daarom had ik liever morrie zien vertrekken , ok lief mens alhoewel ze ook raar uit de hoek kan komen , ze bregt amper geld binnen maar is ook een hebbert oa met haar pruikengedoequote:Op dinsdag 16 mei 2023 07:24 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ze heeft een paar keer een poging gedaan maar ze geeft zo snel op en dan de geijkte uitspraak, ik kan dat niet hoor
Ooh dan gaat die zoemer misschien wel vandaag.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 07:15 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat moet wel, ik meende te horen dat ZooWie nog ¤50 had, er waren nog wel wat boodschappen binnengekomen. Ze mogen hun eigen ¤500 niet voor eten gebruiken dacht ik
Ik moet vaak lachen om Moraima en haar uitspraken, het is wel een vrouw met humor.. maar ik vind haar de laatste tijd een beetje inhalig en gewoon nalatig in het spel.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 07:26 schreef cinsan het volgende:
[..]
daarom had ik liever morrie zien vertrekken , ok lief mens alhoewel ze ook raar uit de hoek kan komen , ze bregt amper geld binnen maar is ook een hebbert oa met haar pruikengedoe
Hmmm ook weer vage shit...quote:Op dinsdag 16 mei 2023 07:28 schreef cinsan het volgende:
ice heeft ook weer dingen besteld niet via zoe zal dan wel via achter gegaan zijn en dacht iemand
Dat zei Eunice gisteren ook, dat zij en JW ook dingen besteld hadden maar niet via Zoe maar via hun.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 07:28 schreef cinsan het volgende:
ice heeft ook weer dingen besteld niet via zoe zal dan wel via achter gegaan zijn en dacht nog iemand
Gisteren wel een eliminatie gewonnen,maar snap je punt wel.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 07:30 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik moet vaak lachen om Moraima en haar uitspraken, het is wel een vrouw met humor.. maar ik vind haar de laatste tijd een beetje inhalig en gewoon nalatig in het spel.
ik denk dat het over hun geld gaat wat ze teruggeven hebben, ze wilden toch voor 1000 euro aan rookwaar bestellenquote:Op dinsdag 16 mei 2023 07:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat zei Eunice gisteren ook, dat zij en JW ook dingen besteld hadden maar niet via Zoe maar via hun.
Vreemd allemaal
Vind haar ook niet meer zo tof als ze was. Ze trekt ook zo vaak de aandacht naar zich toe met haar actquote:Op dinsdag 16 mei 2023 07:30 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik moet vaak lachen om Moraima en haar uitspraken, het is wel een vrouw met humor.. maar ik vind haar de laatste tijd een beetje inhalig en gewoon nalatig in het spel.
Dat doet hij wel eens vaker, neemt z'n koffie mee en gaat weer slapen...quote:
Geen idee ze heeft het er niet bij gezegd, wel dat er iets besteld was en binnen zou komen maar we kregen een SL toen ze het vertelde.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 07:52 schreef cinsan het volgende:
[..]
ik denk dat het over hun geld gaat wat ze teruggeven hebben, ze wilden toch voor 1000 euro aan rookwaar bestellen
Ik denk dat ze echt zo is.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 07:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind haar ook niet meer zo tof als ze was. Ze trekt ook zo vaak de aandacht naar zich toe met haar act
Van dat soort mensen hou ik dus niet. Maar goed andere weer welquote:
Ik ben blij dat JW weg is.Kirmeisje zit nu in die kas.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 07:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Van dat soort mensen hou ik dus niet. Maar goed andere weer wel
Ik vond het jammer dat ze niet weg is gegaan gisteren.
Dat vond ik ook gaaf voor Moraima... maar ze geeft voor de rest heel snel op, net als met de hoepels, dat vind ik jammer.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 07:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Gisteren wel een eliminatie gewonnen,maar snap je punt wel.
ze mochten van mij beide weg zijn gegaanquote:Op dinsdag 16 mei 2023 07:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Van dat soort mensen hou ik dus niet. Maar goed andere weer wel
Ik vond het jammer dat ze niet weg is gegaan gisteren.
bij fysieke proef miept morrie al , ik kan dit niet , soms met wandelen met jef is het , ik wil het nietquote:Op dinsdag 16 mei 2023 07:57 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Dat vond ik ook gaaf voor Moraima... maar ze geeft voor de rest heel snel op, net als met de hoepels, dat vind ik jammer.
Ik kan daar nog wel de humor van inzien maar het moet wel leuk blijven, overdaad schaadt.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 07:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind haar ook niet meer zo tof als ze was. Ze trekt ook zo vaak de aandacht naar zich toe met haar act
De laatste tijd vraagt ze steeds vaker Jeff.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 07:59 schreef cinsan het volgende:
[..]
bij fysieke proef miept morrie al , ik kan dit niet , soms met wandelen met jef is het , ik wil het niet
Ja dat klopt, ze is liever lui dan moe..quote:Op dinsdag 16 mei 2023 07:59 schreef cinsan het volgende:
[..]
bij fysieke proef miept morrie al , ik kan dit niet , soms met wandelen met jef is het , ik wil het niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |