Die stort zich vanaf nu op het cross trainen en fietsen en sporten met de bro'squote:Op maandag 15 mei 2023 20:08 schreef Kakadylo het volgende:
Eunice loopt er verloren bij alsof het dus haar eerste schooldag is en ze niemand heeft om mee te praten
Denk ik ook, dat is ook ineens sinds Wendy haar eens de waarheid zei tijdens die 48u opdracht.quote:
quote:Op maandag 15 mei 2023 20:15 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Denk ik ook, dat is ook ineens sinds Wendy haar eens de waarheid zei tijdens die 48u opdracht.
Daar kan ze niet mee omgaan en dan slaat ze gelijk door met allerhande tekstenquote:Op maandag 15 mei 2023 20:15 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Denk ik ook, dat is ook ineens sinds Wendy haar eens de waarheid zei tijdens die 48u opdracht.
Sas denkt het spel te kunnen bepalen.quote:Op maandag 15 mei 2023 20:20 schreef Puzzie het volgende:
Sas had de verwachting dat vandaag geen eli zou zijn want ze had vragen gesteld aan K5 en daar had ze nog geen reactie op gekregen
Ze snappen er gewoon geen ene klote vanquote:Op maandag 15 mei 2023 20:27 schreef KinKiJan het volgende:
In de kas gaan ze er nog steeds van uit dat de andere groep nu verdeeld is mede vanwege de info die Zoe Sas gaf. De hele groep zou op Erik gaan volgens de info van Zoe, maar dat bleek niet zo te zijn. De andere groep verdeelde de stemmen tactisch tussen Eunice en JW. Sas neemt daardoor aan dat die groep last minute hun plannen heeft veranderd en dat die groep verdeeld is.
Ze denken dat ze de overhand kunnen krijgen wanneer de andere groep allemaal op 1 persoon gaat stemmen bij een duel en zij zelf dan allemaal verspreid stemmen zodat er geen 2e deelnemer bepaald kan worden (nog steeds dat domme plan dus). Want, zo denkt Bern, dan gaat de andere groep de keer erop voorkomen dat het weer gebeurt en dan kunnen zij weer allemaal op 1 gaan.
Ze klinken echt overtuigt van de genialiteit van hun plan. Ik snap niet hoe ze zelf de gaten in hun plan niet zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |