Die regels zijn mij ook compleet willekeur gebleken.quote:Op maandag 15 mei 2023 19:57 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Volgens mij mag het dan wel?
Dat stukje vind ik wat vreemd van de febo, net als dat ze acht maanden hebben zitten schelden nu ineens drie maanden voor het einde mag het ineens niet meer want dan krijg je geel
Had dan vanaf het begin strenge regels gehanteerd
Wendy ook niet in elk gevalquote:Op maandag 15 mei 2023 20:00 schreef Ebinas het volgende:
Janet heeft op Mora gestemd omdat ze het wel zou halen
Tuurlijk Janet.
En gij geleuve da?
Mooi wel van Wendy, zij draait er niet omheen.quote:Op maandag 15 mei 2023 20:05 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Wendy ook niet in elk geval
Die zei al dat het raar is want ze wist niet wie er tegen Moraima kwam te staan en met GJ was het een afspraak met GJ zelf.
Hoe weet je dat?quote:Op maandag 15 mei 2023 20:01 schreef Ebinas het volgende:
Mirthe is opgelucht dat Mori het gehaald heeft en niet JW.
Maar wel Mori gestemd natuurlijk.
Logisch toch
Daar ga ik van uit omdat Mori haar vanmiddag heeft aangesproken.quote:Op maandag 15 mei 2023 20:06 schreef spapaars het volgende:
[..]
Hoe weet je dat?
Hoorde haar wel over op JW stemmen.
Omdat iedereen dat weet en Mory er met Mirthe over heeft gesprokenquote:Op maandag 15 mei 2023 20:06 schreef spapaars het volgende:
[..]
Hoe weet je dat?
Hoorde haar wel over op JW stemmen.
Ja Eunie heeft zich al een soort van buiten de groep gezet door al maanden met JW te hebben zitten kwijlenquote:Op maandag 15 mei 2023 20:08 schreef Kakadylo het volgende:
Eunice loopt er verloren bij alsof het dus haar eerste schooldag is en ze niemand heeft om mee te praten
Het grote gros heeft sowieso niets met haar want net zoals bij Mirthe een heel erg vermoeiend persoonquote:Op maandag 15 mei 2023 20:09 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja Eunie heeft zich al een soort van buiten de groep gezet door al maanden met JW te hebben zitten kwijlen
Ja precies, eigen ruiten ingegooidquote:Op maandag 15 mei 2023 20:11 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Het grote gros heeft sowieso niets met haar want net zoals bij Mirthe een heel erg vermoeiend persoon
Daarom mag Mirthe haar nietquote:Op maandag 15 mei 2023 20:06 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Mooi wel van Wendy, zij draait er niet omheen.
Kan ik wel aan haar waarderen.
Zij moet het juist hebben van een hele kleine cirkel met dus enkele beïnvloedbare types die uit haar hand etenquote:
Ja dat zei Ice vanmiddag ookquote:Op maandag 15 mei 2023 20:13 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zij moet het juist hebben van een hele kleine cirkel met dus enkele beïnvloedbare types die uit haar hand eten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |