Ik had niets tegen hem, vond het altijd wel leuk om naar hem te luisteren had soms best wel wijze dingenquote:Op dinsdag 16 mei 2023 07:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ben blij dat JW weg is.Kirmeisje zit nu in die kas.
Fritsie.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 08:07 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
She-Devil d'r zelf weer een poot uit draaien![]()
Goedemorgen Cos
quote:Op dinsdag 16 mei 2023 08:07 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Goedemorgen Cos
Morguh Fritsie, _quote:Op dinsdag 16 mei 2023 08:07 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Goedemorgen Cos
Ja ddww...quote:Op dinsdag 16 mei 2023 08:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Fritsie, _Je kan zeggen wat je wil maar lenig is ze wel.
En over 2 jaar heeft ze nieuwe heupen/knieen nodigquote:Op dinsdag 16 mei 2023 08:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Fritsie, _Je kan zeggen wat je wil maar lenig is ze wel.
de rokers gebruikten de stelling van 500 euro en de pruik van morrie om hun zin door te drijven, die 1000 euro is geld van eunice en jw dat ze niet wildenquote:Op dinsdag 16 mei 2023 08:11 schreef wolffie het volgende:
Ik heb respect voor Morrie, ze doet het toch maar wel. Ze is al wat afgevallen en vergeet niet dat het ook moeilijk is om je er toe te zetten. Ik vind haar leuk, die rokers moeten eens goed gestraft worden. Die doe helemaal geen moeite om te stoppen. Lees ik hier voor 1000 euro aan rook waar? Die zijn gek, wordt tijd dat eens die vertrekken. Dat groepje doorbreken. Anders gast zo'n paffer er met de winst vandoor.
Ja ik vind het ook jammer dat ze het roken en ook het drinken zo promotenquote:Op dinsdag 16 mei 2023 08:11 schreef wolffie het volgende:
Ik heb respect voor Morrie, ze doet het toch maar wel. Ze is al wat afgevallen en vergeet niet dat het ook moeilijk is om je er toe te zetten. Ik vind haar leuk, die rokers moeten eens goed gestraft worden. Die doe helemaal geen moeite om te stoppen. Lees ik hier voor 1000 euro aan rook waar? Die zijn gek, wordt tijd dat eens die vertrekken. Dat groepje doorbreken. Anders gaat zo'n paffer er met de winst vandoor.
Die rookwaar is niet door de rokers besteld.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 08:11 schreef wolffie het volgende:
Ik heb respect voor Morrie, ze doet het toch maar wel. Ze is al wat afgevallen en vergeet niet dat het ook moeilijk is om je er toe te zetten. Ik vind haar leuk, die rokers moeten eens goed gestraft worden. Die doe helemaal geen moeite om te stoppen. Lees ik hier voor 1000 euro aan rook waar? Die zijn gek, wordt tijd dat eens die vertrekken. Dat groepje doorbreken. Anders gaat zo'n paffer er met de winst vandoor.
nee dat wilden jw en eunce doen van het geld dat ze teruggavenquote:Op dinsdag 16 mei 2023 08:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die rookwaar is niet door de rokers besteld.
morrie is liever lui dan moe , je ziet haar merendeels in eistoel hangen of zitten , kaarten of op haar bedquote:Op dinsdag 16 mei 2023 08:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik vind het ook jammer dat ze het roken en ook het drinken zo promoten
Babette heeft van haar 500 ook weer drank gekocht.
Dat afvallen gaat Moraima niet helpen ze heeft ook al aan een programma mee gedaan om af te vallen
Toen dat afgelopen was kwam ze weer aan ze heeft geen wilskracht dat zien we nu ook al wel een beetje.
Nee, die doen het iedere maand wel van de prijzenpot rechtsom of linksom het komt erquote:Op dinsdag 16 mei 2023 08:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die rookwaar is niet door de rokers besteld.
LEO?quote:Op dinsdag 16 mei 2023 08:16 schreef Frummelie het volgende:
Ooh daar hebben we onze LEO... die is weer mooi bezig met de was...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |