Tongetje eruit.quote:
heb grondige hekel aan dronken mensen , komt door mijn verledenquote:Op dinsdag 16 mei 2023 08:22 schreef Frummelie het volgende:
Ze hadden dat roken gewoon vanaf het begin niet toe moeten staan, had je er ook geen gezeik over gehad... ik heb geen moeite verder met roken en drank, ik vind het alleen jammer dat sommige geen grens hebben een gewoon maar door tanken en dan gewoon helemaal de weg kwijt zijn... een beetje aangeschoten is leuk, reuring enzo...
Lomp en onbenullig... koosnaampje omdat ze van alles sloopt in de keuken.quote:
Is met roken ook zo,als het er niet is mis je het ook (bijna) niet.Nu wordt er flink doorgepaft.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 08:22 schreef Frummelie het volgende:
Ze hadden dat roken gewoon vanaf het begin niet toe moeten staan, had je er ook geen gezeik over gehad... ik heb geen moeite verder met roken en drank, ik vind het alleen jammer dat sommige geen grens hebben een gewoon maar door tanken en dan gewoon helemaal de weg kwijt zijn... een beetje aangeschoten is leuk, reuring enzo...
en gezopen want o wee als er geen drank is gaan er paar miepenquote:Op dinsdag 16 mei 2023 08:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Is met roken ook zo,als het er niet is mis je het ook (bijna) niet.Nu wordt er flink doorgepaft.
quote:Op dinsdag 16 mei 2023 08:23 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Lomp en onbenullig... koosnaampje omdat ze van alles sloopt in de keuken.
die muts area wil janet claimenquote:Op dinsdag 16 mei 2023 08:25 schreef greysbones het volgende:
Ik drink zelf niet nooit
Maar laat ze lekker hun ding doen
Dronken mensen is vaak goede stream
En het rokershoekje is vaak waar het enorm gezellig is
Mensen moeten wat te zeiken hebben..quote:Op dinsdag 16 mei 2023 08:26 schreef FreshFruit het volgende:
Zolang mensen geen kwade dronk hebben vind ik het prima.
Zelfs dat kan je doorbreken.Geen excuus hoor maar het is ook verveling.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 08:26 schreef cinsan het volgende:
[..]
en gezopen want o wee als er geen drank is gaan er paar miepen
ook een optiequote:Op dinsdag 16 mei 2023 08:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dan gaat janet maar lekker naar huis
dat is zeker waarquote:Op dinsdag 16 mei 2023 08:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zelfs dat kan je doorbreken.Geen excuus hoor maar het is ook verveling.
Ze zit nu over aardig gekraste pannen te zeurenquote:
Ja, omdat ze een extra pauzemomentje en genotmomentje hebben met mede rokers waar ze een aparte groep mee vormen.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 08:25 schreef greysbones het volgende:
Ik drink zelf niet nooit
Maar laat ze lekker hun ding doen
Dronken mensen is vaak goede stream
En het rokershoekje is vaak waar het enorm gezellig is
keuken word zo weer puinhoop , american pancakes gaan ze makenquote:Op dinsdag 16 mei 2023 08:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze zit nu over aardig gekraste pannen te zeuren
Dat heeft voornamelijk zij gedaan
Het zijn in dit geval wel (voor mij) de leukste mensen. Die daar dan zitten en lol hebbenquote:Op dinsdag 16 mei 2023 08:29 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja, omdat ze een extra pauzemomentje en genotmomentje hebben met mede rokers waar ze een aparte groep mee vormen.
Ik vond pauze op mijn werk ook geen klap meer aan toen ik was gestopt met roken.
Dat wilde ik net posten.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 08:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze zit nu over aardig gekraste pannen te zeuren
Dat heeft voornamelijk zij gedaan
Ik zou helemaal kriegel worden van een janet in de keukenquote:
Bij ons in de kantine was een afgescheiden rookhokje.Daar zat iedereen en de hele kantine was verder leeg.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 08:29 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja, omdat ze een extra pauzemomentje en genotmomentje hebben met mede rokers waar ze een aparte groep mee vormen.
Ik vond pauze op mijn werk ook geen klap meer aan toen ik was gestopt met roken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |