27 jaarquote:Op maandag 15 mei 2023 20:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kan me dan weer niet voorstellen dat Jeff Eunice een kind noemt, Mirthe is wel echt een kind
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
kan net zo goed een act zijnquote:Op maandag 15 mei 2023 20:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze gedraagt zich regelmatig als een kind.
De handrem zit er nogal op en ikzelf zou het niet kunnen neequote:Op maandag 15 mei 2023 20:43 schreef greysbones het volgende:
ik vind het Maat van Jeff trouwen wat vreemd eruit komen
of hoor ik nu dingen die er niet zijn?
Ja daar had ik het in het in het begin van dit topic over met Dquote:Op maandag 15 mei 2023 20:48 schreef greysbones het volgende:
maaruh dit is toch ook geen DJ-en
maar muziek luisteren
het is subtiel maar hoorbaar het verschilquote:Op maandag 15 mei 2023 20:49 schreef Kakadylo het volgende:
Jeff noemde Mirthe de laatste dagen ook steeds 'Mir' zoals ie Wendy dus 'Wen' noemt terwijl het bij die laatste oprecht klinkt
zo krom als maar kanquote:Op maandag 15 mei 2023 20:49 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja daar had in het in het begin van dit topic over met D
Ik snap niets meer van die regels van de febo
Omdat je Jeff ondertussen als je broekzak kent jaquote:Op maandag 15 mei 2023 20:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
het is subtiel maar hoorbaar het verschil
Hoe noemde JW de jongeren ook alweer?quote:Op maandag 15 mei 2023 20:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
het is subtiel maar hoorbaar het verschil
Ja,. net als dat schelden waar acht maanden geen regel over was en drie of maanden voor het einde ineens ditquote:
En gooien met kommetjes wel mag.quote:Op maandag 15 mei 2023 20:51 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja,. net als dat schelden waar acht maanden geen regel over was en drie of maanden voor het einde ineens dit
Zo zou ik eerder Eunice noemenquote:Op maandag 15 mei 2023 20:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hoe noemde JW de jongeren ook alweer?
Ah ja domme kippetjes
Jij heet ook geen JW.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |