Ooh ik geloof je hoor maar ik vind het zo apart dat Babette daarvoor naar K5 moet.quote:
Benieuwd wat Eunice vandaag allemaal weer gaat doen om aandacht te creëeren.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 06:56 schreef 5thencounter het volgende:
De AandachtShow is verplaatst naar de Kas, met kacheltje, het is toch effe te koud buiten voor haar stoere "Mind over Body act"
[ afbeelding ]
Uit het boekje Kronkelbody, misschien hoe ze haar grote teen in haar eigen reet probeert te stekenquote:Op dinsdag 16 mei 2023 07:00 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Benieuwd wat Eunice vandaag allemaal weer gaat doen om aandacht te creëeren.
Gisteren vertelde Sas dat ze nog op gesprek moest Achter en wel een ideetje had over nominaties, ook zo'n rare uitspraak die gemute moest wordenquote:Op dinsdag 16 mei 2023 06:58 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ooh ik geloof je hoor maar ik vind het zo apart dat Babette daarvoor naar K5 moet.
Waar zouden ze het over moeten hebben?quote:Op dinsdag 16 mei 2023 06:58 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ooh ik geloof je hoor maar ik vind het zo apart dat Babette daarvoor naar K5 moet.
Ja daar heb ik ook iets over gelezen maar dat was toch nog voor de eliminatieproef?quote:Op dinsdag 16 mei 2023 07:04 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Gisteren vertelde Sas dat ze nog op gesprek moest Achter en wel een ideetje had over nominaties, ook zo'n rare uitspraak die gemute moest worden
weet ik niet , zijn wel boodschappen binnengekomen gisterenquote:Op dinsdag 16 mei 2023 07:02 schreef Frummelie het volgende:
Tot wanneer hebben ze nog geld voor eten eigenijk...
Maar net voor de eli zei een van de oempa loempa's: als er geen tweede kandidaat gekozen kan worden doordat ie allemaal gelijke stemmen hebben gekregen dan volgt er een ....( toen werd er gemute)quote:Op dinsdag 16 mei 2023 07:04 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Gisteren vertelde Sas dat ze nog op gesprek moest Achte en wel een ideetje had over nominaties, ook zo'n rare uitspraak die gemute moest worden
Ik vind Zoe soms schokkend genoeg...dat geclaim en gezeur... en dat getrut met Isaac.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 07:04 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Waar zouden ze het over moeten hebben?
Zoë doet toch niets schokkends?
Zoë being Zoë.
en dat ze info doorspelt van het ene naar het andere kamp , zoe speelt duubelspelquote:Op dinsdag 16 mei 2023 07:09 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik vind Zoe soms schokkend genoeg...dat geclaim en gezeur... en dat getrut met Isaac.
Nog 68 euro dacht ik.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 07:08 schreef cinsan het volgende:
[..]
weet ik niet , zijn wel boodschappen binnengekomen gisteren
Even daarvoor ja, haar gesprek ging daarom ook niet doorquote:Op dinsdag 16 mei 2023 07:07 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja daar heb ik ook iets over gelezen maar dat was toch nog voor de eliminatieproef?
Oké, dus vandaag zeker nog eten, dan gaat de zoemer vandaag of morgen ook wel weer af.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 07:08 schreef cinsan het volgende:
[..]
weet ik niet , zijn wel boodschappen binnengekomen gisteren
was mi al naar k5 geweest maar had nog geen antwoord gekregen, eliminatie kwam heel onverwachts gisterenquote:Op dinsdag 16 mei 2023 07:08 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Maar net voor de eli zei een van de oempa loempa's: als er geen tweede kandidaat gekozen kan worden doordat ie allemaal gelijke stemmen hebben gekregen dan volgt er een ....( toen werd er gemute)
ze denken verdienopdracht met die hoepelsquote:Op dinsdag 16 mei 2023 07:13 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Oké, dus vandaag zeker nog eten, dan gaat de zoemer vandaag of morgen ook wel weer af.
Dat moet wel, ik meende te horen dat ZooWie nog ¤50 had, er waren nog wel wat boodschappen binnengekomen. Ze mogen hun eigen ¤500 niet voor eten gebruiken dacht ikquote:Op dinsdag 16 mei 2023 07:13 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Oké, dus vandaag zeker nog eten, dan gaat de zoemer vandaag of morgen ook wel weer af.
oh eunice met haar dagelijkse schow moet ik ook niet zien ze is al te veel op stream aanwezigquote:Op dinsdag 16 mei 2023 07:15 schreef Frummelie het volgende:
En we zijn weer gezellie in de slaapvertrekken de FEBO vindt ook dat we genoeg geEUNICEd hebben...
Ja d'r moet nog wel iets gebeuren met die hoepels.. wordt tijd dat Moraima en beetje gaat oefenen..quote:Op dinsdag 16 mei 2023 07:15 schreef cinsan het volgende:
[..]
ze denken verdienopdracht met die hoepels
Dat is verwachten dat Pasen en Pinksteren op één dag vallen...quote:Op dinsdag 16 mei 2023 07:18 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja d'r moet nog wel iets gebeuren met die hoepels.. wordt tijd dat Moraima en beetje gaat oefenen..
Ze heeft een paar keer een poging gedaan maar ze geeft zo snel op en dan de geijkte uitspraak, ik kan dat niet hoorquote:Op dinsdag 16 mei 2023 07:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat is verwachten dat Pasen en Pinksteren op één dag vallen...
Die zie ik nog niet gaan oefenen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |