Ja, preciesquote:Op dinsdag 16 mei 2023 08:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Bij ons in de kantine was een afgescheiden rookhokje.Daar zat iedereen en de hele kantine was verder leeg.
Moet er niet aan denken Smorgens vroegquote:Op dinsdag 16 mei 2023 08:37 schreef Frummelie het volgende:
Jappie en Janet pannenkoeken aan het bakken... ik krijg er wel trek van...
Maar waar komt LEO dan vandaan. ?quote:
O oké. Kom het niet zo plaatsen vandaar 🤣quote:Op dinsdag 16 mei 2023 08:23 schreef Frummelie het volgende:
Ze hadden dat roken gewoon vanaf het begin niet toe moeten staan, had je er ook geen gezeik over gehad... ik heb geen moeite verder met roken en drank, ik vind het alleen jammer dat sommige geen grens hebben een gewoon maar door tanken en dan gewoon helemaal de weg kwijt zijn... een beetje aangeschoten is leuk, reuring enzo...
[..]
Lomp en onbenullig... koosnaampje omdat ze van alles sloopt in de keuken.
In Den Haag wordt dat vaak gezegd... als iemand lomp is en dan ben je gelijk onbenullig...quote:
Hier ook hoor ( Veluwe )quote:Op dinsdag 16 mei 2023 08:40 schreef Frummelie het volgende:
[..]
In Den Haag wordt dat vaak gezegd... als iemand lomp is en dan ben je gelijk onbenullig...
Ik word er niet vrolijk van als ik haar zie kokenquote:Op dinsdag 16 mei 2023 08:45 schreef Rhosyn het volgende:
Echt he, je zal pannenkoeken moeten eten die Janet heeft gemaakt.
Als in: Ik sla wel over?quote:Op dinsdag 16 mei 2023 08:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik word er niet vrolijk van als ik haar zie koken
Zelfs de boter van Jappie.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 08:47 schreef greysbones het volgende:
Gewoon knap
Janet weet elke pannekoek/pancake te bevingeren
Oog,splinter,balk.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 08:51 schreef greysbones het volgende:
Janet
Ze komen toch pas om 11 uur hun nest uit
Volgens mij is janet zelf de laatste tijd ook steeds later
Niet alleen de messen en de pannen helpt ze omzeep, ook apparatuurquote:Op dinsdag 16 mei 2023 08:33 schreef Frummelie het volgende:
Janet zeikt over de messen, pannen en weet ik veel wat al niet meer maar ze vergeet inderdaad dat zij degene is die alles naar de klooie helpt... onvoorstelbaar die vrouw..
Had het nog nooit gehoord, weer wat geleerdquote:Op dinsdag 16 mei 2023 08:40 schreef Frummelie het volgende:
[..]
In Den Haag wordt dat vaak gezegd... als iemand lomp is en dan ben je gelijk onbenullig...
Dit schijnt ze iedere morgen thuis ook al te doen vertelde ze laatst aan JW dacht ik.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 08:56 schreef pingu66 het volgende:
Eunice was al om 6.30 in de kas aan het yoga-en.
Altijd alles zo in het extreme haar lach,haar vele praten, sportlessen etc etc
#doserenkunjeleren
denk wierrookquote:Op dinsdag 16 mei 2023 08:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Had het nog nooit gehoord, weer wat geleerd
Eunice nog steeds met haar oefeningen bezig, er staat iets in de kas wat rook? Heeft ze wierook aan gedaan of zo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |