Ja precies, hij had het nagevraagd ,wilde weten hoe de stemverdeling wasquote:
Dat had em anders ook niet uitgemaakt, hij deed dat al vaker met drank opquote:Op maandag 15 mei 2023 15:03 schreef Kakadylo het volgende:
Het is dat JW niet zelf hoeft te rijden want die gaat zuipen om te vergeten denk ik
Ik denk dat ze netjes gaan blijven maar dat ze nu wel klaar zijn met haar , maar ze nu nog managerquote:
Ik hoorde haar gillen "tabak op het aanrecht"quote:
Babs moest koffie meenemen.Pak jezelf naar zei Babs.quote:
Dat had ze vorige week al gevraagdquote:
Dit zei Ice ook eerder, nu al meteen Zooi knuffelen..lijkt alsof hij en Babs de begleiders zijn of the nanny van Zooi.Nu hoop ik echt dat ze wordt uitgesloten al was het maar met Info.quote:
Het lijkt er inderdaad steeds meer op jaquote:Op maandag 15 mei 2023 15:11 schreef Silves het volgende:
[..]
Dit zei Ice ook eerder, nu al meteen Zooi knuffelen..lijkt alsof hij en Babs de begleiders zijn of the nanny van Zooi.Nu hoop ik echt dat ze wordt uitgesloten al was het maar met Info.
Haar groep verradenquote:Op maandag 15 mei 2023 15:12 schreef Rhosyn het volgende:
Wat heeft Zoe eigenlijk verkeerd gedaan in de ogen van babette?
Serieus? mss alles doorvertellen over de strategie en op wie ze gaan stemmen, en omgedraaid ook...de postduif nr 2.quote:Op maandag 15 mei 2023 15:12 schreef Rhosyn het volgende:
Wat heeft Zoe eigenlijk verkeerd gedaan in de ogen van Babette?
Voornamelijk claimgedrag imo.quote:Op maandag 15 mei 2023 15:12 schreef Rhosyn het volgende:
Wat heeft Zoe eigenlijk verkeerd gedaan in de ogen van Babette?
Zoe gaat het hopelijk heel zwaar krijgenquote:Op maandag 15 mei 2023 15:15 schreef Ebinas het volgende:
Zoe wilde dat Bep koffie kwam brengen.
Deed ze bij Wendy ook
En hoe weet Babette dat dan? Ze zat er toch niet bij?quote:Op maandag 15 mei 2023 15:14 schreef Silves het volgende:
[..]
Serieus? mss alles doorvertellen over de strategie en op wie ze gaan stemmen, en omgedraaid ook...de postduif nr 2.
Tadaaa.quote:
quote:Op maandag 15 mei 2023 15:16 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Zoe gaat het hopelijk heel zwaar krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |