 schreef Rhosyn het volgende:
Toevallig heb ik gisteren een heel stuk gelezen over het verspreiden van bacteriën.
Voornamelijk gebeurt dat met een vaatdoek. Daar zitten veel bacteriën in omdat dat ding altijd vochtig is.
Poep bacteriën zijn het gevaarlijkst.
Als je dan weet dat Janet een maand met een wc-rol doet, constant aan haar reet krabbelt en haar handen niet wast na toiletgebruik.
I rest my case
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |