Jeff laat los wat ie los wil laten en verzamelt ondertussen informatiequote:Op maandag 15 mei 2023 20:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja en nee
jeff zegt dat hij wilde dat Eunice erop kwam
dus Jappie zal aannemen dat er nog steeds verdeelheid is
Dan is het goedquote:Op maandag 15 mei 2023 20:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja en nee
jeff zegt dat hij wilde dat Eunice erop kwam
dus Jappie zal aannemen dat er nog steeds verdeelheid is
quote:Op maandag 15 mei 2023 20:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dacht dat het over Mirthe ging, omdat zij net langs hem liep.
quote:Op maandag 15 mei 2023 20:40 schreef Monique___ het volgende:
[..]
snapte dit al niet.. ik zag niemand kaarten (toen dan)
wellicht hoopt hij jappie weer aan hun kant te krijgen..quote:Op maandag 15 mei 2023 20:39 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Jeff laat los wat ie los wil laten en verzamelt ondertussen informatie
Ja dat laatste hoorde ik ook, hij heeft het ook over 'dat kind' en dat drammerige, vandaar dat ik dacht dat het over Mirthe ging.quote:Op maandag 15 mei 2023 20:40 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
nee dat hij liever Eunice had zien vertrekken
hij had het ook over Mirthe
maar gaf aan dat hij niet wilde dat Jan was gegaan
Jeff is wel een beetje hopeloos met dat soort dingenquote:Op maandag 15 mei 2023 20:40 schreef Monique___ het volgende:
[..]
wellicht hoopt hij jappie weer aan hun kant te krijgen..
dat was Mirthe jaquote:Op maandag 15 mei 2023 20:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja dat laatste hoorde ik ook, hij heeft het ook over 'dat kind' en dat drammerige, vandaar dat ik dacht dat het over Mirthe ging.
Maar dat hebben ze niet en dat was ook niet het planquote:Op maandag 15 mei 2023 20:42 schreef spapaars het volgende:
Hadden ze Mirthe tegenover Mori gezet, was Mori nu thuis
ik hoor gewoon 'maat'quote:Op maandag 15 mei 2023 20:43 schreef greysbones het volgende:
ik vind het Maat van Jeff trouwen wat vreemd eruit komen
of hoor ik nu dingen die er niet zijn?
Inderdaad, d'r nieuwe pruiken achterlaten en naar huisquote:Op maandag 15 mei 2023 20:42 schreef spapaars het volgende:
Hadden ze Mirthe tegenover Mori gezet, was Mori nu thuis
quote:Op maandag 15 mei 2023 20:45 schreef FreshFruit het volgende:
Jappie over verhaallijnen.Laat me niet lachen.![]()
![]()
zou ook zomaar Eunice kunnen zijn, die is heel drammerig en heeft het lijf van een kind.quote:Op maandag 15 mei 2023 20:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja dat laatste hoorde ik ook, hij heeft het ook over 'dat kind' en dat drammerige, vandaar dat ik dacht dat het over Mirthe ging.
Ik kan me dan weer niet voorstellen dat Jeff Eunice een kind noemt, Mirthe is wel echt een kindquote:Op maandag 15 mei 2023 20:45 schreef Verida het volgende:
[..]
zou ook zomaar Eunice kunnen zijn, die is heel drammerig en heeft het lijf van een kind.
Die is gek.quote:Op maandag 15 mei 2023 20:45 schreef greysbones het volgende:
de een na de andere verhaallijn valt weg
aldus Jappie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |